Even raad nodig...
maandag 30 april 2018 om 11:34
Ik ben een 37-jarige alleenstaande mama van drie kinderen. Vorig jaar heb via Tinder een man leren kennen met 1 zoontje van 7 jaar. We hebben een paar keer gedate en er was een enorme klik, we konden goed praten en samen lachen. Kortom we voelden ons heel goed bij elkaar. Na een paar dates ook sex gehad en die was geweldig voor beiden. Van in het begin gaf hij aan niet vlug verliefd te worden maar ik had datzelfde probleem. Dus ik wou het een kans geven en ik zou wel zien waar het toe leidde. We woonden een 40-tal min van elkaar en aangezien hij co-ouderschap had en ik gewoon een weekend regeling met de vader van mijn kinderen, was het niet evident elkaar veel te zien. Dus naar mijn gevoel hadden we meer een sex-relatie dan iets anders. Omdat ik me er niet goed meer bij voelde heb ik voorgesteld om het gewoon bij vrienden te houden.hij excuseerde zich dat hij die verliefdheid nog niet had en vond het spijtig maar begreep het wel. We hebben een jaar lang sporadisch contact gehouden tot ik een korte relatie kreeg met een andere man. Hij besloot afstand te nemen. 4 maand heeft deze relatie geduurd. Toen hij merkte dat ik terug vrijgezel was, nam hij terug contact op en 'smeekte hij bijna om ons toch een kans te geven omdat hij van die bindingsangst af wil en als we het niet proberen zullen het nooit weten zei hij. En hij gaf aan dat hij enorm graag bij mij is en zich enorm slecht voelde toen ik iets met die andere man kreeg. Nu is mijn vraag... Wat zouden jullie doen? We kunnen elkaar maar om het andere weekend zien, dus dat is vrij weinig en we hebben elkaar enorm graag maar we zijn ook bang om elkaar kwijt te raken als het toch niet zou lukken... Hij vraagt voor een LAT-relatie, en het tijd geven, geduld, elkaar rustig leren kennen en exclusief zijn voor elkaar, dus geen andere dates...
woensdag 26 december 2018 om 16:18
woensdag 26 december 2018 om 16:19
woensdag 26 december 2018 om 16:20
Dat was hij inderdaad