Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Goedemorgen!!

Ik ben weer asociaal laat op, maar nu kan het nog moet ik maar denken!

Bengal: Shop ze vandaag!! Heb ik ook zo'n zin in, maar wacht maar even tot mijn buik is verdwenen. Weet nu toch niet of iets past of niet.

Pien: Fijn dat je cyclus weer zo snel in orde lijkt te zijn. Hoop dat de testen maandag ook goed zijn.

South: Tja, bakerpraatjes zijn heel leuk inderdaad. Kon dus inderdaad nks vinden over die lakens gisteravond. Hoe komen mensen daar toch bij? Heb er hier ook nog wel eentje. Mijn Chinese schoonzusjes geloven dus echt nog in de Chinese regeltjes en zijn 40 dagen op bed blijven liggen. Ook zonder te wassen na de bevalling!!! :puke: Ieuw!

Is hygienischer volgens hen.

Chiek; Film was leuk. Wel eens gezien. Jack Nicholson speelt zo'n oude geile vent die alleen op jonge meisjes valt. Komt dat met zijn nieuwste vriendin in het strandhuis van haar. Haar moeder (Diane Keaton) komt dan onverwachts ook dat weekend langs. En dan op de eerste avond willen ze toch seks hebben, maar krijgt Jack een hartaanval. Vervolgens mag hij niet reizen en blijft die week bij Diane Keaton, een veel te oude vrouw naar zijn mening. Echt heel leuk en romantische film.

Laal: Wat goed dat je controle weer goed was. Echt fijn is dat he? En leuk dat Laalman het hartje nu ook gehoord heeft. Maar ook rustig aan doen met die harde buiken. Is een teken van je lichaam dat je rustiger aan moet doen.

Hier alles goed. Verveel me nog niet en baby zit er nog in. Verder niks te melden.
Chicaatje, laten we inderdaad afspreken dat je elke post begint met: Hij zit nog / Hij is er , is voor ons wel zo handig!

Hebben jullie inmiddels de 2e naam doorgekregen van je schoonmoeder? Inmiddels is er toch wel een behoorlijke deadline zou je zeggen...

En lekker uitslapen en chillen hoor, en je daar al helemaaaal niet schuldig over voelen! Dit zijn jouw weekjes moet je maar denken!
quote:chica1978 schreef op 20 maart 2009 @ 11:15:

Chicaatje, laten we inderdaad afspreken dat je elke post begint met: Hij zit nog / Hij is er , is voor ons wel zo handig!

Hebben jullie inmiddels de 2e naam doorgekregen van je schoonmoeder? Inmiddels is er toch wel een behoorlijke deadline zou je zeggen...

En lekker uitslapen en chillen hoor, en je daar al helemaaaal niet schuldig over voelen! Dit zijn jouw weekjes moet je maar denken!

Ja, beter aan het begin he? Anders zitten jullie elke keer zenuachtig mijn post door te lezen om er dan aan het eind achter te komen dat ik nog niet bevallen ben.

Chinese naam is trouwens bekend hoor. Gelukkig wel, want mijn schoonouders trekken zich nooit iets aan van deadlines enzo..

Ze hadden er een stuk of vijf verzonnen waaruit wij mochten kiezen. Ben er wel heel blij mee. Heb ook de Chinese karakters opgestuurd naar de kaartjesmeneer en die konden ze ook verwerken. Yeah!!

Ik had trouwens zo'n rare droom weer. Ok. hou je vast:

De baby was geboren en ik mocht kiezen of ik hem zo wilde of wilde opladen op mijn mobiel. Ik koos dat laatste en onze zoon was dus een soort van tamagochi in mijn mobiel. Vond ik eerst wel handig, want lekker compact enzo.. Maar ik vond het toch minder leuk toen ik mijn mobiel in bad ging doen. Maar toen wist niemand meer hoe ik mijn baby uit de mobiel kon halen.

Nou, schiet mij maar lek! Volgens mij zit er een draadje los bij mij. Manlief vond het zeer vermakelijk en bizar vanochtend.

Een baby in je mobiel bespaart wel heel veel kosten, dus in deze crisistijd wel goed over nagedacht!

Rare dromen horen er bij toch? Dat zegt alleen maar dat je er mee bezig bent in je hoofd, je wilt het graag goed doen (en dat gaat lukken ook, dat weet ik zeker! )

Fijn dat jullie de chinese naam hebben! En zelfs nog een keuze uit 5, dus toch nog een beetje jullie naam ook! Heeft de naam een betekenis? En kun jij 'm ook goed uitspreken?

Nog even over die crisis he... gisteren was op het nieuws dat veel mensen hun kinderwens voor zich uitschuiven omdat de economie wat minder is nu. Dat zou zomaar in ons voordeel kunnen zijn, met het oog op aantal uren kraamzorg en wachtlijsten bij de creche enzo!
Caatje, die droom! Een tamagotchi-minichi, geweldig.

En Chiek, jij bent ook lekker op dreef, 'meer kraamzorg en minder wachtlijsten voor ons..'

Sproetje, succes bij de notaris en veel plezier in de stad! Hopelijk is het vanmiddag net zo mooi als gisteren en kunnen jullie lekker van de zon genieten tijdens het winkelen.

Beng, geslaagd? Ik heb ook zin in winkelen, maar dat heb ik al heel veel gedaan de laatste tijd, en we moeten nu ook een beetje sparen voor de keuken. Neem, we gaan definitief voor zo'n granito-blad en tegeltjesgootsteen trouwens. Ik heb er zo'n zin in om de keukenkastjes straks niet meer met schildertape dicht te hoeven houden.
Whahahahahaha Caat, wat een droom! Lig hier helemaal krom! En heerlijk man dat je nu elke dag kan uitslapen (tot aan de bevalling), gewoon doen hoor!!!

*ff lunchen*
Caatje, die droom! Hilarisch!

Ik had iets minder leuks gedroomd: Het was onze trouwdag, ik had nog geen jurk of niets. Dus snel naar de winkel (het was een C&A), had ik een jurk aan met luipaardprint. En die was de mooiste dus die nam ik maar. En toen we dan eindelijk gingen trouwen was het opeens een roze/rood broekpak van een glimmende stof met zo'n harembroek. En ik had mijn haar in een saai paardenstaartje omdat ik geen tijd meer had om naar de kapper te gaan, en mijn bril nog op en ik was niet opgemaakt en ik had geen bloemen en we hadden niets geregeld om ergens te gaan eten.

Toen ik wakker werd heb ik meteen Minieman wakker gemaakt en hem verteld dat we volgende week beginnen met dingen regelen! Ik word helemaal kriebelig van zulke dromen.
Minie, ik zeg: nesteldrang!

Maar tuurlijk wordt jullie trouwdag geweldig, is alles geregeld en zien jullie er stralend uit!

Ga je ons ook uitnodigen eigenlijk?
Haha Minie, ook al zo gek! Nou, ik heb ook gek gedroomd vanacht:

Ik was te vroeg bevallen (bevalling wéér niet meegemaakt in mijn droom). Het was een jongetje maar wel dus veel te vroeg. Hij zag er niet heel klein uit, maar moest wel aan de beademing. Dat leek helemaal niet op een echte beademingsapparaat maar leek meer op een soort zak die hij om zich heen kreeg, gevuld met lucht. Ik was heel blij dat het na 1 dag alweer goed ging en ik naar A'dam kon met een vriendinnetje om carnaval te vieren. Later ging ik weer terug naar het ziekenhuis om naar het kind te kijken (lief was btw nergens in mijn droom te vinden). Maar toen zat ie al rechtop in een bedje! Hij had rood haar en stekeltjes en ik vond het kind helemaal niet zo knap als ik verwacht had... Het leek zelfs op een oud-klasgenoot van mij van de basisschool. :|
Pfff, lief mailt me net: of ik nog even na mijn werk 2 pakken appelsap, 2 flessen spa fruit en een 4-pack cola wil halen. Hij kreeg het niet allemaal meegezeuld naar kantoor.....

Ben een beetje verbaasd... blijkbaar is het niet echt duidelijk dat ik 1) dit gewoon niet aankan met mijn bekkenpijn, als ik dit ga dragen, dan gil ik het uit van de pijn! en 2) dat ik maar 5 kilo per keer mag dragen volgens de richtlijnen (zonder rekening te houden met bekkeninstabiliteit).
Slaan Luus! Onmiddelijk de kop indrukken dit rare gedrag van Luuslief!

Ik zou gewoon liefjes terug mailen: Draag jij MIJ dan de rest van de zwangerschap omdat mijn bekken dan dood is?*

*Minieman en ik pesten elkaar vaak, niet doen als Luuslief zou kunnen denken dat je serieus bent.
Zeg anders tegen hem dat hij jouw buik maar moet overnemen, die krijg jij niet meer meegezeuld!
Waarom zoveel drinken trouwens, hebben jullie een feestje?
Gekke mannen logica, Dus HIJ krijgt het niet meegezeuld.. dus jij als zwangere met BI wel? Giller! Ik ben wel erg benieuwd naar je (gepaste hormonale als het even kan, dat mag bij deze natuurlijk) reactie daarop??
Ik ben veel te begripvol... Hebben samen naar een oplossing gezocht, zodat ik het toch kan halen. Ga gewoon met een karretje naar binnen en rijd met het karretje naar de auto. Dan moet het wel te doen zijn.

We krijgen indd bezoek vanavond van een aantal vrienden. Nu hopen dat ik niet zo rond 21 uur omval van de slaap... :|
Hebben jullie nou dat vreselijk emotionele filmpje gezien??
Ik zou in normale toestand niet eens met zoveel dingen gaan zeulen, laat staan zwanger met bekkenklachten, maar Rambo Luus die fixt dat gewoon even Kijk maar uit, jij hebt straks ook de klachten weer!

Heb dat filmpje niet gekeken, heb geen geluid hier
Het is toch best lastig om naar de omgeving toe, toe te geven dat iets niet meer gaat (én daar dan ook naar handelen)... Nu heb ik lief verteld dat het langzaamaan niet meer gaat, maar handel er nog niet naar... Moeilijk...
Je moet maar zo denken: Je hebt jezelf ermee, want JIJ zit met de pijn, en niet hij! En bovendien, je hebt nu niet meer alleen de verantwoordelijkheid voor jezelf maar ook voor je baby!

Echt luisteren naar je lichaam hoor!
Waarom heb je zo ongelooflijk gelijk eigenlijk??
Luus, het ís ook moeilijk om toe te geven dat je dingen niet meer kunt en daar vervolgens ook naar te handelen. Maar je moet het wel doen hoor! Sproetman heeft het nu wel door en ik hoef dus niet meer te stofzuigen ! En ook niet het bed te verschonen, want dan moet ik te veel bukken.

Onze dag is half geslaagd. We hadden een paar weken nog wat aanpassingen aan onze huwelijkse voorwaarden doorgegeven, maar het uiteindelijke resultaat klopte niet met wat we wilden (sterker nog, we zouden opeens in gemeenschap van goederen trouwen). We hadden wel een nieuw concept gekregen, maar daarin viel me die zin niet op. We hadden er dus even wat serieuzer naar moeten kijken vorige week. Dus nu kunnen we nóg een keer gaan, want alles moet weer veranderd worden. Beetje miscommunicatie dus, want die vent had ons dus niet begrepen.

Maar daarna wel heerlijk in de zon een broodje gegeten en een jas voor Sproetman gekocht, dus dat was wel weer goed.

Nu even lekker op m'n balkonnetje gaan lezen. Moet wel een beetje bijkomen van zo'n winkeldagje, ook al is het niet zo lang.

Oja, ik had dus óók al zo'n rare droom vannacht. We hadden een kindje ter grote van een muis gekregen, maar die zou nog wel gaan groeien. Maar toen waren we hem kwijt in bed, omdat 'ie echt als een muisje tussen de lakens aan het rennen was op handen en voeten. En toen ging de kat erachteraan, dus dat was heel spannend. Geen idee hoe het afgelopen is.

Caatje, wat heerlijk dat je nog zo lekker lang uit kunt slapen! Lig je nog lekker in bed?
Ben helemaal sufgeshopt. Kapot moe. We zijn naar de Ikea geweest en naar de boekenbeurs. Dodelijk.

Nu even thuis, snel douchen, sjiek aankleden, auto in, cadeautje kopen (jaja vergeten op mijn shopping spree) en dan bij collega eten.Moet opschieten!
quote:Luaska schreef op 20 maart 2009 @ 15:00:

Het is toch best lastig om naar de omgeving toe, toe te geven dat iets niet meer gaat (én daar dan ook naar handelen)... Nu heb ik lief verteld dat het langzaamaan niet meer gaat, maar handel er nog niet naar... Moeilijk...

Zoooo herkenbaar! Ik had dat toen tijdens de vakantie al naar mijn vriend toe. Kon wel toegeven dat ik moe was maar er naar handelen vond ik veel lastiger. Voelde me ook een soort van klaag ofzo.

Maar Luusie gewoon rustig aan doen hoor. Chiek heeft inderdaad helemaal gelijk.

Ben ik toch nog vergeten naar je filmpje te kijken. Ga ik zo doen.

Ik heb vandaag op het werk meegelezen en weet dus even niet meer zo goed wie wat geschreven had.

Beng is zo te lezen in turbo mode vandaag. Fijne avond meissie!
Hoi hoi!!

Ja bizarre dromen horen erbij, maar ik vond dit wel het toppunt hoor. En jullie kunnen er ook wat van. Vooral de baby ter grootte van een muis. Geweldig grappig!

Ik slaap inderdaad uit tot tien uur. Vandaag visite gehad van mijn schoonzusje en later mijn broer. Lekker heel de middag in de tuin in de zon gezeten. Heerlijk!! Zit nu half Oprah te kijken, maar het is echt een oude. Obama is nog geen president en ze hebben het over dat vliegtuig toen in de Hudson... Echt niet leuk..

Luus; Doe je wel voorzichtig?? Lijkt me echt geen goed idee, maar volgens mij doe je het toch wel. En wat ben je begripvol.. Ik zou een licht hormonole uitbraak van emoties hebben gehad.

Bengal; Lekker geshopt zo te lezen. En nu alweer op weg voor een etentje. Veel plezier!!

Ik had ook eens gelezen dat mensen hun kinderwens zouden uitstellen vanwege de crisis, maar dat zal hier wel weer meevallen. Wij zijn daar toch veel te nuchter voor hier in Nederland. Ik zou mijn kinderwens in elk geval echt niet uitstellen.. Maar ik hoop met je mee hoor Chiek. Ik ga ook voor lagere kosten kinderopvang en minder lange wachtrijen..
Hallo!

Ik heb ook nog een leuke droom gehad vannacht...ik was ook bevallen van een inimini-kindje beetje a la Sproet , maar ik had het nog niet gezien en kon het een paar dagen laten "ophalen" in het ziekenhuis...maar mijn meisje was maar zo groot als een pink maar ze was kerngezond! Het was wel een heel mooi kindje, donker haar en blauwe ogen...en die namen die ik erbij gedroomd hebben, gaan misschien wel de echte namen worden mocht dit kindje een meisje worden...Zou het een voorspellende droom geweest zijn? Zouden we een meisje (maar dan wel wat groter) krijgen? Met donker haar en blauwe ogen? Zou toch wat zijn!

Die nacht daarvoor heb ik trouwens wel over de bevalling gedroomd, maar het lukte niet omdat de weeen niet op gang kwamen...

Caatje volgens mij ben je echt aan het genieten! Groot gelijk heb je meid!

Sproetje...jemig wat een gedoe met al die aanpassingen, nu kun je dus nog een keer terug?

Luusje...denk jij dan ook wel een beetje om jezelf! Luusman moet toch wel begrijpen dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat, zeker niet als je zo'n last hebt van je bekken!

Meisjes, ik ga even posten, we gaan even eten en maak daarna m'n verhaal weer verder af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven