Wat te doen.
donderdag 27 december 2018 om 09:44
Sinds een aantal weken heb ik contact met een ontzettend leuke jongen. Zonder dat we elkaar ooit gezien hebben, is er over en weer veel contact geweest. Soms ging dit te ver... Maar ik dacht dat ik hem wel kon vertrouwen.
Vorige week hebben we afgesproken, toen is het een en ander gebeurd.
Nu sinds vorige week is het contact iets minder, althans niet zo fanatiek meer. Afgelopen zondag hebben we telefonisch contact gehad, hij vertelde een hoop. Miste misschien een beetje de klik. A fijn. ik had het eigenlijk een beetje afgesloten, maar hij bleef berichten sturen.
Gisteren was ik er zo klaar mee dat ik een serieus bericht heb gestuurd over hoe we verder gaan. Ik heb hem de keuze gesteld, of door gaan of er nu echt mee stoppen. Hij vertelde dat hij mij graag nog een keer wil zien, maar dan niet thuis maar op een openbare plek. Zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.
Ik merk dat ik verslaafd ben geraakt aan zijn aandacht. Ik weet stiekem ook wel, ik zal vast niet de enige zijn die hij date.
Merk dat ik een beetje van slag ben, wil gewoon weten of hij iets ziet zitten of niet. Het lijkt nu meer of die zich verplicht voelt om nog eens wat af te spreken. Ik heb dan liever dat hij zegt, nee het gaat niks worden, ik verbreek het contact. Iemand Advies?
Vorige week hebben we afgesproken, toen is het een en ander gebeurd.
Nu sinds vorige week is het contact iets minder, althans niet zo fanatiek meer. Afgelopen zondag hebben we telefonisch contact gehad, hij vertelde een hoop. Miste misschien een beetje de klik. A fijn. ik had het eigenlijk een beetje afgesloten, maar hij bleef berichten sturen.
Gisteren was ik er zo klaar mee dat ik een serieus bericht heb gestuurd over hoe we verder gaan. Ik heb hem de keuze gesteld, of door gaan of er nu echt mee stoppen. Hij vertelde dat hij mij graag nog een keer wil zien, maar dan niet thuis maar op een openbare plek. Zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.
Ik merk dat ik verslaafd ben geraakt aan zijn aandacht. Ik weet stiekem ook wel, ik zal vast niet de enige zijn die hij date.
Merk dat ik een beetje van slag ben, wil gewoon weten of hij iets ziet zitten of niet. Het lijkt nu meer of die zich verplicht voelt om nog eens wat af te spreken. Ik heb dan liever dat hij zegt, nee het gaat niks worden, ik verbreek het contact. Iemand Advies?
anoniem_380606 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:52
Reden: iets er bij gezet
Reden: iets er bij gezet
3.37% gewijzigd
donderdag 27 december 2018 om 10:08
Ik herken je verhaal deels wel.
Als je een tijdje zo'n intensief contact hebt gehad dan 'mis' je het als de frequentie naar beneden gaat.
Die onzekerheid maakt je gek.
Je wilt er niet aan denken, maar kijkt continu op je scherm en denkt onbewust de hele tijd aan die persoon.
Spreek nog een keertje af, wees eerlijk wat je wilt en vraag het hem ook.
Jezelf gek maken moet je echt niet doen, het sloopt je, ik heb het onlangs nog meegemaakt en je word er niet bepaald vrolijk van.
Als je een tijdje zo'n intensief contact hebt gehad dan 'mis' je het als de frequentie naar beneden gaat.
Je wilt er niet aan denken, maar kijkt continu op je scherm en denkt onbewust de hele tijd aan die persoon.
Jezelf gek maken moet je echt niet doen, het sloopt je, ik heb het onlangs nog meegemaakt en je word er niet bepaald vrolijk van.
donderdag 27 december 2018 om 10:09
Dat is precies wat ik mis inderdaad. Ik date wel vaker, maar heb dit gevoel nog nooit zo sterk gehad.Polderbewoner schreef: ↑27-12-2018 10:08Ik herken je verhaal deels wel.
Ik heb gisteren gevraagd om af te spreken, tot op heden geen reactie.
donderdag 27 december 2018 om 10:09
Intiem.
donderdag 27 december 2018 om 10:21
donderdag 27 december 2018 om 10:26
Dat wil ik ook graag. Maar ben bang dat hij dat dus uiteindelijk niet wilt. Voelt gewoon heel erg naar..Aardvarkentje schreef: ↑27-12-2018 10:21Je hebt hem dus 1 keer gezien en hij moet direct beslissen of hij ern serieuze relatie met je wil? Ik zou elkaar eerst een wat beter gaan leren kennen. Kijken of je wel echt bij elkaar past. Laat je niet teveel meeslepen door je gevoel. Maar probeer ook eens deze jongen echt te leren kennen.
Ik wil het ook tijd geven, maar op een of andere manier lukt het mij maar niet.
donderdag 27 december 2018 om 10:30
Seks? Je hebt na 1 keer seks gehad en daarna zei hij dat hij geen klik voelde? Deze jongen wil gewoon makkelijke seks en geen gedoe en jij biedt je aan. Je kan ook zelf de keuze maken dat je je daar niet voor leent
donderdag 27 december 2018 om 10:31
Het is denk ik meer gevoelsmatig. Hij is nogal populair bij de vrouwen, dit zie je ook terug in zijn social media gedrag.Honingdropje2 schreef: ↑27-12-2018 10:26"Soms ging dit te ver... Maar ik dacht dat ik hem wel kon vertrouwen."
Is er iets gebeurd waaruit bleek dat je hem niet kon vertrouwen?
Dit maakt mij onzeker. En nu helemaal, ik voel me een beetje gebruikt op een of andere manier. Ik snap best wel dat je uiteindelijk de keuze kunt maken om het contact te verbreken, maar zeg dan niet ik wil je graag nog een keer zien en vervolgens mij volledig te negeren.
donderdag 27 december 2018 om 10:35
Niet netjes nee, maar dat is wel hoe het vaak gaat. Mensen vinden het blijkbaar toch lastig om heel duidelijk te zijn in hun afwijzingWaterkersje7 schreef: ↑27-12-2018 10:31Het is denk ik meer gevoelsmatig. Hij is nogal populair bij de vrouwen, dit zie je ook terug in zijn social media gedrag.
Dit maakt mij onzeker. En nu helemaal, ik voel me een beetje gebruikt op een of andere manier. Ik snap best wel dat je uiteindelijk de keuze kunt maken om het contact te verbreken, maar zeg dan niet ik wil je graag nog een keer zien en vervolgens mij volledig te negeren.
donderdag 27 december 2018 om 10:37
Hij mag zeggen wat hij wil. Jij maakt er iets groots van. Zijn gedrag is duidelijk. Hij wil snelle seks en geen relatie. Hij vindt je niet eens leuk heeft hij gezegd. Contact verbreken en klaarWaterkersje7 schreef: ↑27-12-2018 10:31Het is denk ik meer gevoelsmatig. Hij is nogal populair bij de vrouwen, dit zie je ook terug in zijn social media gedrag.
donderdag 27 december 2018 om 10:39
Gebruikt? Jij bepaalt toch zelf waar jij ja en nee tegen zicht en na 1 date een relatie afdwingen is ook een beetje raar. je koopt geen relatie met seks, zeker niet op de 1e date. Of het is de moeite om hem beter te leren kennen of niet. Maar een ultimatum van je moet nu voor mij kiezen is in deze situatie helemaal niet gepast. Jij bent de regisseur van jouw grenzen en niemand anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 27 december 2018 om 10:44
Je hebt volkomen gelijk. En dat is ook eigenlijk helemaal niet wat ik nu voel.viva-amber schreef: ↑27-12-2018 10:39Gebruikt? Jij bepaalt toch zelf waar jij ja en nee tegen zicht en na 1 date een relatie afdwingen is ook een beetje raar. je koopt geen relatie met seks, zeker niet op de 1e date. Of het is de moeite om hem beter te leren kennen of niet. Maar een ultimatum van je moet nu voor mij kiezen is in deze situatie helemaal niet gepast. Jij bent de regisseur van jouw grenzen en niemand anders.
Ik mis het contact gewoon ontzettend, wat ik al zei, ik date wel vaker. Als het dan uiteindelijk op niks uitloopt, is dit prima.
Maar dit keer voel ik me gewoon rot er over.
donderdag 27 december 2018 om 10:47
Ja omdat je seks hebt gehad en hij je daarna afwijstWaterkersje7 schreef: ↑27-12-2018 10:44Je hebt volkomen gelijk. En dat is ook eigenlijk helemaal niet wat ik nu voel.
Ik mis het contact gewoon ontzettend, wat ik al zei, ik date wel vaker. Als het dan uiteindelijk op niks uitloopt, is dit prima.
Maar dit keer voel ik me gewoon rot er over.
donderdag 27 december 2018 om 10:54
Waarom zou je nog een bericht sturen. Hij gaat heus niet ineens wel verliefd op je worden door een bericht.Waterkersje7 schreef: ↑27-12-2018 10:53Dat denk ik dus ook continu. Vind je dat ik hem nog duidelijk een bericht moet sturen? Of verdwijnen als een ghost?
donderdag 27 december 2018 om 10:56
donderdag 27 december 2018 om 10:56
Dus je kent deze jongen een paar weken. Bent eerst online met hem gaan praten en dat ging al ver zeg je, dus dat zal wel sexting geweest zijn? Daarna hebben jullie de 1e date en ook dan hebben jullie meteen seks. Na die 1e date ga jij zeuren of hij het als een serieuze relatie ziet. En dan ben je nu verrast dat hij niet zo enthousiast reageert? Natuurlijk probeert hij er nog een date uit te slepen, want jij bent zo makkelijk in bed te krijgen, dat hij dat best nog een keer wil proberen voor hij je definitief dumpt.
Het enige dat ik mis in je verhaal is je eigenwaarde, waar is die precies gebleven?
Het enige dat ik mis in je verhaal is je eigenwaarde, waar is die precies gebleven?
donderdag 27 december 2018 om 10:58
Waarom? Jouw gevoel is van jou. Hij kan er niks meeWaterkersje7 schreef: ↑27-12-2018 10:56Ik schrijf mijn gevoelens altijd van me af. Misschien kan ik het zo beter verwerken. En hij mag best weten hoe ik me voel .