Smoorverliefd.....
dinsdag 25 december 2018 om 10:46
Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt..... Ik hoef geen adviezen, geen opbeurende praat, alleen een luisterend oor.
Over 2 maanden word ik 60, heb ruim overgewicht en ben smoorverliefd op een vent, die minimaal 30 jaar jonger is.....en uiteraard al voorzien is. Hij is ontzettend lief, rustig, aardig en geduldig en ziet er ook nog eens hartstikke goed uit. Ik heb hem leren kennen bij een zakelijke transactie. Mijn gevoelens zitten me echt in de weg en ik wil er niet met bekenden over praten. Huilbuien zijn aan de orde van de dag, omdat ik weet, dat het nooit iets kan en zal worden. Ik moet hem loslaten en uit mijn hart en hoofd laten verdwijnen. Maar dat is makkelijker gezegd, dan gedaan.
Gisteren schoot mij echter iets te binnen, dat mij wel deed beseffen, dat mijn gevoelens waanzin zijn: als ik met pensioen ga, moet hij nog 35 jaar werken...... Het maakt het verdriet er echter niet minder door.
De natuur heeft het vast niet zo bedoeld, een man van tegen de dertig en een vrouw van zestig, waarom gebeurt dit dan toch? Helaas heeft niemand hier een antwoord op.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en hele fijne Kerstdagen.
Over 2 maanden word ik 60, heb ruim overgewicht en ben smoorverliefd op een vent, die minimaal 30 jaar jonger is.....en uiteraard al voorzien is. Hij is ontzettend lief, rustig, aardig en geduldig en ziet er ook nog eens hartstikke goed uit. Ik heb hem leren kennen bij een zakelijke transactie. Mijn gevoelens zitten me echt in de weg en ik wil er niet met bekenden over praten. Huilbuien zijn aan de orde van de dag, omdat ik weet, dat het nooit iets kan en zal worden. Ik moet hem loslaten en uit mijn hart en hoofd laten verdwijnen. Maar dat is makkelijker gezegd, dan gedaan.
Gisteren schoot mij echter iets te binnen, dat mij wel deed beseffen, dat mijn gevoelens waanzin zijn: als ik met pensioen ga, moet hij nog 35 jaar werken...... Het maakt het verdriet er echter niet minder door.
De natuur heeft het vast niet zo bedoeld, een man van tegen de dertig en een vrouw van zestig, waarom gebeurt dit dan toch? Helaas heeft niemand hier een antwoord op.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en hele fijne Kerstdagen.
dinsdag 25 december 2018 om 11:01
Wat moeilijk voor je TO.
Als je volledig kunt accepteren dat er nooit een relatie van gaat komen kun je misschien in stilte genieten van zijn aanwezigheid in je leven en je verliefde gevoelens? Zonder dat je er ooit wat mee doet.
Als dat niet mogelijk voor je is is het idd beter om afstand te nemen sterkte daarmee pijnlijk
Als je volledig kunt accepteren dat er nooit een relatie van gaat komen kun je misschien in stilte genieten van zijn aanwezigheid in je leven en je verliefde gevoelens? Zonder dat je er ooit wat mee doet.
Als dat niet mogelijk voor je is is het idd beter om afstand te nemen sterkte daarmee pijnlijk
where ever you go, go with your heart
dinsdag 25 december 2018 om 11:36
Ik ken iemand die op jouw leeftijd een lat relatie heeft gehad met een man die zo'n 25 jaar jonger was. In het begin was dat leuk en spannend, ze hadden het heerlijk samen. Maar na een kleine 2 jaar is de relatie stukgelopen. Het leeftijdsverschil was gewoon te groot. Hij wou nog een gezin stichten, zij leefde toe naar haar pensioen. Ze hebben geen contact meer, de confrontatie was te pijnlijk.
Ik vraag me af wat meer pijn had gedaan, het direct een halt toe roepen van de verliefdheid vanwege de onmogelijkheid of het beëindigen van een opgebloeide liefde. Van wat ik heb gezien denk ik toch dat laatste. Misschien helpt die realisatie iets...
Ik vraag me af wat meer pijn had gedaan, het direct een halt toe roepen van de verliefdheid vanwege de onmogelijkheid of het beëindigen van een opgebloeide liefde. Van wat ik heb gezien denk ik toch dat laatste. Misschien helpt die realisatie iets...
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
dinsdag 25 december 2018 om 11:47
Ik zou denken optie 1.
Tenminste, dat zou ik voor mezelf verstandiger vinden. Verliefdheid groeit naarmate je het voedt. Ik zou proberen om afstand te nemen en die te houden. Lekker veel afleiding zoeken en kijken hoe het over twee weken gaat.
Dit soort verliefdheden zijn niet leuk.
dinsdag 25 december 2018 om 11:50
dinsdag 25 december 2018 om 12:06
Hoe goed ken je hem eigenlijk? Ik snap dat het vervelend is, maar van zoiets kun je ook relatief gemakkelijk weer af komen...mits je dat zelf wel wilt. Ik heb wel eens zoiets gevoeld voor een collega (het was echt heftig), ben toen ergens anders gaan werken en was toen snel weer van dat gevoel af. Heb hem toen ook echt niet opgezocht op wat voor manier dan ook.
Je houdt vast aan iets wat er nooit kan zijn, je wilt het niet loslaten maar het zal wel moeten. Hoe eerder hoe beter.
Je houdt vast aan iets wat er nooit kan zijn, je wilt het niet loslaten maar het zal wel moeten. Hoe eerder hoe beter.