Ik verveel me...

03-01-2019 21:49 67 berichten
...en tegelijkertijd heb ik nergens zin in.
Heb net op televisie gekeken of er wat te doen is en ik heb nog drie films en een docu staan. Ook volg ik een serie op Netflix, maar geen zin.
Ik ben de hele dag al zo, heb al twee lange dutjes gedaan en daarbij lekker gedroomd, dan heb ik het wel naar mijn zin, maar ik kan moeilijk slapend door het leven gaan.
Ik denk dat ik een feestdagendip heb, het is ook elk jaar weer vreselijk veel.

Hebben jullie dat ook weleens en wat doen jullie als je je verveelt en nergens zin in hebt?
Nehemah schreef:
04-01-2019 00:37
Inderdaad. Als je kijkt wat voor mogelijkheden je hebt met bijvoorbeeld tv's nu...
En ik denk altijd: 'hoe minder technische snufjes en hoe meer basic, hoe minder er kapot kan gaan' ;-D
Ik heb nog een oude JVC staan met een grote kont, wel breedbeeld. Dat ding kan in mijn testament, niet kapot te krijgen.
Cateautje schreef:
04-01-2019 00:39
Ja, voor zeldzame opnames is het een oplossing, alleen ben ik bang dat dat wel tijdelijk is.
Tot nu toe in al die jaren één keer geen internet gehad voor een uur of twee, dus daar maak ik me niet druk om en als het gebeurt en ik heb zin in muziek, dan draai ik platen, die doen het altijd wel.

Wat betreft het verwijderen van muziek van de tube, daar weet ik altijd wel,een mouw aan te passen, want ze staan er meestal dezelfde dag weer op.
Oh, jij denkt echt in mogelijkheden!! :worship:

Moet ik ook eens wat meer doen denk ik :)
Maura1984 schreef:
Ga met je kat spelen! Dat vrolijkt mij altijd op.
Die ligt lekker te knorren in zijn huisje en laat hem lekker met rust.

Leuk idee voor overdag wel en dat doe ik dan ook met regelmaat. :)
Nehemah schreef:
04-01-2019 00:41
Oh, jij denkt echt in mogelijkheden!! :worship:

Moet ik ook eens wat meer doen denk ik :)
Dat doe je toch, alleen een stuk ingewikkelder.
Maura1984 schreef:
Ga met je kat spelen! Dat vrolijkt mij altijd op.
Die van mij ligt nu heerlijk zen aan het andere einde van de hoekbank te slapen :) die heeft helemaal geen zin in spelen nu. Meestal heeft hij dat wel 's nachts tussen drie en zes ;-D
Dan zeg ik 'naam kat, het is nu slaaptijd' maar daar heeft hij natuurlijk geen boodschap aan :heart: dus dan nog even samen knuffelen.
Cateautje schreef:
04-01-2019 00:40
Ik heb nog een oude JVC staan met een grote kont, wel breedbeeld. Dat ding kan in mijn testament, niet kapot te krijgen.
Mijn Aldi-tv met grote beeldbuis heb ik ook heel lang gehad, totdat die er echt mee ophield. Nu alweer een hele tijd een bescheiden Toshiba flatscreen, heel erg blij mee.
Cateautje schreef:
04-01-2019 00:43
Dat doe je toch, alleen een stuk ingewikkelder.
True.
Heeft jouw kat trouwens als huisje ook zo'n pluchen 'iglo'?
Ik ga eens afsluiten en mijn dagboek tevoorschijn toveren, anders kom ik daar niet meer aan toe.

Welterusten allen.

Doei!!!
Nehemah schreef:
04-01-2019 00:45
True.
Heeft jouw kat trouwens als huisje ook zo'n pluchen 'iglo'?
Nee, een huisje van karton met ingebouwde krabmat. Het is een krot ondertussen, maar hij is er verzot op.
Cateautje schreef:
04-01-2019 00:45
Ik ga eens afsluiten en mijn dagboek tevoorschijn toveren, anders kom ik daar niet meer aan toe.

Welterusten allen.

Doei!!!
Ik ga zo ook, begin nu ineens erge trek te krijgen en dat is niet de bedoeling. En alhoewel ik geen nachtelijke angst meer heb voor binnen sinds ik jaren geleden cold turkey gestopt ben met enge films kijken (buiten nooit last van en ook nooit gehad) hoor ik nu ineens overal vreemde geluiden. En ben toch niet helemaal fit dus misschien dat vannacht goed slapen me goed zal doen.

Welterusten Cateautje!! :sheep:
Cateautje schreef:
04-01-2019 00:46
Nee, een huisje van karton met ingebouwde krabmat. Het is een krot ondertussen, maar hij is er verzot op.
Lijkt altijd een gouden combinatie te zijn met katten :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
04-01-2019 00:49
Lijkt altijd een gouden combinatie te zijn met katten :heart:
Die van mij heeft er weer helemaal niks mee haha.
Ze wil alleen prinsheerlijk in het midden van mn bed slapen. Ik pas me wel aan ;)
Internagelaktisch
redbulletje schreef:
03-01-2019 21:54
Kaaskoekjes bakken!
Heb je een recept?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Cateautje schreef:
03-01-2019 22:21
:$

Ik heb een kat, maar in mijn hart ben ik een echt hondenmens.
Mocht ik me ooit beter gaan voelen dan komt er ook weer een hond in huis, maar voor nu kan ik niet vier tot vijf keer per dag aan de wandel.
Ik ben ook een echt hondenmens🥰. Vier of vijf keer per dag is veel, hier drie keer per dag waarvan de middagwandeling een lange wandeling is. ‘s avonds wil ze niet meer naar buiten. Als ik mijn jas aan trek en zeg dat we naar buiten gaan rolt ze op haar rug en gaat ze wijdbeens liggen👻. Ik moet haar van de bank tillen en richting deur duwen. Wat leuk trouwens dat je kan breien. Ik zou ook graag willen breien maar kan het niet. Heb weleens bij zeeman in zo’n breiboekje gekeken maar voor mij was het hoger wiskunde😳
viva-amber schreef:
04-01-2019 08:58
Heb je een recept?
Yep!

Eigen verzinsel dus je kunt ingredienten aanpassen:
35 gram boursin bieslook (nog nooit met de knoflook variant getest, misschien ook lekker?)
35 gram roomboter
ca. 15 gram grove zaanse mosterd
30 gram haverzemelen
50 gram bloem
80 gram Parrano strooikaas (in elk geval fijn gemalen pittige kaas zodat er geen taaiheid ontstaat)
Naar smaak: chiliflakes, paprikapoeder pikant, beetje uipoeder, beetje ei/friet kruiden
Eventueel halve eidooier (ben er nog niet aan uit of dat nu echt verschil maakt)
Alles goed kneden en dunne rolletjes van maken, deze in de koelkast af laten koelen. De heteluchtoven op 165 graden voorverwarmen. Rolletjes in dunne plakjes snijden op ovenpapier, 17,5 minuut afbakken. Af laten koelen zodat ze wat uitharden en knapperig worden (dat halen ze bij mij niet allemaal ;-D )

Recept is gebaseerd op 1/3 boter, 1/3 bloem, 1/3 kaas. Als je die verhoudingen aanhoudt met je eigen gekozen ingredienten dan komt 't wel goed.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 04-01-2019 10:28
8.19% gewijzigd
Mocht je je vanavond nou weer vervelen, dan houd ik me aanbevolen voor een tarotkaartje. Ik ben wel benieuwd wat het komende jaar ons gaat brengen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie ook zo lekker geslapen? Vond het jammer om wakker te worden.

Vandaag heb ik geen tijd om me te vervelen, want ik moet boodschappen doen en als ik eenmaal de rit heb blijf ik meestal actief, dus dat komt goed vandaag.

Ceylon, ik heb mijn kaarten in de kelder geparkeerd, dus ik moet je teleurstellen. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven