Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Geen date, maar ik word steeds uitgevraagd door mannen op Wordfeud. Ik heb niet eens een foto met mijn gezicht erop. Hoe kan dat dat daar zoveel sukkels op af komen?

Ik ruik echt veel wanhoop in jullie posts van de kant van de mannen.
Ooit op date geweest met een hele knappe, charmante en intelligente man. We hadden elkaar daarvoor al op gemeenschappelijke activiteiten/feestjes ontmoet, tot hij mij mee uit vroeg.

Ik wist dat het een succesvolle man was, maar dan is het nog afwachten hoe smaakvol je daarmee omgaat. Hij haalde mij op in zijn spiksplinternieuwe Audi, en reed alsof hij daarmee boven de andere verkeersdeelnemers staat. Aangekomen in het restaurant zegt hij: je mag alles bestellen wat op de kaart staat. Je hoeft niet naar de prijs te kijken. Oké :-|

Was voor de rest erg gezellig, en hij was verder ontzettend leuk en interessant, tot hij over kinderen begon. Hij wilde namelijk drie jongens en twee meisjes. Eehh.. :-?

En hij zou graag willen dat ik dan maximaal drie dagen in de week zou gaan werken, maar dat zou puur om mezelf zijn want het is niet nodig eigenlijk maar liever wel want de kinderen wil hij liever niet naar de opvang.

Toen het moment kwam dat hij hoorde dat ik voor mijn werk ben gevraagd om op een spannende reis te gaan, wat nog niet 100% vaststond, maar wat ik wél zou doen als het wel doorging, werd het pas echt serieus. Ik moest kiezen tussen hem en die reis. Ik gaf aan dat ik voor de reis kies, ook als het niet doorgaat. Dahaaaag :bye:
Maloochem, gatver wat een enorme afknapper. Lekker ongelijke relatie waar hij naar op zoek was.
FiIee schreef:
17-12-2018 21:12
Iemand met een stuntteams in films?
Geen stuntman.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Weddingpresent schreef:
18-12-2018 13:47
Maloochem, gatver wat een enorme afknapper. Lekker ongelijke relatie waar hij naar op zoek was.
Precies. Die heeft hij nu ook gelukkig gevonden (ik ken haar ook :lol: )
Maloochem schreef:
18-12-2018 13:44
Ooit op date geweest met een hele knappe, charmante en intelligente man. We hadden elkaar daarvoor al op gemeenschappelijke activiteiten/feestjes ontmoet, tot hij mij mee uit vroeg.

Ik wist dat het een succesvolle man was, maar dan is het nog afwachten hoe smaakvol je daarmee omgaat. Hij haalde mij op in zijn spiksplinternieuwe Audi, en reed alsof hij daarmee boven de andere verkeersdeelnemers staat. Aangekomen in het restaurant zegt hij: je mag alles bestellen wat op de kaart staat. Je hoeft niet naar de prijs te kijken. Oké :-|

Was voor de rest erg gezellig, en hij was verder ontzettend leuk en interessant, tot hij over kinderen begon. Hij wilde namelijk drie jongens en twee meisjes. Eehh.. :-?

En hij zou graag willen dat ik dan maximaal drie dagen in de week zou gaan werken, maar dat zou puur om mezelf zijn want het is niet nodig eigenlijk maar liever wel want de kinderen wil hij liever niet naar de opvang.

Toen het moment kwam dat hij hoorde dat ik voor mijn werk ben gevraagd om op een spannende reis te gaan, wat nog niet 100% vaststond, maar wat ik wél zou doen als het wel doorging, werd het pas echt serieus. Ik moest kiezen tussen hem en die reis. Ik gaf aan dat ik voor de reis kies, ook als het niet doorgaat. Dahaaaag :bye:
Geld geeft macht he. Bah.
Hahaha geweldig topic! Die dates met die ex man in het begin die in het water viel en over zijn stoel heen viel en net deed of er niks aan de hand is :rofl: ik kom niet meer bij!

Wat een hoop griezels ook, zouden die allemaal nog vrij ronddaten of zelfs een relatie hebben gekrege ondanks het rare gedrag?
Maris_90 schreef:
17-12-2018 22:02
Ik was laatst blijkbaar op een date zonder dat ik het zelf wist. En kreeg er nog commentaar om ook.

Had haar ontmoet via Tinder, klikte heel goed, maar na een paar dagen gaf ze al aan dat ze nog niet over haar ex heen was en niet toe was aan iets serieus. Prima. Toen kwam ze ermee aanzetten dat ze FWBs wel zag zitten, maar iets serieus toch echt niet. Ze was wel aantrekkelijk dus dacht, waarom niet? Het klikte iig goed via de chat, konden overal over praten enz. Wilde ze ineens afspreken als vrienden, ik moest vooral niks verwachten, want ze wilde echt op z'n max FWBs zijn. Dus ik dacht oké leuk, dan gaan we gewoon afspreken en als het gezellig is, is het leuk genoeg. Behalve toen de film afgelopen was, toen kwam er een heel verhaal uit dat ze het wel als een date had gezien en allemaal verwachtingen had waar ik helemaal niet aan had voldaan (duh, als jij tegen me zegt dat je neit wilt daten dan ga ik het ook niet zien als een date) . En als klap op de vuurpijl was het ook nog eens oneerlijk want het voelde als vreemdgaan t.o.v. haar ex (die overigens allang een ander had). Juist.. Zeg dan geen A als je B wilt. Zo vermoeiend.

En overigens nog een paar bizarre die ik geloof ik al eerder had gepost, ergens anders:
Eentje vond het nodig de gehele date al haar exen af te kraken. Toen ik vroeg hoeveel ze er had, wist ze het niet eens. Maar ze mankeerden iig allemaal wat. En de grootste klootzak, daar lag ze 2 dagen later mee in bed en dat moest ze ook nog even vertellen.

Eentje wilde persé dat ik zou komen toen het gigantisch gesneeuwd had en er geen OV meer reed. Toen ik opbelde om te zeggen dat ik het wou verzetten bleef ze aandringen dat ik écht écht moest komen, want misschien zou de trein wel weer gaan rijden over een paar uur. En ze wilde me echt héél graag zien. Goed, een uur later reed de trein, vond ze dat ik toch wel echt moest komen want ze had zich zooo verheugd. Dus ik dahct oké, die vind me blijkbaar wel echt heel leuk, dus laat ik toch maar wel gaan. Ik banjer vervolgens een half uur door de sneeuw (bussen reden niet), ging met de trein naar Utrecht, kwam daar aan en ze zei "oh je bent er wel? Dacht dat je niet zou komen" met een loei chagerijnig gezicht. WTF.

En laatst een man die mij al persoonlijk kende en me wel heel leuk vond en me mee uitvroeg. We gaan op date, het gesprek liep al niet lekker omdat hij zo zenuwachtig werd dat hij compleet dichtklapte. Verkondigd vervolgens dat hij nog nooit een relatie had gehad en ook niet op zoek was, dus ik zei "OKé, je bent niet op zoek, maar je zei dat je mij leuk vond en je vraagt mij mee uit, dus wat is dit dan?" "Ja, om te oefenen". Schiet mij maar lek hoor.

Eerst een vrouw, dan man?!
Ksenija schreef:
18-12-2018 19:05
nou, getverdemme wat modern!!!
Ik heb een keer voedselvergiftiging opgelopen tijdens een date en de hele tramhalte ondergespuugd.
Maloochem schreef:
18-12-2018 14:02
Precies. Die heeft hij nu ook gelukkig gevonden (ik ken haar ook :lol: )
Volgens mij heeft die hier ook eens een topic geopend :hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ksenija schreef:
18-12-2018 19:05
Zo apart is dat nou toch ook weer niet?
Heb ook zowel met vrouwen als met mannen date ervaring.

Wat ik raarder vind van mijzelf (en de ander) is dat ik wel eens ben blijven hangen in vervolgdates. Terwijl het eigenlijk helemaal niet leuk en gezellig was. Al meteen duidelijk dat je samen geen toekomst ziet. Eindelijk de ander zelfs nauwelijks aantrekkelijk vindt.... en het toch allebei op de een of andere manier de moeite waard vindt om nog een keer af te spreken. Of om in elk geval níet te zeggen: "Jij....Ik... dit gaat toch niet werken. Heb jij het leuk gehad? Nou dan!"
Best zonde van je tijd als je daar toch maanden overheen laat gaan. Denk ik achteraf weleens dan... tijdverspilling!
Dus een biseksuele vrouw is het?
Ksenija schreef:
18-12-2018 21:56
Who cares?
Waarom Engels? I care, thats why i am asking.
Ksenija schreef:
18-12-2018 21:56
Ja, ik ben biseksueel. Waarom moet je daar 3 posts aan wijden??
Pinda-Kaas schreef:
18-12-2018 19:10
Ik heb een keer voedselvergiftiging opgelopen tijdens een date en de hele tramhalte ondergespuugd.
We hebben meer spicy details nodig.
je date was hierbij neem ik aan? Wat was zijn reactie? Was er een vervolgdate?
Black-Metal-Chick-98 schreef:
18-12-2018 23:15
We hebben meer spicy details nodig.
je date was hierbij neem ik aan? Wat was zijn reactie? Was er een vervolgdate?
haha! we hadden sushi gegeten
ik wist eigenlijk meteen dat het mis was, kreeg het warm, benauwd. Dacht dat een wandeling me wel goed zou doen. Dus wij ergens anders naartoe, iets drinken. Daar kreeg ik al erge diarree. Maar ik heb een prikkelbare darm, dus dat komt wel vaker voor en meestal trekt het daarna snel weg. Maar het trok niet weg. Ik bleef me raar voelen, kortademig, ongeconcentreerd en warrig. Dus we gingen maar gewoon richting huis (was al een beetje gepland dat ie bleef slapen). In de tram werd ik echt niet lekker, dus ik gaf aan dat ik er uit wilde. En echt toen ik de deur van de tram uitstapte, daar ging ik. Alle sushi in het gras! Hij hield heel lief mijn haar vast. En is ook nog blijven slapen! Terwijl ik gewoon de hele nacht vrolijk doorspuugde...

Er is geen vervolgdate gekomen hahaha. Maar gelukkig ontmoette ik heel snel daarna mijn huidige vriend.
Pinda-Kaas schreef:
18-12-2018 23:22
haha! we hadden sushi gegeten
ik wist eigenlijk meteen dat het mis was, kreeg het warm, benauwd. Dacht dat een wandeling me wel goed zou doen. Dus wij ergens anders naartoe, iets drinken. Daar kreeg ik al erge diarree. Maar ik heb een prikkelbare darm, dus dat komt wel vaker voor en meestal trekt het daarna snel weg. Maar het trok niet weg. Ik bleef me raar voelen, kortademig, ongeconcentreerd en warrig. Dus we gingen maar gewoon richting huis (was al een beetje gepland dat ie bleef slapen). In de tram werd ik echt niet lekker, dus ik gaf aan dat ik er uit wilde. En echt toen ik de deur van de tram uitstapte, daar ging ik. Alle sushi in het gras! Hij hield heel lief mijn haar vast. En is ook nog blijven slapen! Terwijl ik gewoon de hele nacht vrolijk doorspuugde...

Er is geen vervolgdate gekomen hahaha. Maar gelukkig ontmoette ik heel snel daarna mijn huidige vriend.
Haha schitterend.
Wel lief inderdaad dat hij je haar vast hield.
Maris_90 schreef:
18-12-2018 23:02
Ja, ik ben biseksueel. Waarom moet je daar 3 posts aan wijden??
Omdat andere er post aan wijden i.p.v. gelijk antwoord te geven.
Heb er nog 1. Paar jaar geleden via via voorgesteld aan een leuke man. Beetje heen en weer geappt. Hij wilde graag wat drinken. Begon tijdens de date ineens er over dat hij incontinent was en luiers droeg. Toen was ik al redelijk afgeknapt. Nu heb ik een oogaandoening, waar ik hem al over verteld had. Zegt hij ineens "Oh ja ja daar had ik nog even over gegoogled wat jij had, want daar had ik nog nooit van gehoord. Wist je dat 95% zelfs na operatie alsnog blind wordt? " ja toen was het wel klaar zeg maar.
Maris_90 schreef:
21-12-2018 16:44
Heb er nog 1. Paar jaar geleden via via voorgesteld aan een leuke man. Beetje heen en weer geappt. Hij wilde graag wat drinken. Begon tijdens de date ineens er over dat hij incontinent was en luiers droeg. Toen was ik al redelijk afgeknapt. Nu heb ik een oogaandoening, waar ik hem al over verteld had. Zegt hij ineens "Oh ja ja daar had ik nog even over gegoogled wat jij had, want daar had ik nog nooit van gehoord. Wist je dat 95% zelfs na operatie alsnog blind wordt? " ja toen was het wel klaar zeg maar.
Maar hij wist van jou aandoening en is er niet op afgeknapt want hij kwam op de date, maar jij knapte wel af op zijn aandoening die jij op de date te horen kreeg. Ik denk dat ik toch meer sympathie voor hem heb.
Ksenija schreef:
19-12-2018 18:06
Omdat andere er post aan wijden i.p.v. gelijk antwoord te geven.
Maar waarom is het relevant hoe zij haar geaardheid noemt? Ik heb ook date- én vrij-ervaringen met zowel mannen als vrouwen maar noem mezelf niet biseksueel. En als ik over mijn dates schrijf komen daar ook afwisselend mannen en vrouwen in voor.
Maloochem schreef:
21-12-2018 16:55
Maar hij wist van jou aandoening en is er niet op afgeknapt want hij kwam op de date, maar jij knapte wel af op zijn aandoening die jij op de date te horen kreeg. Ik denk dat ik toch meer sympathie voor hem heb.
Een oogaandoening waar de andere persoon geen last van heeft is toch wel wat anders dan incontinentie hoor. Ik zit er niet op te wachten om urine op me te krijgen tijdens de seks bijv. Voor sommigen misschien een fetisj maar niet voor mij.
Maloochem schreef:
21-12-2018 16:55
Kan toch, dat zij daar op afknapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven