ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 19 maart 2009 om 18:39
Meiden,
ik heb mailcontact gehad met het sophia. Die zijn erg blij met de kaartjes. Ik heb een afspraak gemaakt voor dinsdagmiddag om ze te brengen.
Dus mochten er nog mensen zijn die voetbalplaatjes over hebben?!?
@meiske,
ben vreselijk in slaap gevallen en ben daardoor niet naar het postkantoor geaan. Je hebt het wel te stellen met me he.
Sorry!
ik heb mailcontact gehad met het sophia. Die zijn erg blij met de kaartjes. Ik heb een afspraak gemaakt voor dinsdagmiddag om ze te brengen.
Dus mochten er nog mensen zijn die voetbalplaatjes over hebben?!?
@meiske,
ben vreselijk in slaap gevallen en ben daardoor niet naar het postkantoor geaan. Je hebt het wel te stellen met me he.
Sorry!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 19 maart 2009 om 18:54
donderdag 19 maart 2009 om 18:58
Net de vesten van Zusje gekregen, die zijn helaas te klein
Vallen als een maat 46 ofzo, gok ik, want ik pas er echt niet in. Wie biedt? marels_@live.nl
Vallen als een maat 46 ofzo, gok ik, want ik pas er echt niet in. Wie biedt? marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
donderdag 19 maart 2009 om 19:01
quote:zusje78 schreef op 19 maart 2009 @ 18:54:
Nee, niet eerder gehad Noa. En ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind... niet zo netjes denk ik, meld je dan eerst hier maar.Ja, maar ik vraag me af of het wel iemand is die bekend is met dit topic of iemand die gewoon een beetje op mijnalbum zat te kijken.
Nee, niet eerder gehad Noa. En ik weet ook niet zo goed wat ik er van vind... niet zo netjes denk ik, meld je dan eerst hier maar.Ja, maar ik vraag me af of het wel iemand is die bekend is met dit topic of iemand die gewoon een beetje op mijnalbum zat te kijken.
Cum non tum age
donderdag 19 maart 2009 om 19:07
quote:AnneRoos74 schreef op 19 maart 2009 @ 19:00:
@ ikbenik, ik heb nog wat van die pakjes voetbalplaatjes liggen. Kan ze opsturen als je ze wil hebben?Graag, alles is welkom! Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
@ ikbenik, ik heb nog wat van die pakjes voetbalplaatjes liggen. Kan ze opsturen als je ze wil hebben?Graag, alles is welkom! Kun je me mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 19 maart 2009 om 19:21
quote:noa schreef op 19 maart 2009 @ 18:47:
Ik heb trouwens een mailtje gekregen van een onbekende. Die was geinteresseerd in iets uit mijn winkeltje.
Hebben jullie ook weleens zo'n reactie gehad?
Ik heb dat gisteren gehad maar ze maakte zich wel bekend met een naam van het forum.
Het is trouwens geen ruil geworden omdat ze niet gezien had dat het om kinderwanten ging....
Ik heb trouwens een mailtje gekregen van een onbekende. Die was geinteresseerd in iets uit mijn winkeltje.
Hebben jullie ook weleens zo'n reactie gehad?
Ik heb dat gisteren gehad maar ze maakte zich wel bekend met een naam van het forum.
Het is trouwens geen ruil geworden omdat ze niet gezien had dat het om kinderwanten ging....
donderdag 19 maart 2009 om 19:28
Ik heb dat wel gehad met de voetbalplaatjes Noa.
Maar ook pas iemand die met reclamegedoe mailde aan de hand van wat ik had gemeld hier dat ik zocht. En daar was ik beduidend minder van gediend.
Als zoiets nou vaker gebeurd, moeten we dat misschien eens bijhouden en eventueel melden.
Ik wil dat best bijhouden, eventueel.
Maar ook pas iemand die met reclamegedoe mailde aan de hand van wat ik had gemeld hier dat ik zocht. En daar was ik beduidend minder van gediend.
Als zoiets nou vaker gebeurd, moeten we dat misschien eens bijhouden en eventueel melden.
Ik wil dat best bijhouden, eventueel.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 19 maart 2009 om 19:35
Ik kreeg vandaag dus ook een reactie. Omdat ik eerst mijn hotmail opende dacht ik dat die persoon zich ook hier had gemeld maar niet dus. Maar misschien is het een meelezer, dat kan ook. Maar via dit topic vind ik toch prettiger.
Maar misschien bij deze: wie oh wil dat boek van wat je eet ben jezelf????
Maar misschien bij deze: wie oh wil dat boek van wat je eet ben jezelf????
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 19:39
ik krijg toch de geest om alle spulletjes die ik niet gebruik op de foto te zetten. Dit is toch een leuke manier om ervan af te komen. Omdat het echter morgen wordt voordat ik echt foto's kan maken zal ik hier vast omschrijven.
- champagneflutes zonder voet. Het zijn 6 flutes die je in een soort kom zet.
- een tweepersoonsbed met goed matras en dekbed
- ballerina's in een schots ruitje. Nooit gedragen
- zwarte ballerina's, nooit gedragen
en zal verder m'n kledingkast ook nog even uitmesten. Daar liggen ook genoeg onbezonnen aankopen in.
@schravelvot. Ik zag bij jou allemaal kabouterplopspulletjes liggen. Zijn dat echt allemaal video's of zitten er ook dvd's bij?
- champagneflutes zonder voet. Het zijn 6 flutes die je in een soort kom zet.
- een tweepersoonsbed met goed matras en dekbed
- ballerina's in een schots ruitje. Nooit gedragen
- zwarte ballerina's, nooit gedragen
en zal verder m'n kledingkast ook nog even uitmesten. Daar liggen ook genoeg onbezonnen aankopen in.
@schravelvot. Ik zag bij jou allemaal kabouterplopspulletjes liggen. Zijn dat echt allemaal video's of zitten er ook dvd's bij?