borstvergroting
maandag 24 december 2018 om 09:40
Hoi Allemaal,
ik ga mezelf even snel voorstellen,ik ben een papa van 3 prachtkinderen en heb een pracht van een vrouw(hiervoor ga ik de vraag stellen,heeft niets met sexuele te maken voor aleer ik hier commentaar ga op krijgen)
mijn vrouw spreekt al jaren over haar borsten,ze heeft complexen erover dat ze klein zijn (Grote A ,kleine
ze voelt haar hier slecht over omdat ze niet zo mooi vol zijn,nu met de 3 zwangerschappen voelde ze zich beter(op de buik na natuurlijk) omdat haar borsten vrij groter werden.nu echter na de 3 de zwangerschap hebben we besloten om geen kinderen meer te krijgen,3 is een mooi getal,maar nu ben ik overlaatst met men Vrouw gaan winkelen voor nieuwere kleren en beha's omdat de meeste versleten zijn,of te groot geworden zijn.en toen is het onderwerp terug boven gekomen en ik zie dat het vreet aan mijn vrouw,dit zie ik niet graag,ik zie ze graag gelukkig.
nu hebben wij eens over een eventuele borstvergroting gehad,nu is mijn vraag,heeft dit iemand al laten doen voor zichzelf beter te voelen?zou het gaan voor van een kleine B cup naar een volle C of kleine D cup te gaan?
heeft iemand hier ervaring mee,zowel welke chirurg als kostprijs als ik vragen mag?
zou de ziektezorgverzekering of hospitalisatie eventueel tussenkomen?
het is moeilijk voor als man over zoiets te praten,maar ik wil gewoon mijn vrouw graag zien zonder deze complexen,
bedankt alvast voor jullie antwoorden
ik ga mezelf even snel voorstellen,ik ben een papa van 3 prachtkinderen en heb een pracht van een vrouw(hiervoor ga ik de vraag stellen,heeft niets met sexuele te maken voor aleer ik hier commentaar ga op krijgen)
mijn vrouw spreekt al jaren over haar borsten,ze heeft complexen erover dat ze klein zijn (Grote A ,kleine
nu hebben wij eens over een eventuele borstvergroting gehad,nu is mijn vraag,heeft dit iemand al laten doen voor zichzelf beter te voelen?zou het gaan voor van een kleine B cup naar een volle C of kleine D cup te gaan?
heeft iemand hier ervaring mee,zowel welke chirurg als kostprijs als ik vragen mag?
zou de ziektezorgverzekering of hospitalisatie eventueel tussenkomen?
het is moeilijk voor als man over zoiets te praten,maar ik wil gewoon mijn vrouw graag zien zonder deze complexen,
bedankt alvast voor jullie antwoorden
dinsdag 25 december 2018 om 13:28
Tja, zo kun je alles wel laten in het leven he?Rachel21106 schreef: ↑25-12-2018 13:24Laten snijden in een gezond lichaam brengt veel risico met zich mee.
Een familie van mij kan het gelukkig na vertellen en zit nu al weken thuis met een open wond die niet geneest.
Eigen schuld dikke bult
Ze heeft natuurlijk thuiszorg
dinsdag 25 december 2018 om 14:37
Er zijn genoeg mensen met maar één tattoo of maar één ingreep. Hoeveel mensen ken jij in real life die verslaafd raken aan plastische chirurgie? Het percentage zal ongetwijfeld bijzonder klein zijn. Er lopen veel mensen rond die 'iets hebben laten doen', waarvan je het vast niet eens weet.Rachel21106 schreef: ↑25-12-2018 14:33Net als tattoo is plastische chirurgie een soort van verslaving.
Ik zorg graag voor zieken en weet dat mensen ziek worden buiten hun schuld om, maar om bewust het risico te nemen om in me te laten snijden???
Een enkeling zal Marijke Hellweger achterna gaan, maar verslaving vind ik buitengewoon overdreven.
dinsdag 25 december 2018 om 14:46
Jammer dat er geen medische ingrepen bestaan bij een rottige persoonlijkheid, vind je niet?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 25 december 2018 om 14:51
Dit. Altijd dat “werk aan je zelfbeeld” gezemel.Jufjoke schreef: ↑24-12-2018 10:08Het één sluit het ander niet uit. Ik had een prima zelfbeeld : ik was een leuke vrouw om te zien, met lelijke borsten. Daar ging ik heus niet aan onderdoor, maar als het mogelijk is (en voor die persoon acceptabel ) om er iets aan te doen, waarom is het dan beter om te accepteren wat er is? Ik vind dat kort door de bocht.
Ik had een probleem met mijn borsten, niet met mijn zelfbeeld. Dat probleem is nu opgelost.
dinsdag 25 december 2018 om 15:14
Jouw vrouw wil grotere borsten, maar dat heeft geen lichamelijk ongemak tot gevolg. Dus zou ik niet inzien waarom één of andere verzekering zou moeten tussenkomen. Als ik zoiets lees, dan kan ik zo een vraag niet helemaal au-sérieux nemen. Ik heb er last van als er wordt tussengekomen, en anders (als ik het zelf moet betalen) dan valt het wel mee
).
Laat jouw vrouw tevreden zijn met wat ze heeft: een goede man, 3 gezonde kinderen en kleine borsten, en vooral met wat ze niet heeft: een grote boezem, die in de loop der jaren gaat hangen en GEEN lekkende implantaten.
En als ze toch problemen blijft hebben met die kleine borsten, dan is er volgens mij meer aan de hand, dat bij haar diep van binnen zit. Maar dat weet alleen zij, in het beste geval jullie samen, maar wij moeten daar naar gissen.
Laat jouw vrouw tevreden zijn met wat ze heeft: een goede man, 3 gezonde kinderen en kleine borsten, en vooral met wat ze niet heeft: een grote boezem, die in de loop der jaren gaat hangen en GEEN lekkende implantaten.
En als ze toch problemen blijft hebben met die kleine borsten, dan is er volgens mij meer aan de hand, dat bij haar diep van binnen zit. Maar dat weet alleen zij, in het beste geval jullie samen, maar wij moeten daar naar gissen.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 11-03-2019 21:32
8.78% gewijzigd
dinsdag 25 december 2018 om 16:24
Te grote borsten met als gevolg dat je rugklachten, krom gaat lopen is zeker te begrijpen dat je als vrouw je bevrijd voelt.
Grote borsten is genetisch in mijn familie als je jong bent dan krijg je de volle aandacht van de jongens, maar na het krijgen van kinderen heb je er last van.
Heb een paar nichten die een operatie hebben ondergaan en je ziet het aan hun rug(die kromming) ik overdrijf niet.
Was vroeger jaloers op hun volle tieten, was eerst cup A na mijn bevalling cup B geen BH thuis aan alleen als ik uit huis ga in de zomer, in de winter helemaal niks want die winterjas bedekt alles.
Grote borsten is genetisch in mijn familie als je jong bent dan krijg je de volle aandacht van de jongens, maar na het krijgen van kinderen heb je er last van.
Heb een paar nichten die een operatie hebben ondergaan en je ziet het aan hun rug(die kromming) ik overdrijf niet.
Was vroeger jaloers op hun volle tieten, was eerst cup A na mijn bevalling cup B geen BH thuis aan alleen als ik uit huis ga in de zomer, in de winter helemaal niks want die winterjas bedekt alles.