froefroe kapsel beu
zondag 23 december 2018 om 23:43
Ohw... Tony Pony.
Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met een pony.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 december 2018 om 23:50
Ohw.. ik geloof dat ik niet substantieel bijdraag aan dit topic. Het gaat lekker.
Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met zonder een pony.
Afijn, veel succes To! je zal er vast prachtig uit zien met zonder een pony.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 24 december 2018 om 00:00
Ik snap hem ook niet.
Als je een pony hebt, kan een kapper daar geen pony van maken? Eh...???????
Als je hem wilt, dan laat je hem knippen. Als je hem niet wilt, laat je hem groeien. Je haar groeit ongeveer 1 cm per maand, dus je kunt zelf uitrekenen hoe lang het duurt eer ie tot op je kaak komt.
Lange pony vind ik trouwens vaak wel heel leuk staan.
Als je een pony hebt, kan een kapper daar geen pony van maken? Eh...???????
Als je hem wilt, dan laat je hem knippen. Als je hem niet wilt, laat je hem groeien. Je haar groeit ongeveer 1 cm per maand, dus je kunt zelf uitrekenen hoe lang het duurt eer ie tot op je kaak komt.
Lange pony vind ik trouwens vaak wel heel leuk staan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 24 december 2018 om 00:11
*Labalade* schreef: ↑24-12-2018 00:05
(En dames, een froefroe is niet veel gekker dan een pony in je haar. Misschien is een pony stiekem nog wel gekker).
Het gaat niet om het woord. Ik vind het juist leuk dat onze buren meeschrijven. Maar ik snap de zin zelf niet. Wat moet een kapper maken van een pony als die er al is? Als je je kapsel zat bent moet je het laten groeien eer je er wat anders van kunt maken. Of, als het lang is, wat kapsels uitzoeken die je leuk vindt.
Maar de OP tekst is een beetje wazig.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 24 december 2018 om 00:30
Ik heb mn pony/froufrou net uit laten groeien en nu mis ik m
Het is ook nooit goed he. Nu is het eindelijk allemaal dezelfde lengte en nu denk ik er dus over om toch maar weer een pony te laten knippen.
Iemand schreef tot op de kaaklijn maar dat snap ik niet helemaal. Een pony/froufrou/bangs heb je toch hooguit tot op je wenkbrauwen? Anders hangt volgens mij het haar voor je ogen...
Het is ook nooit goed he. Nu is het eindelijk allemaal dezelfde lengte en nu denk ik er dus over om toch maar weer een pony te laten knippen.
Iemand schreef tot op de kaaklijn maar dat snap ik niet helemaal. Een pony/froufrou/bangs heb je toch hooguit tot op je wenkbrauwen? Anders hangt volgens mij het haar voor je ogen...
maandag 24 december 2018 om 00:41
Zulke korte plukjes voor noemen ze officieel ook nog een pony, dat heb ik dus:ClumsyNinja schreef: ↑24-12-2018 00:30Ik heb mn pony/froufrou net uit laten groeien en nu mis ik m![]()