Mode & Beauty alle pijlers

froefroe kapsel beu

23-12-2018 23:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
als je een froefroe hebt, kan een kapper daar geen froefroe van maken?
Een pony = froefroe?

Nee, over het algemeen kun je haar er niet aanplakken. Mijn moeder vertelt altijd dat ze als 10-jarige haar pony had afgeknipt tot stekeltjes, bleek ook niet zo'n succes.
The eyes are useless when the mind is blind.
De rest net zo kort knippen?
Of een lok knippen, schuin, en het op die manier laten uitgroeien?
Maar haar eraan knippen, dat gaat niet nee.

Froefroe :rofl:
helena2 : vlaams woord voor pony ;)
Tondeuse
froefroe?

wtf is dat?

ken alleen maar het koekje:
Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien kun je het invlechten tot het is uitgegroeid? En in de tussentijd is de stijltang je vriend in bange tijden.
jujuken schreef:
23-12-2018 23:39
helena2 : vlaams woord voor pony ;)
Ohw... Tony Pony.

Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met een pony.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je kan er niet zomaar haar bij aan toveren.

Dat wordt dus sparen.

1 van de redenen dat ik al 20 jaar dat ding laat groeien :-).
Ik heb als kind een hartsgrondige hekel aan dat onding opgelopen.
Enn schreef:
23-12-2018 23:43
Ohw... Tony Pony.

Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met een pony.
Ze wil er juist vanaf :proud:
Ohw.. ik geloof dat ik niet substantieel bijdraag aan dit topic. Het gaat lekker.
Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met zonder een pony.
jujuken schreef:
23-12-2018 23:28
als je een froefroe hebt, kan een kapper daar geen froefroe van maken?

Hoezo?
Het ís toch al een froefroe?
:lightbulb:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ik snap hem ook niet.

Als je een pony hebt, kan een kapper daar geen pony van maken? Eh...???????

Als je hem wilt, dan laat je hem knippen. Als je hem niet wilt, laat je hem groeien. Je haar groeit ongeveer 1 cm per maand, dus je kunt zelf uitrekenen hoe lang het duurt eer ie tot op je kaak komt.

Lange pony vind ik trouwens vaak wel heel leuk staan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Je haar groeit gemiddeld een cm per maand. Dus dan kan je uitrekenen hoelang het duurt voor je haar weer is bijgegroeid?

(En dames, een froefroe is niet veel gekker dan een pony in je haar. Misschien is een pony stiekem nog wel gekker :bonk: ).
*Labalade* schreef:
24-12-2018 00:05

(En dames, een froefroe is niet veel gekker dan een pony in je haar. Misschien is een pony stiekem nog wel gekker :bonk: ).

Het gaat niet om het woord. Ik vind het juist leuk dat onze buren meeschrijven. Maar ik snap de zin zelf niet. Wat moet een kapper maken van een pony als die er al is? Als je je kapsel zat bent moet je het laten groeien eer je er wat anders van kunt maken. Of, als het lang is, wat kapsels uitzoeken die je leuk vindt.

Maar de OP tekst is een beetje wazig.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Nee kan niet.. Je kan hem natuurlijk wel naar achter zetten met een clipje oid. Maar dat groeit snel genoeg.
Ik heb altijd een lange pony op kaaklijn, met midden scheiding. Als ik het een tijdje niet bij hou is het zo tot over schouders.
Ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte.

Wat wil je nu precies TO?

Froefroe vind ik wel een mooi woord. Die hou ik erin :proud:
Vanda schreef:
24-12-2018 00:17
Ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte.

Wat wil je nu precies TO?

Froefroe vind ik wel een mooi woord. Die hou ik erin :proud:
ze wil ont-ponied
Ik heb mn pony/froufrou net uit laten groeien en nu mis ik m :rofl:

Het is ook nooit goed he. Nu is het eindelijk allemaal dezelfde lengte en nu denk ik er dus over om toch maar weer een pony te laten knippen.

Iemand schreef tot op de kaaklijn maar dat snap ik niet helemaal. Een pony/froufrou/bangs heb je toch hooguit tot op je wenkbrauwen? Anders hangt volgens mij het haar voor je ogen...
ligt eraan hoelang hij nu is. je kan er extensions aanplakken.
Gebruik speldjes om je pony hetzelfde te laten doen als de rest van je haar tot hij lang genoeg is om dat ook zonder speldjes te kunnen.
ClumsyNinja schreef:
24-12-2018 00:30
Ik heb mn pony/froufrou net uit laten groeien en nu mis ik m :rofl:

Het is ook nooit goed he. Nu is het eindelijk allemaal dezelfde lengte en nu denk ik er dus over om toch maar weer een pony te laten knippen.

Iemand schreef tot op de kaaklijn maar dat snap ik niet helemaal. Een pony/froufrou/bangs heb je toch hooguit tot op je wenkbrauwen? Anders hangt volgens mij het haar voor je ogen...
Zulke korte plukjes voor noemen ze officieel ook nog een pony, dat heb ik dus:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven