Verrassing

03-01-2019 09:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prachtig relatie van 4 jaar besloot mijn vriendin en ik om te gaan samenwonen. Top idee de eerste maand was prima, alles ging goed. Maar dan plots werd zij afstandelijk en kort. 2 weken later dumpte ze me en verbrak ze elk contact (werd ik en mijn familie overal geblokeerd). De reden die ze aangaf was dat het al maanden niet meer ging tussen ons, zelf niets van gemerkt. 2 weken nadat ze mij dumpte begon ze met iemand anders een relatie. Ondertussen zijn zij 2,5 maanden samen. Iemand dit ook meegemaakt? Plus zou ze ooit spijt hebben?
Groetjes
anoniem_380911 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 10:00
1.08% gewijzigd
Nee, nooit meegemaakt.
Ze heeft geen spijt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik en mijn vriendin ..... stront voorop?

Nee niet meegemaakt, ik heb nog nooit samengewoond. Of ze spijt gaat krijgen geen idee, en mijn glazen bol is stuk. Kans dat het ooit weer goed komt tussen jullie: nihil.
Wat raar van haar om met je te gaan samenwonen terwijl het naar haar zeggen al maanden niet meer goed gaat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wel meegemaakt dat de relatie, ineens werd verbroken na samenwonen.

En nee, kwam niet goed.
Alixane schreef:
03-01-2019 10:01
Wat raar van haar om met je te gaan samenwonen terwijl het naar haar zeggen al maanden niet meer goed gaat.
Ja inderdaad want tijdens de eerste maand dat we samenwoonde verkondigde ze nog hoe gelukkig ze was. Ze zei zelfs dat het samenwonen onze relatie nog verbeterd had...
Ja zulke dingen gebeuren. En mensen doen wel eens iets waarvan ze achteraf spijt van hebben. Zoals samenwonen, trouwen of kinderen maken. Vreemdgaan. Terwijl ze stiekem toch niet echt helemaal zeker van de ander zijn maar dat nog niet expliciet benoemt hebben.

Vervelend. Voor hen, de ander.. en in geval van kinderen heel erg vervelend voor kinderen.

In jouw geval waren die er gelukkig niet. Uithuilen en doorgaan. Lekker boeiend of ze wel of niet spijt heeft van een ander.
23lentes schreef:
03-01-2019 10:09
Ja inderdaad want tijdens de eerste maand dat we samenwoonde verkondigde ze nog hoe gelukkig ze was. Ze zei zelfs dat het samenwonen onze relatie nog verbeterd had...

Dat loog ze dan, ze is van gedachten veranderd, of ze is gewoon op iemand anders verliefd geworden.
Ik snap best dat jij je zwaar gepiepeld zult voelen.. Je bent nu een ervaring rijker en een illusie armer. Niet leuk, maar na tijden komen opnieuw tijden... met iemand anders.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
03-01-2019 09:58

:facepalm: Hoe krijg je het je toetsenbord uit.
TanteBedelia schreef:
03-01-2019 10:39
:facepalm: Hoe krijg je het je toetsenbord uit.
:woa:
Het tekent de TO, voor zover je dat nog niet zelf had kunnen bedenken ;-)
03-01-2019 10:45
Het tekent de TO, voor zover je dat nog niet zelf had kunnen bedenken ;-)
Joh..
03-01-2019 09:58

:rofl:
Wat ontzettend k*t voor je, TO... Bij je topictitel verwachtte ik ook een heel ander verhaal. Ik denk niet dat er veel spijt is. Maar zou je willen dat het weer "goed komt" dan? Zoiets beschadigt je eventuele relatie toch enorm, lijkt me. Je bent nog jong, jouw prinses op het witte paard komt nog wel.
23lentes schreef:
03-01-2019 10:09
Misschien riep ze dat alleen maar om zichzelf te overtuigen. Speelde dit al langer zonder dat ze er iets van durfde zeggen. Al met al is het niet erg netjes van haar, maar kun jij niets anders doen dan je wonden likken, en te proberen je leven weer zo snel mogelijk op te pikken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Erg vervelend maar die dingen gebeuren.

Misschien wilde ze samenwonen om te kijken of haar gevoelens voor jou terug kwamen maar misschien is ze in de laatste weken van jullie relatie verliefd geworden op die ander. Dat is niet te zeggen.

Beter nu voor jou is haar vergeten en verder gaan met je leven.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Nou, dat is zeker een verrassing zeg. Dat heeft ze niet zo netjes aangepakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven