Haarverf vraag
donderdag 3 januari 2019 om 20:38
Ik heb een klein beetje grijze uitgroei. Tussen twee kappersbezoeken (waar de kapper mijn haar verft) werk ik het bij met een zgn bijwerksetje. Op zich prima, maar ik baal van de klein tubetjes, bakjes, kwastjes en verpakking.
Ik zou liever twee grotere flessen hebben om te mengen - 1 is verf, 1 is activator (geloof ik) zodat ik minder afval heb en minder vaak setjes hoe te kopen.
Wie heeft hier suggesties waar je dit kunt kopen. Voor professionele verf moet je volgens mij kapper zijn of kan ik dit als particulier ook ergens kopen?
Ik zou liever twee grotere flessen hebben om te mengen - 1 is verf, 1 is activator (geloof ik) zodat ik minder afval heb en minder vaak setjes hoe te kopen.
Wie heeft hier suggesties waar je dit kunt kopen. Voor professionele verf moet je volgens mij kapper zijn of kan ik dit als particulier ook ergens kopen?
donderdag 3 januari 2019 om 21:01
Zoek een grotere verpakking dan bij de drogist.
donderdag 3 januari 2019 om 21:40
donderdag 3 januari 2019 om 22:48
Als je nu met die uitgroei kit werkt van schwarzkopf zou jee ook de grotere verpakkingen kunnen nemen van Polycolor van Schwarzkopf. Doe het ook tussen de kappersbeurten door. Die van Schwarzkopf dekt ook nogeens goed . En in de aanbieding ben je 7 euro kwijt.
Maar van Goldwell,kappersverf en Inoa of Matrix die Poly van de drogist nog steeds erg goed.
Maar van Goldwell,kappersverf en Inoa of Matrix die Poly van de drogist nog steeds erg goed.
vrijdag 4 januari 2019 om 01:31
De spray is idd super, en goedkoopst bij Kruidvat.
Voor kleine stukken bijwerken gebruik ik de kleine potjes met poeder van Bigen, te koop bij van die tropische haarwinkels.
Even wat aanmaken met water en aanbrengen met een oude tandenborstel. Met 1 zo’n potje werk ik 3x bij.