Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Sanne jouw verlof gaat gewoon in!!! Fijn dat je nu beetje rust krijgt en je kan gaan focussen op huis en komst beeb....drink er vanavond eentje op?
Sanne, wauwie, lekker alle tijd voor jezelf!!

Potsie, je zit w.s. al lekker te eten!! On setentje gaat wel door maar zonder ons, snik,snik!!

Dochter van anderhalf had 40.3 koorts, daarvoor hoefden we niet thuis te blijven maar manlief werd ook niet goed (misselijk enz), hij kon de kids echt niet doen in zijn toestand en om dan schoonmoeder te laten oppassen op kids EN volwassen man, dat ging mij wat te ver!!

Bovendien heb ik het hele jaar natuurlijk niet getraind (was etentje schaatsploeg) en vond het daarom niet erg leuk om zonder manlief te gaan.

Jammer maar helaas!!!

Verder komt het me wel goed uit want ik ben MOE!! Ga eigenlijk nooit voor 23.00 naar bed maar denk dat ik over een uurtje wel ga.
Nu ik het zo terug lees is het net of het mij niets kan schelen dat ik lekker weg ga te ete n terwijl mijn dochtertje ziek is maar mijn schoonmoeder zou oppassen anders vanavond dus ik laat dan met een gerust hart mijn zieke dochter achter bij haar.

Moest dit even recht zetten voor mijn gevoel.
Hippie, wat een enorme lappen zeg!!! Ik voed dan liever zonder en volgens mij is dat ook wat minder opvallend!!

Vwv, fijn hoor dat je lekker weg zwijmelt bij de badkamerspullen!! Als hij klaar is maar even een foto op prive!!
Balen Janets...!!!

Nu zit je dus maar even te forummen ipv lekker uitgebreid te dineren.

Veel sterkte met je ziekenboeg...!!!!
Ik heb weer internet!!!!

Was vandaag iets eerder nar huis gegaan en de postbode gaf een pakje af met een kastje waarmee vriendlief vanavond internet heeft kunnen aansluiten!!! Raar maar waar...

Zo gelijk even op prive kijken.

Mensendieck gehad, ik denk op zich wel goed, maar ik had erg veel last van het liggen op mijn rug, pfff ging er helemaal stijf vandaan ;)

hele tijd harde buiken en krampen, wordt flink geoefend daar geloof ik!

Janets, jakkes dat is balen!

Sanne... die heeft gewoon verlof! heerlijk hoor, nu snel die sleutel, is ook al snel trouwens ;)

Ok. ik zoef naar prive, eindelijk!!!
Elza het kan niet waar zijn!!!!!!!! FIJn......he he zit eens keer mee ..blijven stelletje prutsers...hahahah
Ja echt prutsers! Hebben nu een beetje onduidelijk beeld op tv door dit kastje, maar dat mag de monteur op gaan lossen.

Raar verhaal he dit.. zou mijn boze uitbarsting dan toch invloed hebben gehad (denk het niet!!)
Haha Elza, dat had ik dus ook de vorige keer toen ik bij Mensendieck vandaan kwam....ging erheen zonder rugpijn en daarna 2 dagen last van mijn rug gehad

Vanavond kreeg ik al snel weer en heb ik het ff gemeld.....toen heeft ze een dik matras over dat dunne matrasje heen gelegd.

Was erg nuttige les vond ik, vriend was mee en heeft ook rugmassageles gekregen.

Dat vrouwtje van Mensendieck heeft 3 kids en nog ff uitgebreid over haar bevallingen gehad (dat is het voordeel van privéles) zij zou zo voor mij bevallen zegt ze, geweldige ervaring...als je je kunt ontspannen moet je het goed kunnen verdragen met al die endorfines die vrij komen....zo, die zit in mijn zak.....lekker weer een positief bevallingsverhaal.

Kom net bij vriendinnetje vandaan en heb er lekker een wijntje op gedronken, op mijn verlof....prinses is erg druk nu dus die is vast dronken

Elza, lekker joh....eindelijk weer internet. Zal 's tijd worden ook !
Hier ook nog een hoor die het heerlijk vind om zwanger te zijn. En als het even kan zou ik wel weer langer willen lopen dan die 40 weken. Zou daar helemaal geen probleem mee hebben. Vorige keer was het 42wk5dg, nou was dat ook wel weer overdreven maar zo'n weekje of 41 prima.

Elza, fijn dat je weer internet hebt!

Sanne, nu gaan genieten.....nog even en dan is ze er.
Hoi!

Elza, fijn dat je weer internt hebt!

Ik kreeg ook n stijve rug van mensendieck, dus nu doe ik alle oefeningen op mn zij. Ze geeft dan speciaal zonodig wat aanpassingen aan en dat gaat prima.

Sanne, goed ontspannen tussen de weeen in is echt cruciaal tijdens de bevalling. Dat maakt dat je t prima vol kan houden. Ik heb op een gegevenmoment vriend de kamer uit gestuurd zodat ik me volledig con cencentreren op ontspannen. Tijdens toga had ik daar wat truc voor geleerd, heb ik wel veel aan gehad!

Mijn mensendick juf heeft trouwens géén kinderen. ik heb er daarom n beetje moeite mee om al haar mooie verhalen over weeenopvangen en persen aan te nemen. Ik bedoel, zij kan niet weten of t wel werkt!
Hee dames,

Heb nog niet bijgelezen, maar kom me even 'afmelden' voor dit weekend: wij zijn lekker nog een weekendje naar Center Parcs, is mooi weer, dus we nemen het er nog eventjes van.

Lekker zwemmen met de kleine meid, als ik me tenminste nog in bikini durf te vertonen

Tot volgende week!

xxx
Mijn juf heeft ook 2 kindjes, dus die weet ook wel waar ze over praat, idd... over opvangen, ontspannen en yep.. endorfines!

we gaan er gewoon voor!

slecht geslapen vannacht, erg vroeg wakker ook... pfffff draaien in bed doet pijn bovenin mijn buik en pukkie gaat af en toe ontzettend te keer. Ik dacht dat rond deze tijd de bewegingen minder zouden zijn omdat de kleine minder ruimte heeft? Nou mooi niet, volgens mij heb ik liiiiiiters vruchtwater!!

Kaatje, veel plezier!!! vooral morgen wordt een prachtige dag...
Hehe Elza, is bij mij net zo. Kleintje gaat ook serieus te keer, je ziet het gewoon door mijn kleren heen. Komt er een bultje op mijn buik dat van links naar rechts schuift. Of buik schudt heel hard omdat het kleintje zowel bovenaan als onderaan zit te stampen. Wel heel grappig om te zien en gelukkig doet het geen pijn.

Heb zonet nog wat buikfoto's geplaatst, ik denk dat Candy me nu wel voorbij gegaan is, hoewel ik het zelf niet echt kan vergelijken Niet te vergeten dat Candy er 2 zitten heeft en ik maar eentje

Candy, ik hoop voor jou dat je de 35 weken haalt. Voel je al iets of blijft het redelijk rustig?

Het ziet er inderdaad naar uit dat een heel stuk vroeger zal bevallen hehe.

Ik ben ook graag zwanger hoor, alleen dat gedoe met die vleesbomen doet me schrik krijgen, vandaar dat het wat vroeger mag komen bij mij. Ik zal pas gerust zijn eens het er is.
ja, mijn buik schudt soms zo erg dat ik er helemaal van beweeg! en als ze dan nog eens extra tegen mijn ribben duwt is het helemaal feest! auw!.... Vandaag weer op tijd naar huis, hou het niet meer vol om 8 uur achter mijn pc te zitten hoor.

Ja candy heeft er 2, maar Fien, jij toch zeker wel 1,5?! groeien de vleesbomen nog eigenlijk?
Nee, de vleesbomen groeien gelukkig niet meer. Mijn vriend en ik denken zelfs dat de grootste kleiner geworden is. Wij dachten dat die op het grootste tussen de 14 en 16cm was, die is nu 12. Heb er alleen maar 'last' van als het kleintje ertegen zit te duwen. En het kleintje heeft wat minder plaats ja, maar da's bij Candy ook zo he. Ik heb er trouwens een pak hoor, vleesbomen, ik denk een stuk of 5. Alleen die ene is zo'n grote, de rest zijn kleintjes. Mijn grote geluk is dat ze allemaal aan 1 kant liggen (rechts dus).
Kreeg trouwens wel weer een opmerking gisteren met mensendieck over mijn leeftijd... Oh 39... dat is toch al wat ouder....

hmpf, waarom heb ik steeds het gevoel dat ik me moet verdedigen?!
Dus feitelijk lijkt jouw zwangerschap echt op die van Candy, of in ieder geval van een tweeling. Je buik moet wat meer rekken dan bij een eenling, maar kleintje groeit gewoon door.
Goeiemorgen dames,

Ook ik meld me af voor het weekend en de rest van de dag. Vertrek zo met mijn oudste zoon naar Bremen voor een groot internationaal judotoernooi. Heb er veel zin in om nog even wat met z'n tweetjes te doen en daar zien we nog meer mensen van de vereniging en gaan we gezellig vanavond uit eten.

Iedereen een fijn weekend gewenst...!!!!
Elza.... lekker gewoon laten kletsen..!!!

Ik vind het geweldig om op deze leeftijd zwanger te zijn (ik ben zelfs al 40...)
Goedemorgen, ben nu al lui....zit nog steeds in mijn joggingbroek en heb totaal nog niks gedaan

Wat een heerlijk weer trouwens....

Heb net wel ff nieuwe buikfoto's geplaatst en nog wat fotootjes....was toch bezig

Elza, mij viel het juist op toen ik van de week in het ziekenhuis was...dat er bijna niemand tussen zat waarvan ik schatte dat ze onder de 35 jaar waren (of ze zagen er gewoon oud uit, kan ook ).

Ik vind dit een prima leeftijd hoor om zwanger te raken...laat de rest maar lekker kletsen.

Wat is het probleem....wij fietsen net zo makkelijk door die zwangerschap heen dan iemand van 10 jr jonger toch ?

Ik ga nu toch echt ff wat doen......dat zonnige balkon trekt ook wel moet ik zeggen
Sanne, luie donder!!!!

Nee hoor geintje, lekker toch.

Kan soms ook dagen hebben in joggingbroek, maar moest vandaag om 09.00 al bij de fysio zijn, dus gewoon om 7.45 de wekker.

Wat goed al die buikfoto's, zal het ook dit weekend proberen om foto's te maken.

En lekker belangrijk je leeftijd, ik zal bij een eventuele tweede ook eind dertig zijn denk ik. Nou en?

Ik schaam me dood, maar had gister een sample sale van Gant en heb weer ontzettend stoere dingen gekocht voor de kleine
ach ja... toen ik vertelde dat ik verschillende vrouwen van mijn leeftijd ken die zwanger zijn, werd ook gezegd dat de leeftijd idd steeds hoger werd. Waren trouwens met z'n 2-en dus bijna priveles.

laat ze ook maar kletsen, maar toch he... voel ik me steeds weer een beetje aangevallen.

geniet je lekker van verlof Sanne? Je beseft het vast nog niet, gewone vrijdag voor je denk ik.

Oh Doggie, in de hoek staan jij!
quote:Elza35 schreef op 20 maart 2009 @ 10:56:

Dus feitelijk lijkt jouw zwangerschap echt op die van Candy, of in ieder geval van een tweeling. Je buik moet wat meer rekken dan bij een eenling, maar kleintje groeit gewoon door.

Yep, in feite wel. Met het verschil dat er bij mij wel het 'gevaar' is of toch zeker was, dat de vleesbomen het vruchtwater kunnen doen breken of de placenta los doen komen, wat bij mij niet gebeurd is (gelukkig maar).

Ach, mensen hebben altijd iets om over te zeuren hoor, bij jou is het de leeftijd, bij mij willen ze dat ook wel eens laten vallen (ik ben 4 jaar jonger dan jij), maar dan lach ik gewoon eens, bij mij zeuren ze dan over die hele dikke buik. Kan me echt niks schelen. Mijn leven, mijn beslissing
Besef is er nog niet echt denk ik.....normaal ben ik vrijdag ook thuis natuurlijk maar voel me wel wat relaxter op de eén of andere manier...

Zit meer te denken dat ik volgende week, rond deze tijd, in mijn nieuwe huis aan de schoonmaak ben dan dat ik volgende week met verlof ben....

Ben een beetje hyper....of zou dat door het weer komen ?

Kun je het je voorstellen dit stralende weer de aankomende 16 weken !

Oh Doggie.....hoe haal je het in je hoofd

Heerlijk toch !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven