Mode & Beauty alle pijlers

Starten van modeblog

31-12-2018 22:12 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie tips om de zoveelste modeblog op te starten. Ik weet het, er zijn er al zoveel, maar hoe kan je u onderscheiden van de rest.
Ik heb wel een idee waar ik naartoe wil, ik ben vooral fan van basic fashion. Dus eigenlijk de tijdloze trend. Ik vind het zonde van geld uit te geven voor een bepaalde stuk dat binnen een paar maand niet meer in is.
Ik heb wel al naam en weet waar ik naartoe wil, nu is het vooral ideeën voor artikels en verder uitwerken.
Beginnen met een cursus goed schrijven?
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:14
Beginnen met een cursus goed schrijven?
Lijkt me een prima start.
Waarom een blog beginnen als je nog geen idee hebt wat je wil schrijven..?
¡Apagando las luces!
Waarom zouden mensen die tijdloze kleren dragen geinteresseerd zijn in een blog? Lijkt me juist een groep die niet achter modegrillen en bijbehorende blogs aanloopt.
Nemaìn’ : verbeter mijn topic dan eens, ik ben benieuwd.
Tinkerbel1000 schreef:
31-12-2018 22:12
Hebben jullie tips om de zoveelste modeblog op te starten. Ik weet het, er zijn er al zoveel, maar hoe kan je u je onderscheiden van de rest.
Ik heb wel een idee waar ik naartoe wil. Ik ben vooral fan van basic fashion. Dus eigenlijk de tijdloze trend. Ik vind het zonde vanom geld uit te geven voor aan een bepaalde stuk, dat binnen een paar maanden niet meer in is.
Ik heb wel al een naam en weet waar ik naartoe wil. Nu is het vooral ideeën voor artikels artikelen en het verder uitwerken.
Zo ongeveer.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:36
Zo ongeveer.
Een bepaalD stuk, in plaats van een bepaalde stuk.
Star² schreef:
31-12-2018 22:38
Een bepaalD stuk, in plaats van een bepaalde stuk.
Oja, verblind hè.
Ik ben bepaald geen fan van taalpolitie, maar een uitgebreide taalcursus is hier onontbeerlijk om een blog te kunnen beginnen. Of anders weet je misschien iemand die je taal kan corrigeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
31-12-2018 22:49
Ik ben bepaald geen fan van taalpolitie, maar een uitgebreide taalcursus is hier onontbeerlijk om een blog te kunnen beginnen. Of anders weet je misschien iemand die je taal kan corrigeren.
Klopt ook niet.
Ik hou niet van blogs, maar als mijn oog af en toe eens op zo’n stukje tekst valt en er staan fouten in... Dat is zó knullig!
retrostar: Kijk naar de online nieuwssites, dat staat daar vol fouten. En die worden ervoor betaald.
Tinkerbel1000 schreef:
31-12-2018 22:57
retrostar: Kijk naar de online nieuwssites, dat staat daar vol fouten. En die worden ervoor betaald.
Goed excuus! Ga zo door. Kom je lekker dom over met je blogje.
Tinkerbel1000 schreef:
En jij niet. Je punt is?
¡Apagando las luces!
Tinkerbel1000 schreef:
Lekker vriendelijk. De enige die je een andere tip geeft dan "volg een cursus nederlands" geef jij een sneer.

Hier nog een tip voor je blog: doe daar wat minder zuur en kortaf dan hier :idee:
Tinkerbel1000 schreef:
Ik zie niet zo vaak fouten in de nieuwssites die ik lees hoor. Een enkele keer een dt-fout. En jouw stukje bevat uitzonderlijk veel fouten.
Tinkerbel1000 schreef:
En die moeten op de seconde publiceren. Over de tekst voor je blog kun je wat langer nadenken. Zeker als het een blog is over tijdloze mode.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:50
Klopt ook niet.
Ik weet niet of iemand bereid is daar zoveel tijd in te steken. Misschien een vriendin of zus die dol op haar is.
retrostar schreef:
31-12-2018 23:11
Ik weet niet of iemand bereid is daar zoveel tijd in te steken. Misschien een vriendin of zus die dol op haar is.
10+!
Nog een tip: een cursus ‘omgaan met kritiek’
Tinkerbel1000 schreef:
En zo gaat t kwaat tot ergur met de Taal...
Als je tegenwoordig nog wilt doorbreken met een blog moet je gewoon een keigoed idee en plan hebben. Er zijn er duizenden. Dus als je hier om tips moet komen vragen heb ik maar één tip voor je: bespaar je de tijd en de moeite en begin er niet aan.
Gewoon net als de meesten hier voor te weinig geld in de zorg gaan werken. Of de Ziektewet in.
lolly-pop schreef:
31-12-2018 23:52
Als je tegenwoordig nog wilt doorbreken met een blog moet je gewoon een keigoed idee en plan hebben. Er zijn er duizenden. Dus als je hier om tips moet komen vragen heb ik maar één tip voor je: bespaar je de tijd en de moeite en begin er niet aan.
Of je moet het een leuke hobby vinden, maar die indruk heb ik niet bij TO.

Ook een optie: echt een niche hebben, soms helpt dat. Maar ook dan zul je moeten kunnen schrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven