Wat te doen.

27-12-2018 09:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal weken heb ik contact met een ontzettend leuke jongen. Zonder dat we elkaar ooit gezien hebben, is er over en weer veel contact geweest. Soms ging dit te ver... Maar ik dacht dat ik hem wel kon vertrouwen.
Vorige week hebben we afgesproken, toen is het een en ander gebeurd.
Nu sinds vorige week is het contact iets minder, althans niet zo fanatiek meer. Afgelopen zondag hebben we telefonisch contact gehad, hij vertelde een hoop. Miste misschien een beetje de klik. A fijn. ik had het eigenlijk een beetje afgesloten, maar hij bleef berichten sturen.
Gisteren was ik er zo klaar mee dat ik een serieus bericht heb gestuurd over hoe we verder gaan. Ik heb hem de keuze gesteld, of door gaan of er nu echt mee stoppen. Hij vertelde dat hij mij graag nog een keer wil zien, maar dan niet thuis maar op een openbare plek. Zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Ik merk dat ik verslaafd ben geraakt aan zijn aandacht. Ik weet stiekem ook wel, ik zal vast niet de enige zijn die hij date.

Merk dat ik een beetje van slag ben, wil gewoon weten of hij iets ziet zitten of niet. Het lijkt nu meer of die zich verplicht voelt om nog eens wat af te spreken. Ik heb dan liever dat hij zegt, nee het gaat niks worden, ik verbreek het contact. Iemand Advies?
anoniem_380606 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:52
Reden: iets er bij gezet
3.37% gewijzigd
Het is aan jou om je gevoelens te verwerken. Daar heb je hem niet voor nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vind zo’n man alleen maar lekker als hij weet dat er vrouwen zijn die hem willen.
KaleKip schreef:
27-12-2018 10:56
Dus je kent deze jongen een paar weken. Bent eerst online met hem gaan praten en dat ging al ver zeg je, dus dat zal wel sexting geweest zijn? Daarna hebben jullie de 1e date en ook dan hebben jullie meteen seks. Na die 1e date ga jij zeuren of hij het als een serieuze relatie ziet. En dan ben je nu verrast dat hij niet zo enthousiast reageert? Natuurlijk probeert hij er nog een date uit te slepen, want jij bent zo makkelijk in bed te krijgen, dat hij dat best nog een keer wil proberen voor hij je definitief dumpt.
Het enige dat ik mis in je verhaal is je eigenwaarde, waar is die precies gebleven?
Helemaal mee eens.
viva-amber schreef:
27-12-2018 11:03
Nee daar heb je gelijk in. Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat ik er in ben getrapt.
viva-amber schreef:
27-12-2018 11:03
Precies... al die gevoelens sturen... het interesseert hem waarschijnlijk geen zak.

En niet openbaar willen afspreken is waarschijnlijk omdat het bij jou of hem thuis is. Met een slaapkamer en een bed. Hij wil je op hele andere manieren leren kennen.

Voortaan niet zo snel t bed in duiken to...
Waterkersje7 schreef:
27-12-2018 11:18
Nee daar heb je gelijk in. Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat ik er in ben getrapt.
Waarin bent getrapt?
Jij Wilde toch ook seks?
Anders had je je slipje wel aangehouden toch?
Of dacht je hem met seks te kunnen vinden?

Waarom ga jij op date w met iemand naar bed en verwacht je daarna zo veel van iemand die je eigenlijk dus gewoon niet kent?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waterkersje7 schreef:
Ik baal er gewoon zo ontzettend van dat ik er in ben getrapt.
Hou op met dat slachtoffergedrag. Je hebt binnen een paar weken zowel digitaal als fysiek seks met een jongen gehad. Hij heeft je nergens toe gedwongen, je hebt zelf enthousiast meegedaan. Niks mis met seks hebben met iemand als je daar allebei zin in hebt, maar ga dan nu achteraf niet het slachtoffer uithangen en doen alsof je dacht dat die seksdate het begin was van een prachtige relatie.
Die 'negeermodus' vind ik persoonlijk erg zwak. Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon vertellen of ze wel of niet iets voor elkaar voelen?

Je weet heus wel dat als een reactie op je berichtje uitblijft dat het niet wederzijds is, maar ik begrijp wel dat dit het voor jou moeilijker maakt om het af te sluiten.

Het allerbeste wat je kunt doen is hem nu volledig negeren.
Kijken of hij jou nu echt zo graag wil of dat het hem maar om een ding gaat..

Succes! En bedenk, hoe moeilijk ook op 't moment, dat er vast wel types zijn die veel beter bij je passen en die wel oprechte interesse hebben.
KaleKip schreef:
27-12-2018 11:23
Hou op met dat slachtoffergedrag. Je hebt binnen een paar weken zowel digitaal als fysiek seks met een jongen gehad. Hij heeft je nergens toe gedwongen, je hebt zelf enthousiast meegedaan. Niks mis met seks hebben met iemand als je daar allebei zin in hebt, maar ga dan nu achteraf niet het slachtoffer uithangen en doen alsof je dacht dat die seksdate het begin was van een prachtige relatie.
Klinkt raar maar fijn dat je dit stuurt. Wil het ook helemaal niet!!!!! Maar mijn gevoel bah.
Je hebt gewoon een blauwtje gelopen en dat is balen. Zeker als jij hem echt leuk vindt, is het gewoon een grote teleurstelling als dat niet wederzijds is. Daar mag je je best even klote om voelen.

Maar laat het los dat je gebruikt bent, want je hebt er zelf voor gekozen om meteen met iemand het bed in te duiken. Dan weet je ook dat er een kans bestaat dat het eenmalig is.

Neem geen contact meer met hem op, je bent al duidelijk genoeg geweest in hoe er over denkt. Ga iets leuks doen met vriendinnen, zoek afleiding en als de teleurstelling gezakt is, ga je gewoon weer op zoek naar een leuke vent. Wacht bij de volgende iets langer met het hebben van seks om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
Waterkersje7 schreef:
seks is geen ticket voor eeuwige liefde. Leer dat er mannen zijn die vrouwen willen voor aandacht of seks en niet omdat ze de vrouw leuk vinden. Die vrouwen bestaan ook trouwens. Om het kaf van het koren te scheiden is het daarom aan te raden zo lang mogelijk je kleren aan te houden
S-Meds schreef:
27-12-2018 11:45
seks is geen ticket voor eeuwige liefde. Leer dat er mannen zijn die vrouwen willen voor aandacht of seks en niet omdat ze de vrouw leuk vinden. Die vrouwen bestaan ook trouwens. Om het kaf van het koren te scheiden is het daarom aan te raden zo lang mogelijk je kleren aan te houden
Heb er dus echt spijt van.. dat is misschien het ergste wat er knaagt.
Ik ben namelijk nooit eerder zo open geweest. Maar ik zal me niet gaan aanstellen. Ben daar ook echt niet van. Maar baal gewoon van mijn gevoelens.
anoniem_380606 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 11:55
14.77% gewijzigd
Waterkersje7 schreef:
27-12-2018 11:50
Heb er dus echt spijt van.. dat is misschien het ergste wat er knaagt.
maar dat ligt niet aan hem, dat ligt aan jou. jij had andere verwachtingen. Dat kan maar je kan hem niet verantwoordelijk maken voor jouw verwachtingen. Aan spijt heb je ook niks. Leer er van voor de volgende keer en blokkeer hem. Er zijn mannen te over.
S-Meds schreef:
27-12-2018 11:52
maar dat ligt niet aan hem, dat ligt aan jou. jij had andere verwachtingen. Dat kan maar je kan hem niet verantwoordelijk maken voor jouw verwachtingen. Aan spijt heb je ook niks. Leer er van voor de volgende keer en blokkeer hem. Er zijn mannen te over.
Klopt, heb ik hem ook verteld. Maar vind het raar dat hij dit dus weet... en zegt ik wil je echt leren kennen. Gevoelens hobbelen nu een beetje.
Weet gewoon niet wat Ik het beste kan doen.
Waterkersje7 schreef:
27-12-2018 12:07
Klopt, heb ik hem ook verteld. Maar vind het raar dat hij dit dus weet... en zegt ik wil je echt leren kennen. Gevoelens hobbelen nu een beetje.
Weet gewoon niet wat Ik het beste kan doen.
dat weet je best maar je hoopt dat hij verandert.
kortom je hebt je verwachtingen nog steeds niet afgestemd met de realiteit
S-Meds schreef:
27-12-2018 12:16
dat weet je best maar je hoopt dat hij verandert.
kortom je hebt je verwachtingen nog steeds niet afgestemd met de realiteit
Hoe kun je dat het beste doen? Overal op verwijderen?
Waterkersje7 schreef:
27-12-2018 13:06
Hoe kun je dat het beste doen? Overal op verwijderen?
ja geen contact meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven