Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is er geen top 2000 topic of kijk ik met mijn neus?

23 minuten Pink Floyd. Man is blij :proud:
Dan sta je 3 uur in de rij of weet ik veel hoelang voor het top 2000 café en dan heb je 23 minuten PF. Hopelijk zijn het liefhebbers :hihi:
_Inkie_ schreef:
30-12-2018 20:19
Dan sta je 3 uur in de rij of weet ik veel hoelang voor het top 2000 café en dan heb je 23 minuten PF. Hopelijk zijn het liefhebbers :hihi:
:rofl:
_Inkie_ schreef:
:rofl:
_Inkie_ schreef:
:HA:
Dochter houdt erg van Pink Floyd, maar deze kende ze nog niet. Ze was verbijsterd :proud:
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2018 20:37
Dochter houdt erg van Pink Floyd, maar deze kende ze nog niet. Ze was verbijsterd :proud:
Hier hoorde echtgenoot de eerste ploink en hij rende naar de afstandsbediening. :lol:
PF! :love:
_Inkie_ schreef:
;-D

Man heeft me zojuist gevraagd om dit op zijn begrafenis te draaien, gewoon om te kijken hoe ongemakkelijk mensen worden van 23 minuten dit ;-D
😂

Elders lees ik dat baby’s “clusteren”.

Wtf is dat??? Mijn baby heeft nooit “geclusterd” wat het ook moge zijn. Wat heb ik verkeerd gedaan? 😱
yasmijn schreef:
30-12-2018 23:45
😂

Wtf is dat??? Mijn baby heeft nooit “geclusterd” wat het ook moge zijn. Wat heb ik verkeerd gedaan? 😱
Clusteren is dat ze in een hele korte tijd heel vaak om borstvoeding vragen. Dat bestond 16 jaar geleden al.
yasmijn schreef:
30-12-2018 23:45
😂

Nou dát dus, clusteren is heel belangrijk om alle lichaamsdelen van een baby bij elkaar te houden hoor!

*wtf is clusteren dan weer? Gaat googelen*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ah july met dr vriendje die met z’n moeder naar de sauna wil heeft nog een nick. Met ook july erin, en dan over een zoon die naturist is. Verhelderend. Link staat in saunatopic
Thordis* schreef:
30-12-2018 23:52
Ah july met dr vriendje die met z’n moeder naar de sauna wil heeft nog een nick. Met ook july erin, en dan over een zoon die naturist is. Verhelderend. Link staat in saunatopic
Ik mag toch hopen dat niemand dacht dat het echt was.
Nemaìn’ schreef:
30-12-2018 23:52
Ik mag toch hopen dat niemand dacht dat het echt was.
Nee. Dat dat een kerel was dacht ik meteen al. De link met die andere nick maakt het alleen wat duidelijker
Oh joh... ‘gedoe’ uurtjes is clusteren. Dat hebben die van mij wel gedaan hoor. Geen idee dat ze geclusterd werden en ze zijn zonder dat woord ook nog groot geworden. Ik ben echt een supermom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
30-12-2018 23:54
Oh joh... ‘gedoe’ uurtjes is clusteren. Dat hebben die van mij wel gedaan hoor. Geen idee dat ze geclusterd werden en ze zijn zonder dat woord ook nog groot geworden. Ik ben echt een supermom.
Hoe is hun woordenschat? :A:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nemaìn’ schreef:
30-12-2018 23:50
Clusteren is dat ze in een hele korte tijd heel vaak om borstvoeding vragen. Dat bestond 16 jaar geleden al.
18 jaar geleden bestond dat gelukkig nog niet.
Wel regeldagen, maar dat ontdekte ik pas een aantal jaren later, toen ik op Viva kwam.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
31-12-2018 05:55
18 jaar geleden bestond dat gelukkig nog niet.
Wel regeldagen, maar dat ontdekte ik pas een aantal jaren later, toen ik op Viva kwam.
Ik heb zoveel ontdekt hier 😂

Clusteren...... 😂😂😂😂
Enn schreef:
30-12-2018 23:54
Ik noemde dat jengelen. Dan was het tijd voor een papadag
S-Meds schreef:
31-12-2018 08:35
:proud:
S-Meds schreef:
31-12-2018 08:35
Papadag had ik ook idd echt nodig om even uit mijn moederrol te kunnen stappen.
Dan gooide ik de kinderen net een stukje hoger dan op mijn mamadagen.
Solomio schreef:
31-12-2018 08:41
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Solomio schreef:
31-12-2018 08:41
En daarna kind in wipstoel voor de tv en samen voetbal kijken en worst eten
Ik voel ook een nieuw stokpaardje opborrelen: mijn kinderen hadden geen restrictie op hun schermtijd.

Echt, waarom openen mensen steeds weer topics daarover, die vervolgens allemaal hetzelfde verlopen?

En echt, waarom reageer ik er steeds weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven