Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
vrijdag 4 januari 2019 om 11:42
Goedemorgen
Welkom terug, Raketje. Heftig jaar. Gelukkig positieve ervaring bij UWV.
Ik heb jullie wel gelezen, maar zelf totaal geen ervaring bij UWV enz. Kan dus niet helpen, alleen een
EN ik hoop echt dat de volgende boerderij echt goed gaat, Yellow. Je verdient het! Maak je niet al te druk hierover!
Cesium: vriend van oudste is teruggekomen met nog weer een vriend in de auto. Ze vertrekken morgen (heel) vroeg weer naar de trein. En dan zijn ze echt weg. Als het goed is, gaan wij begin februari die kant op.
Welkom terug, Raketje. Heftig jaar. Gelukkig positieve ervaring bij UWV.
Ik heb jullie wel gelezen, maar zelf totaal geen ervaring bij UWV enz. Kan dus niet helpen, alleen een

EN ik hoop echt dat de volgende boerderij echt goed gaat, Yellow. Je verdient het! Maak je niet al te druk hierover!
Cesium: vriend van oudste is teruggekomen met nog weer een vriend in de auto. Ze vertrekken morgen (heel) vroeg weer naar de trein. En dan zijn ze echt weg. Als het goed is, gaan wij begin februari die kant op.
Later is nu

zaterdag 5 januari 2019 om 01:48
Hm. Omdat jullie het enige groepje zijn waar ik weet dat ik het kwijt kan ook al zeg ik heel weinig (ja, ik hou van dit topic, van jullie
)
Een man die ik enorm hoog acht, zo iemand waarvan je gewoon blij bent met iedere keer dat je hem ziet of spreekt, is in de afgelopen week van een krachtige vitale gepensioneerde veranderd in een medisch wrak, meer dood dan levend. En ik ben daar heel verl emotioneler over dan ik zelf begrijp. Wilde ik even gezegd hebben tegen mensen die daar iets van snappen

Een man die ik enorm hoog acht, zo iemand waarvan je gewoon blij bent met iedere keer dat je hem ziet of spreekt, is in de afgelopen week van een krachtige vitale gepensioneerde veranderd in een medisch wrak, meer dood dan levend. En ik ben daar heel verl emotioneler over dan ik zelf begrijp. Wilde ik even gezegd hebben tegen mensen die daar iets van snappen

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 02:04
Als ik het goed begrijp is een operatie dringend nodig, maar levensgevaarlijk, en dan KAN het nog iets verbeteren. Maar heel realistisch denk ik te verstaan dat de artsen niet al te hoopvol zijn. Ik hou er rekening mee dat ik deze man tot zijn begrafenis niet meer zal zien.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 09:04
Ik weet het niet zeker. Mijn ritme is aan gort, merk ik. De pijn is met de tramadol heel aardig onder controle, maar nooit weg. Ik vind het heel lastig te analyseren wat nu het slechte slapen precies veroorzaakt.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 09:40
Sterkte, JollyJollyRider schreef: ↑05-01-2019 02:04Als ik het goed begrijp is een operatie dringend nodig, maar levensgevaarlijk, en dan KAN het nog iets verbeteren. Maar heel realistisch denk ik te verstaan dat de artsen niet al te hoopvol zijn. Ik hou er rekening mee dat ik deze man tot zijn begrafenis niet meer zal zien.
Niemand verdient zo’n lot, maar sommige mensen nog iets minder dan anderen.

zaterdag 5 januari 2019 om 10:17
Jolly, wat ontzettend naar. Natuurlijk doet dit veel met je.
Doro, sterkte vandaag. Ik trek de bioscoop ook niet meer wat pijn betreft.
Nu hield ik toch al niet zo van een filmpje pakken. Dus dit vind ik niet zo'n verlies. Ik ging alleen maar met de kinderen in de schoolvakanties.
Sterkte vandaag Dreamer.
Doro, sterkte vandaag. Ik trek de bioscoop ook niet meer wat pijn betreft.
Nu hield ik toch al niet zo van een filmpje pakken. Dus dit vind ik niet zo'n verlies. Ik ging alleen maar met de kinderen in de schoolvakanties.
Sterkte vandaag Dreamer.
zaterdag 5 januari 2019 om 10:34
Nee, hij kan maar heel beperkt bezoek hebben en ik sta op te grote afstand om van die beperkte tijd gebruik te maken. Vrienden en familie gaan voor. We gingen prettig en te wederzijdse waardering te elkaar om, maar ik behoor niet tot zijn intimi.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 5 januari 2019 om 10:57
Jolly, dat is idd logisch dat het je aangrijpt.
Het is ook heel confronterend, dat je gezondheid zó in één dag 180 graden om kan slaan.
Juist als je zelf ook mankerende bent, en dus ook weet wat zoiets zowel voor die persoon als voor familie betekent en welk een impact dat heeft, raakt het je extra.
Het is ook heel confronterend, dat je gezondheid zó in één dag 180 graden om kan slaan.
Juist als je zelf ook mankerende bent, en dus ook weet wat zoiets zowel voor die persoon als voor familie betekent en welk een impact dat heeft, raakt het je extra.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 5 januari 2019 om 11:00
Mooi verwoord.lientje69 schreef: ↑05-01-2019 10:57Jolly, dat is idd logisch dat het je aangrijpt.
Sterkte Jolly, ik kan me heel goed voorstellen dat dit je aangrijpt.
zaterdag 5 januari 2019 om 15:17
Tut je bent lief

Ik antwoord je zsm. Moet eerst iets opzoeken

Later is nu
zaterdag 5 januari 2019 om 15:20
JollyRider schreef: ↑05-01-2019 02:04Als ik het goed begrijp is een operatie dringend nodig, maar levensgevaarlijk, en dan KAN het nog iets verbeteren. Maar heel realistisch denk ik te verstaan dat de artsen niet al te hoopvol zijn. Ik hou er rekening mee dat ik deze man tot zijn begrafenis niet meer zal zien.

Wat zwaar.
In mijn schoonfamilie is weer bij iemand kanker geconstateerd. Gewoon bizar.

Oudste is 'bijna thuis'. pff.. ik heb wat traantjes gelaten vannacht, wat ik op zich raar vind, want ik vind het een geweldige uitdaging voor hem en ik hoop op alle geluk enzo. Maar goed, ik werd net ook ongesteld, dus hormonen zullen wel meespelen, en er zal eea aan spanning uit moeten, waarschijnlijk. Het voelt nu alsof m'n ogen de hele dag al lekken. Niet per se huilen, maar het houdt gewoon niet op. Ook bizar.

Later is nu

zaterdag 5 januari 2019 om 17:03

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 5 januari 2019 om 18:11

Helleu! Heb vandaag wat dingen moeten halen in de stad (domme ik ging zonder wandelstok en heb heel veel pijn nu..) Maar ik heb leuke vlaggetjes gekocht bij Dille en Kamille! Wil ze ff showen :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zaterdag 5 januari 2019 om 18:26
Bohh, ik zou willen dat ik niet zo verbitterd was en mijn opa zo zou kunnen zien.JollyRider schreef: ↑05-01-2019 01:48Hm. Omdat jullie het enige groepje zijn waar ik weet dat ik het kwijt kan ook al zeg ik heel weinig (ja, ik hou van dit topic, van jullie)
Een man die ik enorm hoog acht, zo iemand waarvan je gewoon blij bent met iedere keer dat je hem ziet of spreekt, is in de afgelopen week van een krachtige vitale gepensioneerde veranderd in een medisch wrak, meer dood dan levend. En ik ben daar heel verl emotioneler over dan ik zelf begrijp. Wilde ik even gezegd hebben tegen mensen die daar iets van snappen![]()
Heel veel sterkte.