Fohnen kapper verschrikkelijk
woensdag 2 januari 2019 om 19:33
Hallo Dames,
Ben toch wel eens benieuwd of het aan mij ligt.
Maar ben vandaag weer eens naar de kapper geweest maar dat föhnen ik zat echt op het puntje van mijn stoel.
Alsof ze de haren uit je kop trekken.
De volgende keer laat ik het alleen knippen want dit was niet prettig.
Ben ik nou de enigste met lang haar die hier last van heeft?
Ben toch wel eens benieuwd of het aan mij ligt.
Maar ben vandaag weer eens naar de kapper geweest maar dat föhnen ik zat echt op het puntje van mijn stoel.
Alsof ze de haren uit je kop trekken.
De volgende keer laat ik het alleen knippen want dit was niet prettig.
Ben ik nou de enigste met lang haar die hier last van heeft?
woensdag 2 januari 2019 om 20:09
Goh, ik had geen idee dat dit bij mensen zo’n pijn doet!Diamond1983 schreef: ↑02-01-2019 19:59Nou dit keer deed het zo zeer zei echt auwh normaal denk ik wel wie mooi wil zijn moet pijnlijden maar dit ging echt te.
Maar daarna deed het nog zeer hoor.
Zelfs nu voel ik nog dat mijn hoofdhuid gevoelig is erdoor
Nu ik erover nadenk; je zegt: alsof ze je de haren uit de kop trekken. En ik kan probleemloos wat haren uit mijn hoofd trekken. Dat doet geen enorme pijn ofzo.
woensdag 2 januari 2019 om 20:13
Oh ja, ik ben toen ik jonger was ook weleens als Beatrix de deur uitgegaan en dan om de hoek je haar goed doen.
Dat overkomt me nu niet meer, nu doen ze het altijd meer zoals bijvoorbeeld Doutzen’s haar. Gewoon glanzend en golvend.
woensdag 2 januari 2019 om 20:19
woensdag 2 januari 2019 om 20:24
Ik heb nu een thuiskapster maar ook verschillende kapperszaken in de omgeving geweest en als ze het in model föhnen vind ik het gewoon niks.vivapimpelmees schreef: ↑02-01-2019 20:15Ik krijg nou niet de indruk dat jij bij een erg goede kapper zit....
donderdag 3 januari 2019 om 01:47
Haha ik ook ziet er niet uit , heb paar jaar geleden voor het laatst model laten föhnen voor een of ander feest kwam ik buiten zegt iemand goh jij lijkt op Rachel Hazes
donderdag 3 januari 2019 om 05:35
Ik laat het aandrogen met de fohn, dat is gratis maar met borstel rekenen ze 5 euro extra.
zo irritant als ze producten aanprijzen voor droog en beschadigd haar en ondertussen je haren na het wassen keihard droogwrijven met de handdoek en trekken als ze je haren met de borstel fohnen, zo lomp dat het toch niet goed kan zijn voor je haar.
zo irritant als ze producten aanprijzen voor droog en beschadigd haar en ondertussen je haren na het wassen keihard droogwrijven met de handdoek en trekken als ze je haren met de borstel fohnen, zo lomp dat het toch niet goed kan zijn voor je haar.
donderdag 3 januari 2019 om 18:08
Ja ik lijk wel 65 hoe hun föhnengizzmo-returns schreef: ↑02-01-2019 19:55Ik laat het alleen wat aandrogen onder de kap, verder niets. Heb er ook een hekel aan. Ook omdat ze het altijd zo duf föhnen.
Ik föhn het zelf droog en maak het dan vast , kunnen ze verder met de volgende klant.
Scheelt ook nog 10 euro