Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf vraag

03-01-2019 20:38 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein beetje grijze uitgroei. Tussen twee kappersbezoeken (waar de kapper mijn haar verft) werk ik het bij met een zgn bijwerksetje. Op zich prima, maar ik baal van de klein tubetjes, bakjes, kwastjes en verpakking.

Ik zou liever twee grotere flessen hebben om te mengen - 1 is verf, 1 is activator (geloof ik) zodat ik minder afval heb en minder vaak setjes hoe te kopen.

Wie heeft hier suggesties waar je dit kunt kopen. Voor professionele verf moet je volgens mij kapper zijn of kan ik dit als particulier ook ergens kopen?
Ik koop gewoon haarverf bij kruidvat/etos en meng dan de helft van de verf en de helft van de activator in een klein bakje. Zo doe ik 2x met 1 verpakking. Zo lang het nog niet gemengd is kun je het prima bewaren. Of is dit niet je vraag?
Kappersverf kun je heel makkelijk via internet kopen.
Ik koop het in een winkel waar professionele kappers maar ook zij-die-zelf-hun-haar-thuis-verven binnen kunnen lopen. Krijg er nog prima advies ook.
Lady_Day schreef:
03-01-2019 20:43
Ik koop gewoon haarverf bij kruidvat/etos en meng dan de helft van de verf en de helft van de activator in een klein bakje. Zo doe ik 2x met 1 verpakking. Zo lang het nog niet gemengd is kun je het prima bewaren. Of is dit niet je vraag?
Zoek een grotere verpakking dan bij de drogist.
Ik koop het online. Ik gebruik zelf l'oreal Inoa. (1 literfles en tubes) Makkelijk 1 op 1 te mengen. Als je weet welke je kapper gebruikt en de kleurnummers weet, kun je daar ook op zoeken.
Als je op Google haarverf intypt, kom je vanzelf verschillende groothandels tegen.
Hoe weet je welke kappersverf overeenkomt met de verf uit de drogist?
dan vraag je toch wat verf aan de kapper
die verkoopt ook losse verf in zijn winkeltje
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ze hebben tegenwoordig uitgroei spray, echt super handig. Ik ben er helemaal fan van en hoef veel minder vaak naar de kapper
haarwereld.nl

Echte kappersverf, je kan zoveel/zo weinig maken als je zelf wilt. Ze hebben een winkel maar je kan kan het ook via de webshop bestellen. Ik ben zeer tevreden.
Als je nu met die uitgroei kit werkt van schwarzkopf zou jee ook de grotere verpakkingen kunnen nemen van Polycolor van Schwarzkopf. Doe het ook tussen de kappersbeurten door. Die van Schwarzkopf dekt ook nogeens goed . En in de aanbieding ben je 7 euro kwijt.
Maar van Goldwell,kappersverf en Inoa of Matrix die Poly van de drogist nog steeds erg goed.
jokke schreef:
03-01-2019 22:03
Ze hebben tegenwoordig uitgroei spray, echt super handig. Ik ben er helemaal fan van en hoef veel minder vaak naar de kapper
De spray is idd super, en goedkoopst bij Kruidvat.

Voor kleine stukken bijwerken gebruik ik de kleine potjes met poeder van Bigen, te koop bij van die tropische haarwinkels.
Even wat aanmaken met water en aanbrengen met een oude tandenborstel. Met 1 zo’n potje werk ik 3x bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven