Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Welkom terug, Raketje. Heftig jaar. Gelukkig positieve ervaring bij UWV.

Ik heb jullie wel gelezen, maar zelf totaal geen ervaring bij UWV enz. Kan dus niet helpen, alleen een :redrose:
EN ik hoop echt dat de volgende boerderij echt goed gaat, Yellow. Je verdient het! Maak je niet al te druk hierover!

Cesium: vriend van oudste is teruggekomen met nog weer een vriend in de auto. Ze vertrekken morgen (heel) vroeg weer naar de trein. En dan zijn ze echt weg. Als het goed is, gaan wij begin februari die kant op.
Later is nu
Goede reis voor oudste en vriend Dreamer. Wat een verschil met een jaar geleden he. :hug:
Zo fijn!
Dreamer, je hebt pb.
Hm. Omdat jullie het enige groepje zijn waar ik weet dat ik het kwijt kan ook al zeg ik heel weinig (ja, ik hou van dit topic, van jullie :) )

Een man die ik enorm hoog acht, zo iemand waarvan je gewoon blij bent met iedere keer dat je hem ziet of spreekt, is in de afgelopen week van een krachtige vitale gepensioneerde veranderd in een medisch wrak, meer dood dan levend. En ik ben daar heel verl emotioneler over dan ik zelf begrijp. Wilde ik even gezegd hebben tegen mensen die daar iets van snappen :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Wat naar en confronterend, Jolly. Ik kan me voorstellen dat dat je raakt en emotioneel maakt. Is er voor deze persoon nog kans op verbetering?
Doro75 schreef:
05-01-2019 01:56
Wat naar en confronterend, Jolly. Ik kan me voorstellen dat dat je raakt en emotioneel maakt. Is er voor deze persoon nog kans op verbetering?
Als ik het goed begrijp is een operatie dringend nodig, maar levensgevaarlijk, en dan KAN het nog iets verbeteren. Maar heel realistisch denk ik te verstaan dat de artsen niet al te hoopvol zijn. Ik hou er rekening mee dat ik deze man tot zijn begrafenis niet meer zal zien.
(Dead Kennedys)
Dit is toch ook aangrijpend, Jolly. Natuurlijk doet dat iets met je.

Jullie waren overigens weer laat op, of vroeg wakker, Jolly en Doro. Door de pijn?
Ik weet het niet zeker. Mijn ritme is aan gort, merk ik. De pijn is met de tramadol heel aardig onder controle, maar nooit weg. Ik vind het heel lastig te analyseren wat nu het slechte slapen precies veroorzaakt.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-01-2019 02:04
Als ik het goed begrijp is een operatie dringend nodig, maar levensgevaarlijk, en dan KAN het nog iets verbeteren. Maar heel realistisch denk ik te verstaan dat de artsen niet al te hoopvol zijn. Ik hou er rekening mee dat ik deze man tot zijn begrafenis niet meer zal zien.
Sterkte, Jolly

Niemand verdient zo’n lot, maar sommige mensen nog iets minder dan anderen.
Cesium, hier pijn inderdaad. Ik was naar de film geweest zonder pauze. Zo lang zitten is echt niet meer te doen. Gelukkig zakte de pijn rond 2 uur iets af waardoor ik kon slapen.

Nu me vandaag de dag nog doorslepen :-?
Jolly, wat ontzettend naar. Natuurlijk doet dit veel met je.

Doro, sterkte vandaag. Ik trek de bioscoop ook niet meer wat pijn betreft.
Nu hield ik toch al niet zo van een filmpje pakken. Dus dit vind ik niet zo'n verlies. Ik ging alleen maar met de kinderen in de schoolvakanties.

Sterkte vandaag Dreamer.
Jolly, sterkte. Kun je hem nog 1x zien in het ziekenhuis? Lijkt me voor jou fijner.

Veel sterkte, logisch dat dit je emotioneert en raakt.
Nee, hij kan maar heel beperkt bezoek hebben en ik sta op te grote afstand om van die beperkte tijd gebruik te maken. Vrienden en familie gaan voor. We gingen prettig en te wederzijdse waardering te elkaar om, maar ik behoor niet tot zijn intimi.
(Dead Kennedys)
Jolly, dat is idd logisch dat het je aangrijpt.
Het is ook heel confronterend, dat je gezondheid zó in één dag 180 graden om kan slaan.
Juist als je zelf ook mankerende bent, en dus ook weet wat zoiets zowel voor die persoon als voor familie betekent en welk een impact dat heeft, raakt het je extra.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
05-01-2019 10:57
Jolly, dat is idd logisch dat het je aangrijpt.
Het is ook heel confronterend, dat je gezondheid zó in één dag 180 graden om kan slaan.
Juist als je zelf ook mankerende bent, en dus ook weet wat zoiets zowel voor die persoon als voor familie betekent en welk een impact dat heeft, raakt het je extra.
Mooi verwoord.

Sterkte Jolly, ik kan me heel goed voorstellen dat dit je aangrijpt.
JustcallmeTuT schreef:
04-01-2019 20:13
Dreamer, je hebt pb.

Tut je bent lief :bigkiss:

Ik antwoord je zsm. Moet eerst iets opzoeken :)
Later is nu
JollyRider schreef:
05-01-2019 02:04

:hug:
Wat zwaar.

In mijn schoonfamilie is weer bij iemand kanker geconstateerd. Gewoon bizar. :|

Oudste is 'bijna thuis'. pff.. ik heb wat traantjes gelaten vannacht, wat ik op zich raar vind, want ik vind het een geweldige uitdaging voor hem en ik hoop op alle geluk enzo. Maar goed, ik werd net ook ongesteld, dus hormonen zullen wel meespelen, en er zal eea aan spanning uit moeten, waarschijnlijk. Het voelt nu alsof m'n ogen de hele dag al lekken. Niet per se huilen, maar het houdt gewoon niet op. Ook bizar. :'-(
Later is nu
Jolly, je omschrijft vaak zo mooi wat je voelt. Zou je deze persoon kunnen schrijven wat je nu voelt en denkt? Nu kan hij het zelf nog lezen misschien..
Sterkte met het aanvaarden van dit naderend verlies..
Dreamer: ik vond het ook moeilijk om een kind de deur uit te zien gaan.
Je weet dat je elkaar nog maar af en toe gaat zien. Nu heb je wel een fijne bestemming voor weekendtripjes! Sterkte ermee!

En alweer kanker in de familie, vreselijk is het.
ambra schreef:
05-01-2019 16:21
Jolly, je omschrijft vaak zo mooi wat je voelt. Zou je deze persoon kunnen schrijven wat je nu voelt en denkt? Nu kan hij het zelf nog lezen misschien..
Sterkte met het aanvaarden van dit naderend verlies..
:) dat ga ik zeker doen!
(Dead Kennedys)
Sterkte Jolly.

Ik zit even in de meeleesstand. Zit niet zo lekker in m'n vel op het moment.
:hug: Kwebbeltje
Kwebbeltje: dikke knuffel!
Afbeelding

Helleu! Heb vandaag wat dingen moeten halen in de stad (domme ik ging zonder wandelstok en heb heel veel pijn nu..) Maar ik heb leuke vlaggetjes gekocht bij Dille en Kamille! Wil ze ff showen :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
JollyRider schreef:
05-01-2019 01:48
Hm. Omdat jullie het enige groepje zijn waar ik weet dat ik het kwijt kan ook al zeg ik heel weinig (ja, ik hou van dit topic, van jullie :) )

Een man die ik enorm hoog acht, zo iemand waarvan je gewoon blij bent met iedere keer dat je hem ziet of spreekt, is in de afgelopen week van een krachtige vitale gepensioneerde veranderd in een medisch wrak, meer dood dan levend. En ik ben daar heel verl emotioneler over dan ik zelf begrijp. Wilde ik even gezegd hebben tegen mensen die daar iets van snappen :)
Bohh, ik zou willen dat ik niet zo verbitterd was en mijn opa zo zou kunnen zien.

Heel veel sterkte. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven