verkering moeder

30-12-2018 10:45 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het gewoon van mij afschrijven.
Ik erger mij aan mijn bejaarde moeder die zich als een puber gedraagt.
Ze heeft sinds 2 jaar "verkering" en het wordt alleen maar erger!
Constant handjes vasthouden en kusjes geven, openbare liefdesverklaringen op Facebook, ....
Normaal zou ik zoiets schattig vinden. Maar als het je eigen moeder is is het heel bizar en niet fijn! Ze stelt zich ook helemaal afhankelijk van hem op. Met familie, kennissen, vriendinnen zoekt ze helemaal geen contact meer.
Waarom kan ik dit toch allemaal zo slecht relativeren, want ik zie wel dat ze gelukkig is.
rozamunda schreef:
30-12-2018 11:00
nou dat vind ik dan wel weer genant, dat ze gaan zitten plakken als jij met je schoonouders bij hen op visite bent. dat mag na 2 jaar ook wel wat minder.
En dat bepaal jij omdat?
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
Ah wat klinkt dat leuk ❤️
Calamitycat schreef:
30-12-2018 11:02
En dat bepaal jij omdat?
ik bepaal niks, ik vind
lucky82 schreef:
30-12-2018 11:01
Ja en? Daarom kan ze haar man nog wel jong verloren zijn. Om even op jou hypothese in te gaan.
ja nou en dat weten we dus niet. daarom mijn vraag.
Allemachtig, sinds wanneer zijn er regels die bepalen hoe je je moet gedragen als je net, twee jaar, vijf jaar, verkering hebt?

Ik snap best dat het wat genant kan zijn, maar uitlachen en het maar raar vinden omdat ze weduwe is? Dat vind ik dan weer raar.
There is always something happening, and it's usually right now
Poker schreef:
30-12-2018 10:58
Jaloers ben ik zeker niet. Ik ben zelf gelukkig met mijn man.
Het puber gedrag is echt wel overdreven hoor. Zelfs mijn schoonouders zeiden me al lachend (meer uitlachend) na een bezoek aan haar dat "het wel hele dikke liefde is tussen die 2" en dat ze mekaar geen seconde loslaten.

En? Dat is toch niet jouw verantwoordelijkheid?
En dat ze jou uitlachen zegt wel veel over je schoonouders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
rozamunda schreef:
30-12-2018 11:03
ik bepaal niks, ik vind
Prima. En dat vind ik dan weer zuur.
Grobbekuiken_ schreef:
30-12-2018 11:04
Allemachtig, sinds wanneer zijn er regels die bepalen hoe je je moet gedragen als je net, twee jaar, vijf jaar, verkering hebt?

Ik snap best dat het wat genant kan zijn, maar uitlachen en het maar raar vinden omdat ze weduwe is? Dat vind ik dan weer raar.
ga jij zitten plakken met je vent als je volwassen dochter en geliefde op bezoek komen?
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 11:05
65.95% gewijzigd
Calamitycat schreef:
Jee, wat denigrerend zeg. Ze is verliefd! Zich als een puber gedragen hoort daar gewoon bij. Mag ze?

Inderdaad.
Wat erg dat er blijkbaar mensen rondlopen die vinden dat oudere mensen op dit vlak afgeschreven zijn.
afgeschreven nog wel
Calamitycat schreef:
30-12-2018 10:58
Moest meteen denken aan die soepreclame. 'Lekker pittig' ;-D
Daar moest ik ook gelijk aan denken. Verschrikkelijk! Als het dat soort gedrag is kan ik me goed voorstellen dat TO zich vreselijk ergert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik erger me er evengoed aan als jongelui na 2 jaar nog aan elkaar vastgeplakt zitten terwijl ze bij ouders in de huiskamer zitten.
aikidoka schreef:
30-12-2018 11:01
Wat stoort je er dan zo aan? Kun je dat voor jezelf uitvogelen?
Ja, dat vraag ik mij dus ook af!
Mijn vader is enkele jaren geleden gestorven en ik ben echt heel blij voor haar dat ze een lieve man heeft ontmoet.
Maar het is echt het gedrag dat me stoort. Vaak als je ze ziet zitten dan denk je, dat kan toch niet makkelijk zitten zo. En dan toch
maar om elkaar niet te moeten loslaten. Het komt allemaal zo overdreven over. Dat stoort mij denk ik, zo van, doe eens normaal zeg.
Bejaard = 75+
Calamitycat schreef:
Jee, wat denigrerend zeg. Ze is verliefd! Zich als een puber gedragen hoort daar gewoon bij. Mag ze?

Welnee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze moet eens normaal doen als er visite is. Zulk gedrag accepteer ik van pubers ook niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe oud is je moeder Poker? Je zegt dat ze nooit zo "klef" met je vader was, is dat wat je stoort? Je vergeet dat je je ouders niet hebt gekend in de eerste jaren van hun relatie, misschien waren ze toen ook wel zo. En verder is iedere relatie anders en maakt de relatie die ze nu heeft, de relatie met je vader niet minder. Wel anders
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
heeft ze ook nog familie van haar overleden man (jouw vader) op FB? dan mag ze ook wel wat indimmen vind ik.
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 11:12
6.40% gewijzigd
rozamunda schreef:
30-12-2018 11:05
ga jij zitten plakken met je vent als je volwassen dochter en geliefde op bezoek komen?
Handjes vasthouden is toch geen plakken. Blijkbaar zijn ze heel blij met elkaar, doen ze niemand kwaad, maar is het toch nodig om het af te keuren omdat ze weduwe (en wellicht op leeftijd) is.
Ze zijn verliefd en kennelijk gelukkig samen.
There is always something happening, and it's usually right now
Madeliefjees schreef:
30-12-2018 11:09
Ze moet eens normaal doen als er visite is. Zulk gedrag accepteer ik van pubers ook niet.
maar moeder is geen puber waar je regels aan kunt stellen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Grobbekuiken_ schreef:
30-12-2018 11:11
Handjes vasthouden is toch geen plakken. Blijkbaar zijn ze heel blij met elkaar, doen ze niemand kwaad, maar is het toch nodig om het af te keuren omdat ze weduwe (en wellicht op leeftijd) is.
Ze zijn verliefd en kennelijk gelukkig samen.
het gaat niet om handjes vasthouden zoals je kan lezen zijn het zulke onmogelijke houdingen waaraan je kan zien dat ze niet lekker kunnen zitten
Grobbekuiken_ schreef:
30-12-2018 11:04

Sorry nu wel gezegd
rosanna08 schreef:
30-12-2018 11:10
Hoe oud is je moeder Poker? Je zegt dat ze nooit zo "klef" met je vader was, is dat wat je stoort? Je vergeet dat je je ouders niet hebt gekend in de eerste jaren van hun relatie, misschien waren ze toen ook wel zo. En verder is iedere relatie anders en maakt de relatie die ze nu heeft, de relatie met je vader niet minder. Wel anders
Mooie reactie.
En jij mag je best storen aan dat geplak hoor, TO. Dat zal in de loop van de tijd best wat minder worden.
,
Nouschi schreef:
30-12-2018 11:08
Daar moest ik ook gelijk aan denken. Verschrikkelijk! Als het dat soort gedrag is kan ik me goed voorstellen dat TO zich vreselijk ergert.
Mwah. Het is misschien wat overdreven maar ik vind het juist wel mooi om te zien als het geluk ervan af straalt. Zeker op hogere leeftijd.
laverneb schreef:
30-12-2018 11:14
Mooie reactie.
En jij mag je best storen aan dat geplak hoor, TO. Dat zal in de loop van de tijd best wat minder worden.
na een jaar of 5?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven