Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
vrijdag 20 maart 2009 om 12:04
Ja dat met die eisprong, ik ga wel ovu-testen doen, wil mijn eisprong niet missen!
Poffer graag NOD 19 april heb ik net uitgerekend. Thanks!
Aan het werk! haha, nee joh t is te lekker weer ook he om hard te werken. Ik moet straks ook weer en vanochtend gewerkt.
Fijn weekend allemaal, maar ik zal vast hier weer even verschijnen
Poffer graag NOD 19 april heb ik net uitgerekend. Thanks!
Aan het werk! haha, nee joh t is te lekker weer ook he om hard te werken. Ik moet straks ook weer en vanochtend gewerkt.
Fijn weekend allemaal, maar ik zal vast hier weer even verschijnen

vrijdag 20 maart 2009 om 12:27
@sunshine: gefeliciteerd!!!!!!!!!!
@poffertjes, tis vrijdag en lekker weer, kan me voorstellen da je geen zin hebt!
@taod, een waterbed lijkt me niets eigenlijk. Bij mn moeder was het een keer lek gegaan. Lijkt me allemaal zo n gedoe een waterbed, alhoewel het denk ik wel goed is voor je rug.
ik heb vanmorgen een ovutestje gedaan, na 10 minuten (denk ik want ik was tussendoor gaan stofzuigen) kwam er een heel vaag streepje. In de bijsluiter stond dat je dit als negatief moest lezen....ben benieuwd aankomende dagen.
@poffertjes, tis vrijdag en lekker weer, kan me voorstellen da je geen zin hebt!
@taod, een waterbed lijkt me niets eigenlijk. Bij mn moeder was het een keer lek gegaan. Lijkt me allemaal zo n gedoe een waterbed, alhoewel het denk ik wel goed is voor je rug.
ik heb vanmorgen een ovutestje gedaan, na 10 minuten (denk ik want ik was tussendoor gaan stofzuigen) kwam er een heel vaag streepje. In de bijsluiter stond dat je dit als negatief moest lezen....ben benieuwd aankomende dagen.
vrijdag 20 maart 2009 om 13:18
@Giorra. Geef niks ik kan ook niet alles onthouden hier hoor.
@Paulita, ik hoop ook dat het gewoon te vroeg was. Ach... nu is het nog maar 1 nachtje.
@poffertjes, lief dat je meiske wilt helpen! Ik vraag het ook meestal aan mijn zwager om even alles te checken, als ik een sollicitatiebrief stuur! Dat ik altijd makkelijk! Inmiddels is het gelukkig al 3 jaar geleden.
Sterkte nog even met werken. Ik ben nu eigenlijk vrij, maar ik heb beloofd mijn collega/buurvrouw/vriendin nog even te helpen. Zij werkt de hele week, terwijl ze anders maar 2,5 dag werkt. Er zijn 3 collega's die niet werken, omdat ze alle 3 zussen en broer zijn. Hun vader ligt op het laatst en zal bijna sterven. Dus er moet voor veel vervanging worden gezorgd.
Geniet van de lente allemaal! Ik hou dr zo van! Tzou toch top zijn als we volgende lente allemaal achter een kinderwagen kunnen lopen met een gezond kindje erin! Ik hoop t zo!!!
Doei doei
@Paulita, ik hoop ook dat het gewoon te vroeg was. Ach... nu is het nog maar 1 nachtje.
@poffertjes, lief dat je meiske wilt helpen! Ik vraag het ook meestal aan mijn zwager om even alles te checken, als ik een sollicitatiebrief stuur! Dat ik altijd makkelijk! Inmiddels is het gelukkig al 3 jaar geleden.
Sterkte nog even met werken. Ik ben nu eigenlijk vrij, maar ik heb beloofd mijn collega/buurvrouw/vriendin nog even te helpen. Zij werkt de hele week, terwijl ze anders maar 2,5 dag werkt. Er zijn 3 collega's die niet werken, omdat ze alle 3 zussen en broer zijn. Hun vader ligt op het laatst en zal bijna sterven. Dus er moet voor veel vervanging worden gezorgd.
Geniet van de lente allemaal! Ik hou dr zo van! Tzou toch top zijn als we volgende lente allemaal achter een kinderwagen kunnen lopen met een gezond kindje erin! Ik hoop t zo!!!
Doei doei
vrijdag 20 maart 2009 om 13:35
vrijdag 20 maart 2009 om 15:36
@ toadette nou dat zou best kunnen.... moest net heen en weer tussen twee locaties en ik was liever op een terras gaan ziten dan weer terug achter het bureau te kruipen!
@ tatli, jammer meid! Maar inderdaad op naar de volgende ronde! Hopelijk allebei raak dan anders lopen we met de overeenkomsten teveel uit elkaar
@liedje, wat een heerlijk idee inderdaad! Volgens jaar lente heerlijk achter de kinderwagen! Laten we het hopen!!
@peach, ik had gisterenavond ook een heeeeel licht streepje! Dus wie weet ook voor mij de ovulatie inzicht... hihi!
In ieder geval allemaal alvast een fijn weekend! En geniet van het heerlijke weer. De thermometer in de auto gaf 16 graden aan!!! JIPPIE!! EINDELIJK LENTE!!!
@ tatli, jammer meid! Maar inderdaad op naar de volgende ronde! Hopelijk allebei raak dan anders lopen we met de overeenkomsten teveel uit elkaar
@liedje, wat een heerlijk idee inderdaad! Volgens jaar lente heerlijk achter de kinderwagen! Laten we het hopen!!
@peach, ik had gisterenavond ook een heeeeel licht streepje! Dus wie weet ook voor mij de ovulatie inzicht... hihi!
In ieder geval allemaal alvast een fijn weekend! En geniet van het heerlijke weer. De thermometer in de auto gaf 16 graden aan!!! JIPPIE!! EINDELIJK LENTE!!!

vrijdag 20 maart 2009 om 16:13
@toadette: Ja, ik ken die verschillende verhalen ook. De 1e 3 maanden raden ze af, daarna mag je wel, maar dan luisterend naar je lichaam. Vorige zwangerschap was ik met 6 maanden geweest, maar ik hield het echt niet vol.. Ik ga gewoon weer lekker na de zwangerschap...
@giorra: Ja, heerlijk he de lente...daar zijn we zo aan toe...
@peach82: Dan is het morgen misschien een duidelijke 2e streep? Zelfs die ovu testen zijn spannend he? Veel plezier met manlief deze week....
@muppet: Heerlijk een hond, dan heb je tenminste een heel goede reden om te wandelen...
@liedj: Ik hou morgen het forum goed in de gaten..spannend...
@tatl: Ik kan me voorstellen dat jet het wachten zat bent en lekker wilt beginnen en ongesteld wilt worden..kom op rode duivel...
@poffer: Ja, lekker he, 16 graden, dat klinkt zo hoog!!
Hier beetje een suffe dag, na een paar slechte nachten met mijn dochter. Ze heeft ws. de zesde ziekte gehad, is onschuldig, paar dagen hoge koorts en nu onschuldige jeukloze rode vlekken! Ze is erg hangerig en ik ben erg moe, dus niet echt een topdag vandaag... Al maakt het zonnetje veel goed, en het idee aan x factor vanavond, vind ik altijd zo leuk...! Lekker met chips op de bank, kind in bed en rusten maar....!
@giorra: Ja, heerlijk he de lente...daar zijn we zo aan toe...
@peach82: Dan is het morgen misschien een duidelijke 2e streep? Zelfs die ovu testen zijn spannend he? Veel plezier met manlief deze week....
@muppet: Heerlijk een hond, dan heb je tenminste een heel goede reden om te wandelen...
@liedj: Ik hou morgen het forum goed in de gaten..spannend...
@tatl: Ik kan me voorstellen dat jet het wachten zat bent en lekker wilt beginnen en ongesteld wilt worden..kom op rode duivel...
@poffer: Ja, lekker he, 16 graden, dat klinkt zo hoog!!
Hier beetje een suffe dag, na een paar slechte nachten met mijn dochter. Ze heeft ws. de zesde ziekte gehad, is onschuldig, paar dagen hoge koorts en nu onschuldige jeukloze rode vlekken! Ze is erg hangerig en ik ben erg moe, dus niet echt een topdag vandaag... Al maakt het zonnetje veel goed, en het idee aan x factor vanavond, vind ik altijd zo leuk...! Lekker met chips op de bank, kind in bed en rusten maar....!

vrijdag 20 maart 2009 om 17:09
quote:giorra schreef op 20 maart 2009 @ 10:56:
@Meiske; als ik naar de sauna ga, zit ik het liefst in bubbelbaden, infrarood sauna enzo (niet de hetere sauna`s) en het werkt echt relaxed!
Weet iemand of je ook je eisprong kan hebben 18 dagen voordat je ongesteld wordt, of is dit onmogelijk?
Mijn moeder vroeg of ik een keer naar zo'n ladiesnight bij een beautycentre mee wilde. Maar moet er nog over nadenken.
Ik heb mijn eisprong 10 dagen voordat ik ongesteld wordt. Dus 18 dagen zou denk ik ook kunnen. Het is niet bij iedereen hetzelfde.
@Meiske; als ik naar de sauna ga, zit ik het liefst in bubbelbaden, infrarood sauna enzo (niet de hetere sauna`s) en het werkt echt relaxed!
Weet iemand of je ook je eisprong kan hebben 18 dagen voordat je ongesteld wordt, of is dit onmogelijk?
Mijn moeder vroeg of ik een keer naar zo'n ladiesnight bij een beautycentre mee wilde. Maar moet er nog over nadenken.
Ik heb mijn eisprong 10 dagen voordat ik ongesteld wordt. Dus 18 dagen zou denk ik ook kunnen. Het is niet bij iedereen hetzelfde.
vrijdag 20 maart 2009 om 17:13
vrijdag 20 maart 2009 om 17:45
Ik denk dat ik binnenkort wel ongesteld zal worden. Voordat ik mijn man leerde kennen was ik een tijdje 'relatieloos' en slikte de pil dan ook niet. Ik was toen keurig regelmatig, wel een iets langere cyclus dan 28 als ik me goed herinner. Ik vermoed daarom dat het er gewoon aan zit te komen. In die drie jaar zal ik toch niet opeens super onregelmatig geworden zijn??? Op de een of andere manier lijkt me dat stug.
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 20 maart 2009 om 17:54
@Tatli Voel je je anders dan normaal? Of voel je dat je ongestgeldheid eraan komt? Balen van die test, ook al had je vermoedens. Ik hoop dat die er gauw aan komt!
@Giorra Heerlijk lekker ongesteld geworden! Nu kunnen jullie er voor gaan!
Ik had vannacht zulke menstruatie pijn, dus vannochtend hoop vol hup naar wc...mooi niet dus
@Giorra Heerlijk lekker ongesteld geworden! Nu kunnen jullie er voor gaan!
Ik had vannacht zulke menstruatie pijn, dus vannochtend hoop vol hup naar wc...mooi niet dus
vrijdag 20 maart 2009 om 18:12
@tatli, wat balen zeg dat de test negatief was...lijkt me ook niet dat je dan nu opeens erg onregelmatig ongesteld zal worden...
@korrel, wat vaag zeg dat het nog niet doorzet maar wel van die krampen....
@paulita, die ovutesten zijn zelfs spannend ja...tis toch maar afwachten of je een eisprong hebt...
Geniet maar lekker van je avondje
hier vanmiddag na heel lang in de file te hebben gestaan geslaagd voor matrassen!!!! het zijn latexmatrassen geworden, ze lagen echt zooooo lekker. Ze waren alleen helaas niet op voorraad, duurt nog 1 of 2 weken. Kan niet meer wachten, zie er gewoon tegen op om vanavond naar bed te gaan....
Ook maar gelijk nieuwe lattenbodems gekocht, wil straks echt heeeerlijk kunnen slapen!
nu zometeen met mn familie uiteten...gezellig!!!
iedereen een fijne avond!!!
@korrel, wat vaag zeg dat het nog niet doorzet maar wel van die krampen....
@paulita, die ovutesten zijn zelfs spannend ja...tis toch maar afwachten of je een eisprong hebt...
Geniet maar lekker van je avondje
hier vanmiddag na heel lang in de file te hebben gestaan geslaagd voor matrassen!!!! het zijn latexmatrassen geworden, ze lagen echt zooooo lekker. Ze waren alleen helaas niet op voorraad, duurt nog 1 of 2 weken. Kan niet meer wachten, zie er gewoon tegen op om vanavond naar bed te gaan....
Ook maar gelijk nieuwe lattenbodems gekocht, wil straks echt heeeerlijk kunnen slapen!
nu zometeen met mn familie uiteten...gezellig!!!
iedereen een fijne avond!!!
vrijdag 20 maart 2009 om 19:04