Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head* schreef:
31-12-2018 10:23
Ik heb in mijn omgeving en zelf geen kinderen, maar wat vreemd dat er zo benauwd wordt omgegaan met kinderen. Geen lollie meer mogen aannemen? Wat zou daarmee dan kunnen gebeuren, bang voor explosiegevaar?
Ben blij dat ik van een generatie ben waar wij als kinderen nog heel veel mochten. Mijn moeder keek er niet van op als we zoet aten, met een vieze broek of geschaafde knie thuiskwamen. hup, niet huilen, snoepje erop en weer naar buiten. Wij speelden zelfs op bouwplaatsen in huizen die niet af waren. En we hebben het bijna allemaal overleefd.
Suiker, jeweettog, vergif.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
TanteBedelia schreef:
31-12-2018 10:46
Of je moest bollen pellen. Werd er met de paplepel in gegoten. Wat nou vakantie van school.
Ik mocht geen bollen pellen, want dat was uitbuiting. Ofzo.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Head* schreef:
Ik heb in mijn omgeving en zelf geen kinderen, maar wat vreemd dat er zo benauwd wordt omgegaan met kinderen. Geen lollie meer mogen aannemen? Wat zou daarmee dan kunnen gebeuren, bang voor explosiegevaar?
Ben blij dat ik van een generatie ben waar wij als kinderen nog heel veel mochten. Mijn moeder keek er niet van op als we zoet aten, met een vieze broek of geschaafde knie thuiskwamen. hup, niet huilen, snoepje erop en weer naar buiten. Wij speelden zelfs op bouwplaatsen in huizen die niet af waren. En we hebben het bijna allemaal overleefd.

Wij hadden vroeger alleen maar echte 'lekkere' lolly's en hoefden daarover geen vragen te stellen bij het drugsinfoteam.

mijn vriendin heeft van haar buurjongen een... - Drugsinfoteam
https://www.drugsinfoteam.nl › Vraag & Antwoord › Lees een antwoord

VRAAG
mijn vriendin heeft van haar buurjongen een lolly gekregen net zo goed als nog een paar kinderen allemaal minderjarig en die buurjongen niet! nu had het een rare smaak en dacht mijn vriendin dat het ging om een drugs lolly! bestaan die dan wel? en wat voor een uitwerking heeft het? ik hoop dat ik hier meer informatie over kan krijgen!! want als het schadelijk is voor het lichaam en gevaarlijk ga ik stappen ondernemen.!! overgens zaten de lolly´s in een zakje met een wiet plant afbeelding. met vriendelijk groet C.

Antwoord van Drugsinfoteam
Je code was: 159951 Beste vraagsteller, Het zou kunnen dat het een cannabis lolly geweest is. Deze lolly's kan je zien als gewoon snoepgoed. Er zit een vaag wietsmaakje aan. De werkzame stof in cannabis (THC) zit niet in deze lolly's. Behalve de nadelen van een lolly (suiker is slecht voor je tanden) zitten er geen bijwerkingen aan. Groeten, Maaike
03 augustus 2009
missie_m wijzigde dit bericht op 31-12-2018 11:00
1.88% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Vroeger werd je in tweeën gezaagd als je wat gejat had. Lekker eenvoudig.
Afbeelding
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
31-12-2018 11:00
Heb jij net een lolly gejat bij Missie?
TanteBedelia schreef:
31-12-2018 11:01
Heb jij net een lolly gejat bij Missie?
Ja zaag me in tweeën.
Damned if I don’t
..
ViezeHond schreef:
31-12-2018 11:00
Afbeelding
maar dit is niet echt hoor
S-Meds schreef:
31-12-2018 11:08
maar dit is niet echt hoor
Zeg dat maar tegen de persoon in het midden.
Damned if I don’t
Het-groepje schreef:
31-12-2018 10:14
Ik ben werksgewijs veel in winkels en hoorde van een Turkse eigenaar dat hij voor de grap aan 'hipster kinderen' zoals hij ze noemde lollies gaf.
Gewoon leuk om te zien hoe die ouders dan in paniek raken.
Gaf een briljante imitatie van zo'n moeder die dan niet vervelend wil doen maar het wel heel erg vind.
een moeder ging pedagogisch ruilen en gaf haar telefoon aan de peuter, deed een heel toneelstuk dat ze de lolly opat
(zijn vrouw lag er in tranen naast toen hij het nadeed, stagiaire deed kind na dat de telefoon te pakken had)
heel veel pijn aan haar tanden kreeg en subiet naar huis moest om de tanden te poetsen.
Stagiaire deed fantastische imitatie van kind dat het geen ene bal interesseerde terwijl de eigenaar 'mamma heeft nu pijn aan de tandjes, zielig he voor mamma' kweelde.
Briljant.
Maargoed, ik was dus eigenlijk ook zo'n moeder die in paniek raakte van lollies en vooral ballonnen.
De man grapte dat hij gelijk ballonnen ging bestellen.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wens jullie allen een fijne jaarwisseling.
Stiekem zitten jullie in mijn hart (vaste napraters) 2018 waren jullie lief voor mij :heart:. We zijn net een familie haat/liefde verhouding en toch kan ik niet zonder jullie.
oudebaas schreef:
31-12-2018 10:51
Regeldagen kennik niet. Wel regendagen. Dan gingen de kaplaarsjes aan en lekker ravotten in de modder. Zal nu ook wel niet in het grootgroeiplan passen.
😂

Dat we allemaal nog leven. Wauw.
ViezeHond schreef:
31-12-2018 11:02
Ja zaag me in tweeën.
Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Head* schreef:
@( bijna allemaal?
There is always something happening, and it's usually right now
Head* schreef:
En die ene (of twee) waren niet gevaccineerd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Head* schreef:
Dat is nu echt niet anders. Uiteraard zijn er uitwassen. Maar toen ik jong was had ik ook vriendinnetjes die ouders met een macrobiotische inslag hadden en waar chocopasta en cola voedsel van de duivel waren.
De meeste ouders die ik zie zijn gewoon normaal. Net als de meeste kinderen.
Solomio schreef:
31-12-2018 10:55
Suiker, jeweettog, vergif.

Ogot ja, de duivel!
missie_m schreef:
31-12-2018 10:59
Wij hadden vroeger alleen maar echte 'lekkere' lolly's en hoefden daarover geen vragen te stellen bij het drugsinfoteam.

mijn vriendin heeft van haar buurjongen een... - Drugsinfoteam
https://www.drugsinfoteam.nl › Vraag & Antwoord › Lees een antwoord

VRAAG
mijn vriendin heeft van haar buurjongen een lolly gekregen net zo goed als nog een paar kinderen allemaal minderjarig en die buurjongen niet! nu had het een rare smaak en dacht mijn vriendin dat het ging om een drugs lolly! bestaan die dan wel? en wat voor een uitwerking heeft het? ik hoop dat ik hier meer informatie over kan krijgen!! want als het schadelijk is voor het lichaam en gevaarlijk ga ik stappen ondernemen.!! overgens zaten de lolly´s in een zakje met een wiet plant afbeelding. met vriendelijk groet C.

Antwoord van Drugsinfoteam
Je code was: 159951 Beste vraagsteller, Het zou kunnen dat het een cannabis lolly geweest is. Deze lolly's kan je zien als gewoon snoepgoed. Er zit een vaag wietsmaakje aan. De werkzame stof in cannabis (THC) zit niet in deze lolly's. Behalve de nadelen van een lolly (suiker is slecht voor je tanden) zitten er geen bijwerkingen aan. Groeten, Maaike
03 augustus 2009

Ik denk toch niet dat een islamitische slager wietlollies verkoopt.
Mijn kat is doodsbang voor vuurwerk. Schuift al drie dagen op zijn buik door het huis. Nu vind mijn achterbuur het een uitgelezen moment om met een cirkelzaag 100 kuub open haard hout in stukken te zagen.

Ik overweeg de constructie van ViezeHond.
Grobbekuiken_ schreef:
31-12-2018 11:59
@( bijna allemaal?

:lol:
DuchessMeganMarkle schreef:
31-12-2018 11:44
Ik wens jullie allen een fijne jaarwisseling.
Stiekem zitten jullie in mijn hart (vaste napraters) 2018 waren jullie lief voor mij :heart:. We zijn net een familie haat/liefde verhouding en toch kan ik niet zonder jullie.
Jij ook een heerlijke avond en een top 2019!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
simbalabimba schreef:
31-12-2018 12:07
En die ene (of twee) waren niet gevaccineerd.
:-)
Thordis* schreef:
31-12-2018 12:36
Dat is nu echt niet anders. Uiteraard zijn er uitwassen. Maar toen ik jong was had ik ook vriendinnetjes die ouders met een macrobiotische inslag hadden en waar chocopasta en cola voedsel van de duivel waren.
De meeste ouders die ik zie zijn gewoon normaal. Net als de meeste kinderen.
Gelukkig maar. :yes:
Head* schreef:
31-12-2018 12:48
Ik denk toch niet dat een islamitische slager wietlollies verkoopt.
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Thordis* schreef:
31-12-2018 12:52
Dat is wat ze willen dat je denkt.

De mijne verkoopt wel bomvesten, vermomd als bieflappen. Maar geen drugs, daar is hij tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven