Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ik heb geen moeite met blote billen

Wuzzie, heb je er lang tegenaan gehikt om die banden weer aan te halen? Lucht denk ik ook veel op dat mensen positief reageren...
Wuzzie ik bedoelde dat de aangeslagen bedragen 20 en 50duizend euro verschillen met de daadwerkelijke taxatie van in mijn geva lde makelaar die de taxatie heeft uitgevoerd bij de koop van mijn huis.
Ben klaar met werken en ik moet wat gaan doen in en om huis, maar heb geen zin. Ben nog niet eens fatsoenlijk aangekleed, maar loop nog in mn ouwe kloffie.

Moet ook mn haar nog verven voor vanavond

En mn auto is kapot en ook nog niet klaar...gaat lekker.

Erykah heb jij het licht nog uit gedaan in dat tentje van gisteravond?
Deze is alvast voor volgend jaar voor degene die carnaval gaat vieren

http://www.youtube.com/watch?v=f2EcvWlFiQs
Hee, Appel

Leuk die man 4 Indi. Mag de rest ook wat of moeten we wachten tot we jarig zijn....en wellicht niet eens single meer dan...

Eentje is van 6 jaar terug, kennen elkaar van de brugklas en ik heb het 'uitgemaakt'. Zij is toenadering blijven zoeken en contact gehouden met mijn moeder die ze mams noemt.

Maar ik was ervan overtuigd dat de koek op was...

Twee jaar terug begon ik haar hevig te missen maar stopte het weg zo van....tis al zo lang geleden daar kom ik dan....

Het wordt toch niet meer zoals het was....

En bang voor de afwijzing dat zij zoiets zou hebben van het moet niet allemaal als JIJ het wilt...

Heb een mailtje gestuurd en ze reageerde met: "Je weet toch dat ik al 6 jaar op dit moment zit te wachten"....

IRL gaat over 2 weken gebeuren, heul spannend!....
Q en dat is op zich al vreemd omdat de situatie er absoluut niet was dat ie zou blijven kunnen slapen. En hij kwam/komt ook absoluut niet over alsof hij iemand is die gewoon wil *neuken*.

(als ie dat had gewild had ie vast niet om 11uur al gezegd dat ie verder geen klik voelt, dan lijkt het mij dat hij of had gezegd dat ie sex wil of helemaal niks gezegd)

maar goed wat lopen we er ook over te bakkeleien.. Tis goed zo ..
Wuzzie das wel heulll spannend zeg !!
Wuzzie heb je nou geen spijt dat het zo lang heeft moeten duren voordat je die stap durfde te zetten? Maar wel heeft goed dat je het nu wel gedaan hebt! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Nee, heb geen spijt omdat ik tot 2 jaar terug verstandelijk ervan overtuigd was dat ik de goede beslissing had genomen...

Pas 2 jaar terug ging ik haar missen en met mezelf uitgevogeld of ik vriendschap wil met iemand die in mijn ogen normen en waarden op na houdt die niet kosjer zijn...

Ben nu bereid haar te accepteren zoals ze is puur omdat ze naar mij toe overwegend lief, loyaal, meelevend, etc etc. is geweest. (inmiddels kennen we elkaar zon 23jr incl. die 6 pauze)

Wie niet verandert heeft dus nooit wat geleerd he?!.....

Vleer, ok aanslag als in de zin van de taxatie en niet als in de zin van de belasting zelf...ok...

Lieverds, have a nice day verder. Ik ga mijn vergadering voorbereiden.

Xxxxxx
Indi, Van harte Gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!! En maak er morgen een leuk feestje van. Ik weet niet hoe je van die leuke plaatjes als Appeltje hier neerzet, anders had je van mij ook zo'n mooie man gekregen....
@ Indi, gefeliciteerd!!

Ik heb geen koophuis dus ik weet niets van de OZB-aanslag. Wel slim dat je hier om raad vraagt, want die belastingen zijn zo ondoorzichtig...

Het is inderdaad heerlijk weer! Ik denk dat ik vanmiddag de fiets neem in plaats van de bus. Gelijk ook gesport dan
En ducky is ?
@ Erykha Ik wil hem wel bespringen ja!! Helaas ziet hij het niet zitten mijn SV te worden... Tggggggg erg jammer want hij heeft wel potentie! haahaha...

Hij is een hele gevoelige jongen, daarom nu ook maar afgesproken op neutraal terrein... Anders schept het weer verwachtingen en daar heb ik nou net geen zin in.

Wuzzie dat is wel erg spannend! Wel heel goed van je, vooral als je er zo blij van wordt!
Broertje gebeld of ie mijn auto wil nakijken , omdat t zon maf geluid maakt wanneer ik door de bochten rij.. Is broertje lief gisteren wezen stappen in Grunn en bij een meid gecrasht...
quote:Vleermuis28 schreef op 20 maart 2009 @ 13:06:

En ducky is ?Zie pagina 7
RD .. had ik ff gemist.. sorry .. welkom hier !
Zo ik ben gedoucht en aangekleed....ben erg slow vandaag! :-)

Appel die Avatar van jou!! hahahahaha is zo grappig he...I love u more then etcetc

Kapara...dat is erg jammer dat hij dat niet wilt! Hij wil meer dan een SV zijn, hij heeft gevoelens voor je?

Wuzzie...wat goed dat je oude vriendschappen aan het aanhalen cq herstellen bent.

Maar soms gaan mensen uit je leven, dan groei je uit elkaar of gaat iedere andere kant op.

Nu ik dit schrijf bedenk ik me ineens dat ik vannacht over oude vriendin heb gedroomd....waren echt jarenlang dikke vriendinnen, gingen dag en nacht met elkaar om. En nu zien we elkaar jaren niet...weet niet meer wat ik heb gedroomd..nou ja. Ook ruzie gekregen en jaren later uitgesproken en dat was gewoon goed zo, gingen weer ieder onze weg.

Ik ga naar een vriendin, gaan even de stad in!
Ik ben inmiddels ook aangekleed.. En wordt zo opgehaald door zusje en mams , gaan we ff tuincentrum induiken. Broertje is voorlopig toch nog niet thuis..

Ik zat toevallig paar uurtjes geleden ff op hyves te kijken en kwam ik daar *oude* lagere schoolvriendinnen tegen. Vroeg mij af , hoe zou ik zijn geweest als ik in dat dorp was blijven wonen en nog steeds met hen om zou gaan ?

Onnozele gedachte eigenlijk , maar 1 vriendinnetje van toen , was mijn allerbeste hartsvriendinnetje waren dag en nacht bij elkaar. (op de paar uur slapen in ons eigen bed na dan)

Toen ik ben verhuisd , gingen we ook gelijk naar t voortgezet onderwijs , zij naar t vwo en ik naar de mavo. Daar is het ergens *mis* gegaan..Naja mis niet , maar ieders eigen leventje, wat heel logisch is. Had haar via hyves een mailtje gestuurd hoe t met haar was enzow.

Kreeg ik net een mailtje van haar terug met een hele leuke tekst dat zij ook nog vaak aan mij dacht , we waren toch onafscheidelijke vriendinnetjes vroeger. Ze is pas getrouwd en zelfs op haar bruiloft is mijn naam nog genoemd in een stukje. Grappig ... ze zou mij de stuk tekst even toesturen een deze dagen , daar staan wat grappige anekdotes van ons in , dingen die we uitgevreten hebben samen. Lijkt me wel leuk om ze te lezen. Heel leuk ook dat ze in haar mailtje allerlei herinneringen omhoog haalde die haar gelijk te binnen schoten , en dat zijn EXACT de dingen die we samen gedaan hebben die ik mij ook herinner. Beide dus de zelfde dingen in onze herinneringen zitten.

Vaak heb je nog wel eens bv als ik een oud schoolvriendinnetje spreek dat je beide totaal andere dingen herinnerd aan vroeger.

Ga ff snel mailtje terug schrijven , best bijzonder dit
<------------------- I love Ellie Grace
Ja hij heeft gevoelens voor mij... En ik ook wel voor hem hoor, hij IS namelijk gewoon heel leuk. Alleen in de tijd dat we "iets" hadden was hij heel onzeker en liep maar aan mij te trekken, waardoor ik juist meer eigen space wilde. Daarop is het eigenlijk stuk gegaan. Ik heb daarna nog wel een keer gegrapt dat hij zijn gevoelens gewoon eventjes opzij moest zetten, dan kunnen we tenminste gewoon weer sex hebben En dat hebben we een maand of wat geleden ook uitgeprobeerd maar hij kan het niet zonder daarna weer verwachtingen te hebben... Dus daarom is neutraal terrein het beste om af te spreken voor nu.

Weet je dat ik heel vaak droom over mensen van vroeger? En dan denk ik wel eens zullen zij dat ook over mij hebben? Ik droom trouwens vaak heel bizarre dingen...
Indi!

INDI.......... GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDDD!!

En heel veel plezier met je feestje!

Wuzz, wat spannend! Ik heb jaren geleden een hele leuke huisgenote gehad. Toen er een vriendin van mij in dat huis kwam wonen, heeft die vriendin heel erg lopen stoken in huis. Ben er later achter gekomen dat ze gewoon heel jaloers was aangelegd, en zelf graag de beste vriendin wilde zijn van iedereen. Huisgenote was verhuisd en ik heb haar een half jaar niet gezien/gesproken. Na dat halve jaar (waarin er in mijn leven heel veel gebeurd was) kon ik me niet eens meer herinneren waarom we nou ruzie hadden. Heb haar gebeld en ze reageerde heel enthousiast. Onder het genot van een borrel hebben we alles besproken en sindsdien hebben we weer normaal contact. Ben blij dat ik die stap destijds gezet heb!

Vleer, jammer van GRP. Het is wel heel eerlijk van hem dat hij het nu zegt. Had je het eerde op de avond al aangevoeld? Ik kan me best voorstellen dat hij nog een poosje is blijven zitten. Soms is er wel een klik, maar niet genoeg klik. (Tenzij hij, zoals Q zegt, met zn piemel dacht)!

Ik ga even bankliggen, in het zonnetje, ben zo vreselijk aan het niezen en snotteren!
Jeetje baal ik zeg.....1,5 week geleden leuk app op funda gezien.

Ik vandaag hypotheekgesprek met wat ik kan lenen. App zat in mijn budget...stond nog steeds op funda...ik net bellen voor bezichtiging.... Is het net weg
Ik zal me ook even opnieuw voorstellen:

- Leeftijd? 28 jaar

- Hoe lang al single? Bijna 3 jaar

- Geslacht m/v ? Vrouw

- Langste relatie ? 5,5 jaar

- Kortste relatie? 2 maanden

- Regio? Noord!

- Aan het daten? Dat wisselt, wel gedaan, sta nu weer op RP, maar heb eigenlijk nog geen zin om weer de stress van een date te hebben. Denk ook dat dat te maken heeft met het mannelijk aanbod!

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) toch wel een 7, soms een 10

- Sterrenbeeld ? Tweeling

- Kinderen of kinderwens ? Geen kinderen (tenzij je de monsters op mn werk meetelt), wil wel graag kinderen

- Hobby's ? Ik hou van hobby's!
Dan was het niet jouw huis WM!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven