Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
24-12-2018 20:58
Hondje: van de week werden hier ‘lokbrokken’ voor je geplaatst 😁 blij je te lezen. Vier je Kerst?
Heheh oke, niet gezien. Maar tnx! Ik vier geen kerst, jij wel?
Damned if I don’t
Oudblond schreef:
24-12-2018 20:52
Hallo Popje en hondje 😘

Wij hebben het kerstdiner achter de kiezen. Mijn beouf was boterzacht en heerlijk kruidig. Maman heeft genoten maar was om 20 uur uitgeteld. Ze ligt lekker te slapen🥰

Hoe was jullie dagje en avond?
Klinkt als een mooie avond Blond.

Mijn dag bestond uit bank hangen, brood bakken en glühwein maken.

Morgen nog zo'n dag, waarbij de laatste twee dan worden vervangen door nagels lakken, haar kleuren en kadootjes in pakken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Klote Kia, die pijnlijke en slechte dag. :redrose:
Damned if I don’t
Kia•Ora schreef:
24-12-2018 20:57
Ik had een hele slechte en pijnlijke dag, maar ik ben weer een soort van terug op aarde.

Wat heerlijk Boem. :heart:

Ik heb laatst voor mijn katten een piepend muisje gekocht, als je hem aanraakt piept hij. En ze vinden hem geweldig. Hoor steeds hysterisch gepiep uit een andere ruimte komen. En soms verbaasd gemieuw, van waarom stopt ie niet met piepen, hij zou ondertussen toch dood moeten zijn na tien minuten in mijn bek. :rofl:
:hug: lieverd

grinnn, grappig jouw poezels
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik lees niet goed Oudblond, zie dat je net vertelt over je kerstdiner.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
24-12-2018 21:07
Klote Kia, die pijnlijke en slechte dag. :redrose:
:kiss:

Inmiddels gaat het weer :) . En heb ik een lekkere vette hap, dat helpt. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
24-12-2018 21:13

Inmiddels gaat het weer :) . En heb ik een lekkere vette hap, dat helpt. :proud:
Gelukkig maar. Hoop dat je goed slaapt en morgen weer jezelf bent 😘
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
24-12-2018 21:24
Gelukkig maar. Hoop dat je goed slaapt en morgen weer jezelf bent 😘
Dat moet gewoon! Ik ga met mijn grootvader :heart: eten, dan moet ik wel een beetje fit zijn!
Kia•Ora schreef:
24-12-2018 21:13

Fijn :thumbsup:
Damned if I don’t
Fijne kerstdagen lieverds! :lips: Afbeelding

Hondje, ik las dat je geen kerst viert. Dan wens ik je gewoon twee fijne dagen :lips:
Ben je wel vrij Prof?
Ik ben wel vrij ja!
Jij ook fijne dagen Coco :smooch:
Damned if I don’t
Dan kun je wel fijn weekend vieren! Heb je wel iets van kerstsnaai in huis? :popcorn:
Jazeker, ik ga momenteel uit mijn dak met cola en nootjes!
Damned if I don’t
Wat een feestnummer hè. :P
Damned if I don’t
Kia, wat rot inderdaad, die pijnlijke dag. Fijn dat het alweer wat beter gaat!
Popje, ik denk aan je de komende dagen. :bigkiss: Goed dat je voor jezelf zorgt.

Ik heb de hele avond op het toilet doorgebracht, afgewisseld met manlief. Waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met het avondeten of zo. Toen we net samen waren, een van onze eerste dates, hadden we dat ook. Ik ben toen maar bij hem blijven slapen, omdat ik het niet aandurfde om met het ov naar huis te gaan, dus dan maar lekker dicht bij zijn wc blijven. We waren vanavond dus ook flink aan het grappen over 'heh, weer lekker ouderwets romantisch he?' :proud: Gelukkig begint het alweer een stuk beter te gaan nu.
ViezeHond schreef:
24-12-2018 22:22
Wat een feestnummer hè. :P
Doe je wel een beetje kalm an, straks gaat je bloeddruk omhoog van de zout en krijg je een hypo van al die suiker. Je kunt ook te ver gaan met feesten! @(

Hekse, heerlijk om herinneringen op te halen met kerst. :P
Beterschap :rose:
dankjewel Nanny

En balen zeg van jullie ziekzijn.
Wat hebben jullie gegeten? Dan weet ik wat ik moet mijden 😝
Kia•Ora schreef:
24-12-2018 22:29
Doe je wel een beetje kalm an, straks gaat je bloeddruk omhoog van de zout en krijg je een hypo van al die suiker. Je kunt ook te ver gaan met feesten! @(

Hekse, heerlijk om herinneringen op te halen met kerst. :P
Beterschap :rose:
Ik zit aan de zero en de ongezouten, dan kan ik lekker lang doorpartyen!
Damned if I don’t
Heel gewoon, nasi met diepvriesboontjes en zo. Echt, geen idee waar het vandaan komt eigenlijk, net zoals toen. Dus ach. Het komt wel weer goed, en we konden inderdaad heerlijk herinneringen ophalen. :rofl:
morgen ook afwassen zie ik net. mijn keuken ziet er uit alsof hij is ontploft en ik heb niet eens gekookt
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
24-12-2018 22:40
Heel gewoon, nasi met diepvriesboontjes en zo. Echt, geen idee waar het vandaan komt eigenlijk, net zoals toen. Dus ach. Het komt wel weer goed, en we konden inderdaad heerlijk herinneringen ophalen. :rofl:
Je kan natuurlijk ook een griepje hebben.

Zusje, hebben de kaboutertjes niet stiekem extra afwas erbij gezet?
Kia•Ora schreef:
24-12-2018 22:45
Je kan natuurlijk ook een griepje hebben.

Zusje, hebben de kaboutertjes niet stiekem extra afwas erbij gezet?
dat is het 💡
Kan ook nog inderdaad.
En ja, die kaboutertjes lopen hier ook regelmatig rond! Heel lastig.
Meestal zijn de kaboutertjes lief en handig, maar denk maarzo dat zij óók kerst willen vieren en stiekem overal extra kleine klusjes dumpen in de hoop dat het ons niet opvalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven