ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 19 maart 2009 om 20:00
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 19 maart 2009 @ 19:57:
ik wil even zeggen dat de tassen van:
Sterretjee
taartje
ADM> alleen de grijze is er nog maar de roze nog niet?
Dank jullie wel!!Da's snel maar wel raar want ik heb beide pakjes tegelijk op het postkantoor achtergelaten... maar de roze krijg je vast morgen!
ik wil even zeggen dat de tassen van:
Sterretjee
taartje
ADM> alleen de grijze is er nog maar de roze nog niet?
Dank jullie wel!!Da's snel maar wel raar want ik heb beide pakjes tegelijk op het postkantoor achtergelaten... maar de roze krijg je vast morgen!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 20:07
donderdag 19 maart 2009 om 20:08
donderdag 19 maart 2009 om 20:09
donderdag 19 maart 2009 om 20:12
quote:AnneDaisyMay schreef op 19 maart 2009 @ 20:01:
Leuk... leuk.. leuk! Ik ben gek op roze, schoenen (hakken en ballerina's) en heb maat 39. Maar zusje volgens mij ook
* wacht in spanning op foto *
Ikke ook ADM!
Ben alleen morgen op route..... Ga eerst naar ElleMichelle, daarna door naar Molie en daarna naar Bambino. Ik ga ze allemaal meeten!
Zal daarom denk ik wel naast de schoenen grijpen denk ik....
Nou ja, je kunt niet alles hebben!
Leuk... leuk.. leuk! Ik ben gek op roze, schoenen (hakken en ballerina's) en heb maat 39. Maar zusje volgens mij ook
* wacht in spanning op foto *
Ikke ook ADM!
Ben alleen morgen op route..... Ga eerst naar ElleMichelle, daarna door naar Molie en daarna naar Bambino. Ik ga ze allemaal meeten!
Nou ja, je kunt niet alles hebben!
donderdag 19 maart 2009 om 20:14
quote:zusje78 schreef op 19 maart 2009 @ 18:15:
Ik neem hem volgende week voor je mee ADM!
En Summer, ik heb je adres nog, ik stuur hem naar je op.
Je sjaaltjes maken iedereen blij Artemis.
Zeker
Zusje je spulletjes liggen hier ook braaf te wachten. Ik zal die roze tas maar weer uit z'n envelop halen. Of moet ik het spannend houden en het jou laten doen. Ben je wel ff bezig want ik ben erg van het plakband
Ik neem hem volgende week voor je mee ADM!
En Summer, ik heb je adres nog, ik stuur hem naar je op.
Je sjaaltjes maken iedereen blij Artemis.
Zeker
Zusje je spulletjes liggen hier ook braaf te wachten. Ik zal die roze tas maar weer uit z'n envelop halen. Of moet ik het spannend houden en het jou laten doen. Ben je wel ff bezig want ik ben erg van het plakband
donderdag 19 maart 2009 om 20:16
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2009 @ 20:12:
[...]
Ikke ook ADM!
Nou ja, je kunt niet alles hebben! Ik ben morgen ook de hele dag op pad, eerst werken dan m'n eerste motorles (spannend) en daarna nog ff sporten en dan de X-factor.
[...]
Ikke ook ADM!
Nou ja, je kunt niet alles hebben! Ik ben morgen ook de hele dag op pad, eerst werken dan m'n eerste motorles (spannend) en daarna nog ff sporten en dan de X-factor.
donderdag 19 maart 2009 om 20:25