Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vandaag bezig gehouden met een logo-spelletje. :facepalm:
Hele dag mee bezig geweest. Vanmiddag/avond groot deel van de tijd met oudste op de bank, dekentje over, terwijl zijn vriend aan tafel zat te kleuren. Ik heb pannenkoeken gebakken.
Mijn ouders zijn nog langsgeweest. Al met al relaxed.
Morgen druk met chaufferen van oudste en nog helpen met inpakken ed. De rest van de week ook.

Wat een lieffies, Narjtie :heart:

Verder wel jullie verhalen gescand, maar ik ben wat moe. Was er erg vroeg uit en nu is het toch wel laat.
Later is nu
Dreamer, sterkte met inpakken en chauffeuren.
Wanneer gaat oudste definitief weg?

Hier heb ik vandaag vrij genomen omdat ik vanmiddag met man naar het ziekenhuis moet.
Nou ja, mee wil dus.
Man slaat niet altijd alles van het gesprek op.
Maar ik kom wat moeizaam op gang helaas.

Man is al weg. Even koffiedrinken bij buurman en dan zo samen aan de klus.
Nu ik nog.
Ik zal maar eens beginnen met de wasmachine aanzetten.
Gebeurt er alvast iets.
De afwasmachine heb ik net al leeggehaald en ontbijt is achter de kiezen.

Nu nog verzinnen wat te eten vandaag. Iemand suggesties?
Ik ben ondertussen wel klaar met al het lekkers en liflafjes. Tijd voor gezond.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje: ik ga zo sucadelapjes aanbakken en lang laten sudderen. Ga ik eten met aardappels en rode kool. En verder heb ik plannen voor een grote pan erwtensoep morgen.

Dreamer: moeilijk lijkt me dat om je kind te zien weggaan. Sterkte!
Lekker Cesium. Met 2 vegetariërs in huis maak ik dat niet zo vaak meer.

Dreamer, succes met chauffeuren en inpakken. Geniet maar goed van deze momenten.

Lientje, succes in het ziekenhuis.
Dreamer en Lientje succes vandaag!

Mijn dag begint al slecht. En dom. Vooral dom.

Ik had mijn wekker op 8:00 gezet. Wilde op tijd eruit om boodschappen te halen en om hier in huis wat op te ruimen. Ik ga vanmiddag met mijn moeder weg dus wil alles lekker opgeruimd hebben.

Afijn, voordat ik gisteren ging slapen heb ik mijn wekker gezet. Op dinsdag om 8.00

Jullie raden het al, natuurlijk ging hij niet af. Ik ben zo in de war met dit soort dagen. Schrok ik om 9.50 wakker en dacht: Wat duurt het lang voordat die wekker afgaat! Ja logisch..
Zucht. Dus nu even aan een bak thee en dan richting de supermarkt.
Iedereen is een beetje de dag kwijt nu hoor kwebbeltje. Zoon dacht ook dat het dinsdag was .

Ik ga vandaag worteltjes met cordonblue eten.
Morgen hutspot met gehaktbal.
En zaterdag óf rode kool óf spitskool óf boerenkool.
Kool dus. :proud:
lientje69 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 12:42
0.62% gewijzigd
Ja, ben echt blij dat het nu weer normaal is. Geen feestdagen voorlopig, heerlijk. Merk aan mezelf dat ik ook nog niet 100% mezelf ben.

Qua eten heb ik het makkelijk voor de komende dagen. Heb nog het een en ander in de vriezer, die kan ik mooi grotendeels opmaken deze week. 1 dag kook ik.
Ben echt blij dat ik deze week nog vrij ben zeg..
Goedemiddag! Ik kan u allen melden dat ik mijn eerste 'wat heb jij met je handen' van 2019 heb ontvangen :')

Iedereen gelukkig/zo'n goed mogelijk en pijnvrij mogelijk nieuwjaar, ik kan me niet herinneren of ik dat al gezegd heb.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Lientje, wat doe jij toch altijd veel!

Hier nog in pyjama, blij dat de feestdagen achter de rug zijn. De komende dagen nog van bijkomen.

Ik heb een wazig hoofd. Blij dat alles weer normaal gaat worden qua dagen.

Ik wens jullie allen een mooi 2019!
Valt vandaag toch wel mee suikerspin?
Afwasmachine leeggehaald, was gedraaid en opgehangen en wat boodschappen gedaan. Beetje opgeruimd en nu zit ik met man in het ziekenhuis.
Rustig dagje vandaag voor me dus.
Over man goede berichten ! Pas over een jaar weer terug. En zijn bloedwaarden waren ook nog iets verbeterd.
Verassend want hij voelt zich minder goed qua benauwdheid en longen. Hij mag nu wat vaker zijn puffer gaan gebruiken.
Goed nieuws dus. :yes:

Morgen mag ik wederom naar het ziekenhuis Maar dan met moeder. Want daar moet ook het nodige aan gesleuteld worden. Oa een nieuwe heup maar met de voeten zit het ook niet goed schijnbaar.
Mijn dagen vullen zich vanzelf al weer in.
Fijn Lientje!
Lientje: dat is goed nieuws! Blij voor jullie!
wat goed, Lientje!
Goedendag :hello:

Eigenlijk viel de dag wel mee, vooral veel wachten ook. En lunchen bij Ikea.
Oudste gaat zaterdagmorgen definitief weg. :)

Nu zometeen zoon ophalen.
Later is nu
Ha, ha, ook hier dachten we allebei dat het vandaag dinsdag is. Na jouw, Keebbeltje, wekker opmerking viel bij mij het kwartje dat het vandaag al woensdag is. :mrgreen:

Wat zal dat wennen zijn Dreamer dat de oudste aan de ‘overkant’ zit.
Ik wens jou en hem nog leuke resterende uren toe en geniet zo lang het kan. :sun:

Wat eten betreft: vandaag eendenborst met rode kook en er staan witte bonen in de week voor maaltijdsoep.
anoniem_291501 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 18:11
1.51% gewijzigd
Afbeelding

Joepie ben geaccepteerd
Aahw, super lief Nartjie!!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Wat lief Nartjiee. Fijn dat het met de beestjes goed gaat.

Goed nieuws Lientje wbt gezondheid man. Wel een feestje waard.
Een zorg minder op je lijstje.
Zeker een zorg minder Tut.
Nu verder met moeders gezondheid.
En die van het familielid met kanker.
Vind ik voor dit jaar wel voldoende eigenlijk.

Nartjie, wat fijn dat het gelukt is!

Ik ga me klaarmaken voor het ziekenhuisbezoek met moeder.
Zó vervelend dat alles hier zo onwijs ver vandaan zit. Je bent gewoon je halve dag kwijt voor een bezoekje van een kwartier.
Net even bijgelezen, maar ben het meeste al weer vergeten. Dat is geen desinteresse, maar heeft gewoon te maken met een warrig hoofd.

Dus voor iedereen een knuffel en succes!

Lientje: fijn dat je man gied nieuws kreeg! Succes met je moeder en met je andere familielid.

Nartjie: de chins zien er rustig en gelukkig uit. Fijn dat het is gelukt. Succes deze januari. Vervelend dat het zo’n moeilijke maand is voor je.

Dreamer: geniet nog van de laatste dagen thuis. Het lijkt me erg moeilijk als je kind emigreert.

VGM: ik hoop dat er snel een goed plan van aanpak komt voor je. Spannende tijden zeg.

Hier ook totaal de weg kwijt vwb dagen van de week. Nog steeds niks gehoord van de bank. Grrrr... We willen het nu toch wel weten. Vanmiddag anders weer bellen. Ze kennen me al ;-)
Nartjie, kan jij al je chins uit elkaar houden?

Doro, zo herkenbaar van de bank. Helaas...

Weer terug uit het ziekenhuis.
Gaat nog een strijd worden. Moeder is niet erg coöperatief.
Ziet de ernst niet in jammer genoeg. Of wil het liever niet inzien.
Op dit soort momenten mis ik mijn vader.
Die sloeg dan gewoon met zijn vuist op tafel en het gebeurde gewoon.
Als wij dat doen begint ze te huilen en met een bibberend stemmetje te zeggen dat we allemaal tegen haar zijn.
Terwijl wij juist het beste met haar voorhebben maar dat wil ze niet inzien.
Lientje, de dames wel, de heren niet meer, behalve Baby, omdat hij licht van kleur is.
Ach Lientje :hug:

Ik ben net terug uit Rotterdam. Huisgenootje vroeg een tijd geleden of ik hem naar Rotterdam wilde rijden voor een speciale winkel. Ik had nog nooit naar Rotterdam gereden dus het was even spannend. Vooral met de trams, ik haat die dingen. Maar het ging supergoed! Maar ben blij dat ik niet in zo'n grote stad woon haha.
Kleine update: ik heb volgende week donderdag een afspraak met de arbeidsdeskundige van het UWV. Ze belde persoonlijk om een afspraak te maken en ze klonk wel heel aardig.

Ik hoop dat ik haar de werkelijke situatie kan uitleggen en dat er eindelijk eens naar me geluisterd wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven