verkering moeder

30-12-2018 10:45 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het gewoon van mij afschrijven.
Ik erger mij aan mijn bejaarde moeder die zich als een puber gedraagt.
Ze heeft sinds 2 jaar "verkering" en het wordt alleen maar erger!
Constant handjes vasthouden en kusjes geven, openbare liefdesverklaringen op Facebook, ....
Normaal zou ik zoiets schattig vinden. Maar als het je eigen moeder is is het heel bizar en niet fijn! Ze stelt zich ook helemaal afhankelijk van hem op. Met familie, kennissen, vriendinnen zoekt ze helemaal geen contact meer.
Waarom kan ik dit toch allemaal zo slecht relativeren, want ik zie wel dat ze gelukkig is.
Klopt mabelle maar dan wel omdat ik het zelf ook allemaal maar niks vind. En niet omwille van wat anderen erover ‘zouden’ denken, maar wel wat ze er wel degelijk van denken.
Ik heb daarstraks al lachend aan mijn moeder gevraagd of ze schrik heeft dat (*) gaat lopen omdat ze hem zo goed vasthoudt. Ze moesten er allebei mee lachen, maar ik hoop dat ze de hint begrijpen.
Of voel je ergens aan dat dit té is en maak je je zorgen om je moeder? Soms hebben mannen die zoooo hard van stapel lopen, niet alleen iets goeds in de zin. En staat het je daarom tegen.
Bloem1970 schreef:
30-12-2018 18:36
Of voel je ergens aan dat dit té is en maak je je zorgen om je moeder? Soms hebben mannen die zoooo hard van stapel lopen, niet alleen iets goeds in de zin. En staat het je daarom tegen.
Die mogelijkheid bestaat altijd natuurlijk. Maar ik weet niet of hij haar beïnvloedt en of hij slechte bedoelingen heeft. Ik ga er vanuit van niet, maar zeker weet je dat natuurlijk nooit. Soms vragen mijn man en ik ons wel af waarom hij mijn moeder eruit heeft gekozen als er dan toch zoveel vrouwen op hem verliefd zouden zijn. Ze is geen vamp, maar misschien kan ze goed flirten. Ze is het eerste jaar ook flink over haar grenzen gegaan qua fysieke activiteiten om hem te plezieren. Ze zit er heel warmpjes bij, maar het is nu niet dat hij een sukkelaar is.
Argwaan. Achterdocht kunnen tekenen zijn van dementie.

Maar welk gedrag vertonen ze concreet wat het zo klef maakt?
Het is toch wat met de verpreutste generaties van nu. Laat je moeder gewoon lekker verliefd zijn en klef doen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven