Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Indi, van harte!!
Indi!! Gefeliciteerd met je 30e! Het begint nu pas hè? Dat is het fijne! Ik heb er ook altijd tegenop gezien, de leeftijd 30... Weet je wat ik me laatst realiseerde? Wij mensen hebben er een getal aan gegeven omdat we dat overzichtelijk vinden om er dan een leven lang mee te zitten dat we ouder worden!!?! Stom.

Leuk dat je het gaat vieren met zoveel mensen! Gezellig hoor!!

Vleer: Fijn dat hij zo eerlijk was en idd NEXT!! Vooral omdat jouw gevoelens ook niet zo diep geworteld zaten natuurlijk. Maar dat ik voel de klik niet zo en dan toch nog 3 uur blijven plakken ken ik eigenlijk nog niet..? Klikt het niet dan ben je toch weg?

Ik stond vanmorgen op en had er helemaal zin in... Rokje, lange laarzen, haartjes opgestoken, sjaaltje om... ik voel me helemaal tiptop chopchop! haha... IT'S SPRINGGGGGGG!! joehoe!!
@Vleer: Jammer van je date. Vraag me alleen af waarom hij blijft als hij om 23.00 uur zegt dat het niet klikt en vervolgens wél om 02.00 uur weg gaat.
Goedemorgen,

Ik ben net wakker, lekker geslapen!!

Vleer....avond was gezellig dus, maar toch geen klik? Maar het gevoel is wederzijds denk ik, anders had je het wel heel erg jammer gevonden?

Kapara...jij bent ook helemaal in de lente-mood? Ben jij momenteel aan het daten?
Heeee Q....goodmorning!!
Kapara ... precies jij omschrijft het weer erg leuk ... Ik voel de klik niet maar wel 3 uur nog blijven plakken ...??? Hij was echt niet uit om bij mij t bed in te duiken. Had nog even gedacht dat hij misschien dan dat als *plan* had, maar daar was de situatie ook niet echt naar, bv dat we elkaar aan t opgeilen waren of zo.

Ben wel benieuwd hoe Q daar over denkt... Geen klik voelen maar wel 3 uur blijven hangen.

Indi: en hoe voelt dat nou 30 zijn ?
Erykah.. vind het niet bijzonder jammer , maar goed het was ook pas de 2e date. Nog de uit de boom kijk fase.

Vind het idd apart dat hij wel is blijven hangen...
Maar oooh wat is het super weer zeg !!! Terrasjes weer !!!

Zo lekker eens ff douchen kleren aanhijsen en maar eens het tuincentrum induiken denk ik.

Zit te twijfelen of ik vanavond of morgen naar de hoofdstad ga..
Ik ben niet echt aan het daten... Vanavond ga ik met mijn soort van* ex vriendje (* ik vind namelijk eigenlijk niet dat hij echt echt een vriendje is geweest als het niet eens 3 maanden heeft geduurd maar goed...) tapasjes eten in de stad. Expres op neutraal terrein zodat ik hem niet kan bespringen en ik daardoor ook weer geen verwachtingen schep.

Kom je net uit een relatie Vleer?
Kapara.. nee ... lange relatie is inmiddels 2 jaar geleden.

Na mijn wintersport in januari heb ik een korte fling gehad met iemand die ik had leren kennen tijdens de wintersport.

GRP was weer de 1e date na die korte fling.

Zo bezwaarschrift OZB is geschreven , nu alleen nog ff wat kopietjes maken vanmiddag van het taxatierapport.., op de bus doen.. En dan maar hopen dat ze mijn OZB aanslag 20duizend euro naar beneden gooien..
Ah we zijn nu nog aan het begin van dit topic laat ik het lijstje ook eens weer invullen.. Dan is het makkelijker terug te lezen dan wanneer we straks weer op blz 23900 zijn ofzow

- Leeftijd? 29,5

- Hoe lang al single? in april 2 jaar

- Geslacht m/v ? Vrouw

- Langste relatie ? pff geloof dat dat 3 jaar was

- Kortste relatie? 1 dag ? haha

- Regio? Drenthe

- Aan het daten? ja gisteren nog

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) .. een 7 denk ik .. Lekker aan het daten

- Sterrenbeeld ? Maagd

- Kinderen of kinderwens ? Geen kinderen wel een kinderwens, maar ga eerst genieten in september van mijn neefje/nichtje dat geboren gaat worden.

- Hobby's ? Ik hou van hobby's..koekeloeren op RP is dat ook een hobby ?
die OZB aanslagen zijn echt heel raar , mijn zusje en zwager zijn 50 duizend euro hoger aangeslagen.. Echt niet normaal gewoon. Dacht dat 20 duizend euro al veel was, t kan dus nog erger.
@ Indi, fijne verjaardagsdag en rock it out 2morrow @ ur party.

Heb ff geen zin om uit te vogelen om plaatje te plakken, maar het was gezellie aftellen zag ik.....zelfs ik kreeg een warm gevoel van..

Virtuele vriendjes zijn dus ook om te koesteren.....

Ene, deze niet vergeten,

Leer van het verleden, gericht op de toekomst, met je benen in het heden.

Kussiekroel!! x10000000000000000000000000000000000
Kapara...je soort van ex wil je wel bespringen? Dus is het meer een potentieel tot een SV?

Vleer....ja raar dat hij is blijven hangen en ook gezoend met elkaar...terwijl hij geen klik voelde?

Wat een heerlijk weer he?
Vleer,

Volgens mij verwoord je het niet goed....De aanslag is niet dat bedrag....dat is de geschatte waarde van de woning.

Als je het woord aanslag gebruikt betekent dat dat je dat bedrag zou moeten betalen....

Kan me niet voorstellen dat jullie voor €20.000 en €50.000 zijn aangeslagen dus dat jullie die bedragen moeten betalen. Dat redt niemand in NL schat ik.....
Hi Erykah,

Lekker weer, zit je lekker je vrije dag in de tuin?!

Ik heb lange dag voor de boeg en druk weekend, niet zozeer afspreken maar er moet zoveel gebeuren qua papieren-/regelwerk thuis pff....
Wuzzie....hoe gaat met jou? Ben je ook lekker vrij vandaag of zit je in je koffiepauze
quote:Erykah schreef op 20 maart 2009 @ 10:35:

Heeee Q....goodmorning!!Goodmorning! Ik ben ook nog niet zo lang wakker...ook érg lekker geslapen trouwens.
Ja, koffiepauze *sust mijn geweten*

Ach, it's friday en strax heb ik een ellenlange vergadering van 3uu!! dus mag nu ff van mezelf.....
goodmorning!

@Indi

Het blijft toch een singles topic
quote:Vleermuis28 schreef op 20 maart 2009 @ 10:38:

Kapara ... precies jij omschrijft het weer erg leuk ... Ik voel de klik niet maar wel 3 uur nog blijven plakken ...??? Hij was echt niet uit om bij mij t bed in te duiken. Had nog even gedacht dat hij misschien dan dat als *plan* had, maar daar was de situatie ook niet echt naar, bv dat we elkaar aan t opgeilen waren of zo.

Ben wel benieuwd hoe Q daar over denkt... Geen klik voelen maar wel 3 uur blijven hangen.

Indi: en hoe voelt dat nou 30 zijn ?Tja..als hij vanuit zichzelf zegt geen klik te voelen, maar vervolgens wél 3 uren blijft hangen, dan denk ik dat hij dat niet voor de gezelligheid doet. Dat zou wat al te toevallig zijn. Misschien dacht hij wel dat jij hem zou uitnodigen om te blijven pitten, met alle gevolgen van dien.
Q...ben jij ook lekker vrij vandaag?
Ja, gaat goed, kwam vanochtend binnen en collega vroeg of ik de jackpot had gewonnen of zo. Ik schijn te stralen....en ben nie eens verliefd.....

Ben wel happy ja, ben bezig banden aan te halen met een paar ex-vriendschappen (met semi ruzie al jaren niet gesproken) en tot nu toe heeft iedereen positief gereageerd en dat maakt mij happier dan ik had gedacht/toegeven.

Ik kan soms koppig zijn en het is een overwinning voor mij om de eerste stap te zetten om met de billen bloot te zijn gegaan (fig. dan he?!)

Daarom ben ik deze dagen ook zo druk in mijn hoofd.....
Best lekker hoor, met de billen bloot gaan.
In dit geval figuurlijk he Q.

Alhoewel, letterlijk daar ben ik ook niet vies van neuh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven