Ergernissen in de supermarkt deel 3
dinsdag 11 december 2018 om 09:46
Ik gooide het in de gewone vuilnisbak. Ik gooide alles in de gewone vuilnisbak samen met mijn collega's.-Darkside- schreef: ↑10-12-2018 23:57Ugli, je gooit die spullen toch niet in de gewone vuilnisbak? Dat moet tochnaar een vuilverwerker?
Ik snap dat je een mandje vol nog zelf gaat scannen, maar ik heb ook weleens mensen een hele kar vol zelf zien scannen. Dan denk ik echt, had dan een scanner gepakt jonge!
dinsdag 11 december 2018 om 09:50
Waarom zou je in godsnaam een hele kar zelf gaan staan scannen bij de zelfscan kassa. Pak dan direct zo'n handscanner. Als je 2 dingetjes moet hebben en dus een mandje hebt snap ik dat die handscanner irritant kan zijn maar een hele kar... Super irritant! Ik vind eigenlijk dat de AH hier een regel voor moet hebben. Bij meer dan 5 producten pak je of een handscanner of je gaat naar de gewone kassa.
dinsdag 11 december 2018 om 09:52
Als je het tegen mij hebt, ik geef op niemand af toch?Zwartvlekje schreef: ↑11-12-2018 09:34Ik vind het een beetje gek om af te geven op mensen die dat dan vervolgens ook doen en zeggen dat dat niet de bedoeling is. Het is vrij duidelijk wel de bedoeling anders zouden ze die mogelijkheid niet hebben toegevoegd.
Vraag er naar wat de gedachtegang hierachter is, want ik wist dit niet.
Ga er naar vragen bij AH medewerkers als het mij overkomt. Want ik bemerk een ergernis bij mijzelf. Als ik hem snap en iemand bij de Appie mij er goede uitleg over geeft dan heb ik hopelijk meer begrip.
Vind het nu zo'n kromme logica. Zet dan geen handscanners in de winkel en gebruik het net als bij een AH to go als een echte zelfscan.
dinsdag 11 december 2018 om 09:54
Inderdaad!Doubletree20 schreef: ↑11-12-2018 09:50Waarom zou je in godsnaam een hele kar zelf gaan staan scannen bij de zelfscan kassa. Pak dan direct zo'n handscanner. Als je 2 dingetjes moet hebben en dus een mandje hebt snap ik dat die handscanner irritant kan zijn maar een hele kar... Super irritant! Ik vind eigenlijk dat de AH hier een regel voor moet hebben. Bij meer dan 5 producten pak je of een handscanner of je gaat naar de gewone kassa.
dinsdag 11 december 2018 om 16:38
Onze lidl heeft gelukkig een vuilnisbak tussen de ingang en uitgang staan. Ik gooi dus alle zooi uit de kar al voor ik de winkel inloop.
Verse folders neem ik wel mee naar huis voor de aanbieding de week erna.
dinsdag 11 december 2018 om 19:10
Het is gewoon spreiden van de klanten. Iemand met angst voor de zelfscan of zonder pinpas hoeft dan geen kwartier in de rij bij de gewone kassa. Ik doe niets verkeerd, ik sta ook niet expres langzaam te doen, maar ga me niet haasten omdat er achter me iemand loopt te stressen.-Darkside- schreef: ↑11-12-2018 08:36Tja....zij heeft geen haast. Maar wel naar de zelfscan gaan omdat de gewone kassarij te lang duurt (uuuuuh???)
En omdat zij geen haast heeft, kan de rest van de wereld best gewoon wachten.
woensdag 12 december 2018 om 07:36
Wat een botte reactie is dat: Ik geef dan altijd als antwoord als ik boodschappen zelf wilt scannen kom ik hier wel solliciteren.Loesiepoesie schreef: ↑11-12-2018 08:49Heb ik ook al een paar keer meegemaakt bij de appie. Met een heel mandje vol.
Ik geef dan altijd als antwoord als ik boodschappen zelf wilt scannen kom ik hier wel solliciteren.
3 dingen scannen vind ik nog oké,maar geen kat of heel mandje vol. Bij de Coop kom ik vaak voor maar een paar dingetjes en dan wil ik ze weleens zelf scannen maar 50% van alle keren moet een medewerker het controleren dus sta je daar achter dat scherm met een melding, sta je alsnog langer te wachten dan in de gewone rij.
woensdag 12 december 2018 om 07:36
vrijdag 21 december 2018 om 12:17
Ja het is druk, nee dat wil niet zeggen dat je tegen me aan mag gaan staan rijden, hufter.
Echt he, en dan nog een grote mond opzetten ook: "Als jij nu gewoon doorloopt!" alsof dat kon. Gewoon met je poten van me afblijven en blij zijn dat ik je alleen verbaal op je plaats zette want in gedachten zat mijn knie al in je kruis en je noten in je keel na dat handje van je.
Echt he, en dan nog een grote mond opzetten ook: "Als jij nu gewoon doorloopt!" alsof dat kon. Gewoon met je poten van me afblijven en blij zijn dat ik je alleen verbaal op je plaats zette want in gedachten zat mijn knie al in je kruis en je noten in je keel na dat handje van je.
vrijdag 21 december 2018 om 13:06
Ik heb in diverse supermarkten gewerkt, maar alle derving werd in een speciale winkelmand gelegd in het magazijn en afgeschreven, dan pas weggegooid. Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling was dat je die biefstukken gewoon hopla in de vuilnisbak gooit, en zeker niet de vuilnisbak die gewoon in de winkels staat. En wat zei je toen je zag dat die klant de biefstukken meenam? Want dat is wel diefstal natuurlijk.Ugli schreef: ↑10-12-2018 23:03Ik was dus ooit caissière. Kreeg ik een keer een klant met een pak biefstuk. Daar bleek een gat in te zitten (vinger door het plastic geduwd of zo), dus ik attendeerde haar erop omdat ik niet wist of ze dat zelf had gedaan en het door had of niet. Nee klant had het niet gezien en ging gauw een andere pakken. Kwam ze terug: Wéér een gat in het plastic. Klant zag het nu zelf voor ik wat kon zeggen en liep weer terug voor een nieuwe terwijl ik de andere twee verpakkingen achterhield, die waren onverkoopbaar geworden. Eindelijk rekende de klant af en even later gooide ik de twee pakken biefstuk in de vuilnisbak die bij de ingang stond. Nee zag ik diezelfde klant nog iets later die twee pakken biefstuk uit de vuilnisbak vissen. Fijn dat dat beest niet voor niks gestorven was en ik wil graag geloven dat het allemaal per ongeluk ging en klant het toch wel erg zonde vond en het daarom meenam...
vrijdag 21 december 2018 om 15:27
Echt erg dit, vuile smeerlap.lotus77 schreef: ↑21-12-2018 12:17Ja het is druk, nee dat wil niet zeggen dat je tegen me aan mag gaan staan rijden, hufter.![]()
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 21 december 2018 om 15:31
Ik vermoed ook dat die forummer een grote duim heeft. Werkelijk geen enkele supermarkt doet dit zo, zoals je al zelf zegt.Oh-happy-day schreef: ↑21-12-2018 13:06Ik heb in diverse supermarkten gewerkt, maar alle derving werd in een speciale winkelmand gelegd in het magazijn en afgeschreven, dan pas weggegooid. Ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling was dat je die biefstukken gewoon hopla in de vuilnisbak gooit, en zeker niet de vuilnisbak die gewoon in de winkels staat. En wat zei je toen je zag dat die klant de biefstukken meenam? Want dat is wel diefstal natuurlijk.
¡Apagando las luces!
vrijdag 21 december 2018 om 20:13
vrijdag 21 december 2018 om 20:38
Ga dan naar de jumbo, koop délifrance, hup even in de oven, lekker lekker. Is nooit uitverkocht want de meeste mensen kopen eigen merk, welke veel kruimilger is.mano28 schreef: ↑21-12-2018 20:13Ik kocht altijd de stokbroden van de bakkerij afdeling uit de vriezer (bij de AH), maar ben sinds kort verhuisd en hier bij verschillende Albert Heijns geweest maar die mogen dat nietstokbrood is lekkerder dan voorverpakt. En meestal is het stokbrood wat ik wil op.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 21 december 2018 om 20:44
Ja,die koop ik ook weleens maar die vind ik niet zo lekker als die van de ah. En van delifrance zijn gewoon normale wit en bruin.zeefietser1 schreef: ↑21-12-2018 20:38Ga dan naar de jumbo, koop délifrance, hup even in de oven, lekker lekker. Is nooit uitverkocht want de meeste mensen kopen eigen merk, welke veel kruimilger is.
Die van ah zijn spelt en ciabatta en nog wat andere soorten
vrijdag 21 december 2018 om 23:09
Nee die heb ik niet...Het was een franchise waarbij de eigenaar en de bedrijfsleiders het niet zo nauw nemen met dingen. Daarom koop zowel ik als mijn directe gezin die er van weten daar mijn/hun boodschappen ook niet. Trouwens, ik had ze wel afgeschreven als onverkoopbaar (derving heette dat toch?), niet zomaar zonder iets te melden weggegooid hoor.SombraOnline schreef: ↑21-12-2018 15:31Ik vermoed ook dat die forummer een grote duim heeft. Werkelijk geen enkele supermarkt doet dit zo, zoals je al zelf zegt.
Had ik het ergens anders weg moeten gooien? Misschien, geen idee, ik ben er nooit op aangesproken en zoals ik al zei deden mijn mede cassière collega's het ook. Wat de vakkenvullers deden geen idee. Verder was ik 16 en de meest ongeïntresseerde caissière op aarde die tijd en ook nog eens zeer onassertief. Dus nee ik zei er niks van. Dus ja die zak zat aan het einde van de dag altijd vol zooi en als je pech had was hij nog lek ook (leuk bij melk) of scheurde hij van ellende uit elkaar. Dit soort dingen gaan echt makkelijk hoor in kleine buurt supermarkten.
vrijdag 21 december 2018 om 23:39
Mensen die met hun volle boodschappenkar tegen je aan lopen te duwen in de rij.. hoe vaak ik dat al heb meegemaaktlotus77 schreef: ↑21-12-2018 12:17Ja het is druk, nee dat wil niet zeggen dat je tegen me aan mag gaan staan rijden, hufter.![]()
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 22 december 2018 om 01:16
Is dat het stokbrood wat in de winkel als afgebakken ligt? Als je dat dan voor laat snijden en het zo in vriest is het toch lekker als je het vanuit de diepvries laat ontdooien en meteen serveert, zo doe ik het vaak.mano28 schreef: ↑21-12-2018 20:13Ik kocht altijd de stokbroden van de bakkerij afdeling uit de vriezer (bij de AH), maar ben sinds kort verhuisd en hier bij verschillende Albert Heijns geweest maar die mogen dat nietstokbrood is lekkerder dan voorverpakt. En meestal is het stokbrood wat ik wil op.
zaterdag 22 december 2018 om 04:32
Oh ja dat is dat andere supermarkt probleem. Ben je te vroeg is het er nog niet, ben je wat laat dan is het op.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 24 december 2018 om 19:50
Ik kan mij niet voorstellen dat de afgelopen dagen géén irritaties zijn geweest. Nog verhalen over schappen die leeg zijn, iemand die net het laatste product voor je uit het schap vist of mensen die het pad blokkeren?
Bij mij was het beperkt, vrijdag bleek dat de goedkope bloem op was. Maar bij de volgende winkel hadden ze het ook en was ik zo aan de beurt.
Vriend daarentegen kwam zwaar humeurig thuis, werd gek van alle trage mensen in de supermarkt die zo hun kar parkeerde dat er niemand lang kon.
Wie biedt meer?
Bij mij was het beperkt, vrijdag bleek dat de goedkope bloem op was. Maar bij de volgende winkel hadden ze het ook en was ik zo aan de beurt.
Vriend daarentegen kwam zwaar humeurig thuis, werd gek van alle trage mensen in de supermarkt die zo hun kar parkeerde dat er niemand lang kon.
Wie biedt meer?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 24 december 2018 om 20:18
Vandaag wat dingen die vers moesten ingeslagen. Er is weer een hongerwinter op komst blijkbaar, want het parkeerterrein van het winkelcentrum was een zooi van buiten de volle vakken neergedonderde auto's en ruziënde mensen over wie het plekje van wegrijdende auto's mocht hebben. Vrehede op aahaarde.
Voor mij geen irritatie trouwens, want ik was te voet
Voor mij geen irritatie trouwens, want ik was te voet