Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
04-01-2019 21:27
Tuurlijk mag medisch advies.
Zolang het maar geen medisch advies is.
En niet negatief.
En vooral motiverend.
En ontopic.
Dan mag het.
Nooit.
Ik voel me ietwat verward nu.
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 21:36
Ik voel me ietwat verward nu.
Kun je solliciteren als mod. :thumbsup:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
04-01-2019 21:37
Kun je solliciteren als mod. :thumbsup:
:idee:
RikM schreef:
04-01-2019 19:26
Wat zijn incels toch eng.
Die halen echt het slechtste in me naar boven. Heel onaardig, maar die wil ik eigenlijk alleen maar verbaal ik een hoekje schoppen.
Thordis* schreef:
04-01-2019 21:41
Die halen echt het slechtste in me naar boven. Heel onaardig, maar die wil ik eigenlijk alleen maar verbaal ik een hoekje schoppen.
O, letterlijk ook. In mijn fantasie geef ik dat soort mannetjes altijd een fantastische stoot voor hun harses als ik er weer eens eentje voor me heb staan.
Zijn gewoon mislukte narcisten.
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 21:44
O, letterlijk ook. In mijn fantasie geef ik dat soort mannetjes altijd een fantastische stoot voor hun harses als ik er weer eens eentje voor me heb staan.
In het echt kom ik ze niet tegen/houden ze hun mond. Ik schijn daar te intimiderend voor te zijn ;-D
Thordis* schreef:
Ja, en dan komen ze hier weer huilen. Ik negeer ze liever dood.
Calamitycat schreef:
04-01-2019 20:33
Beste CommunityManager,

Gisteren plaatste je om 16.45 uur een update over de serverproblemen met daarbij de heugelijke mededeling dat het probleem was gevonden en het nu toch echt opgelost moest zijn. Overigens klopte dit bericht niet helemaal, je schrijft namelijk dat het forum helaas de afgelopen dagen iets minder goed doorstaan heeft, maar dit probleem manifesteert zich nu al bijna anderhalve week. Wat apart dat je hierover niet goed geïnformeerd bent en/of dagelijks op dit forum aanwezig bent zodat je de problemen zelf kan ervaren.

In ieder geval, het probleem is nog steeds niet opgelost. Vanavond wéér traagheid, wéér witte schermen en wéér bad gateways.
En nu? Wordt het niet eens tijd dat de manager van de TD de medewerkers aanspreekt op hun disfunctioneren?
Als dit serverprobleem al niet opgelost kan worden, dan wordt het een 20-jaren plan om de lange buglijst weg te werken. Ik vrees dat tegen die tijd, of om eerlijk te zijn veel eerder dan dat, dit forum al een zachte dood is gestorven. Best jammer, vind je niet?

Dit bericht hoeft niet naar napraat te worden geslingerd, als jullie niet willen antwoorden dan maar meteen de prullenbak in.
Ik vind je wel erg positief met je 20-jaren plan
Thordis* schreef:

Alleen hebben ze een plaat voor hun hoofd waar je met geen mogelijkheid doorheen komt. Dat is het enge.
Ik begin er al niet eens meer aan, veel te frustrerend.
Wat is negatief forummen?
Nemaìn’ schreef:
04-01-2019 20:45
Nope.
Er is ook geen definitie van negatief forummen.

Eigenlijk is het dus gewoon een nette vertaling van "Tief op, lul".
Thordis* schreef:
Pas maar op dat dat geen negatief forummen is.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
RikM schreef:
04-01-2019 21:57
Eigenlijk is het dus gewoon een nette vertaling van "Tief op, lul".
Nee, voor ‘te dom om een valide argument te verzinnen’.
basketbal schreef:
04-01-2019 21:52
Ik vind je wel erg positief met je 20-jaren plan
Waarom kopieer jij een bericht van mij uit het modtopic hierheen terwijl ik nadrukkelijk heb aangegeven dat niet te willen?
Mag ik deze actie heel raar vinden?
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
04-01-2019 22:13
Waarom kopieer jij een bericht van mij uit het modtopic hierheen terwijl ik nadrukkelijk heb aangegeven dat niet te willen?
Mag ik deze actie heel raar vinden?
Ik nam aan dat het bericht van basketbal, met daarin jouw quote, vanaf het modtopic hierheen verplaatst is.

David Dunning
RikM schreef:
04-01-2019 21:54
Alleen hebben ze een plaat voor hun hoofd waar je met geen mogelijkheid doorheen komt. Dat is het enge.
Ik begin er al niet eens meer aan, veel te frustrerend.
Soms kan ik het niet laten. Maar ik geef het op. Anders word ik echt onaardig. En dan komt het nooit goed met mijn niveau en met mijn examens.
Vlinder1963 schreef:
04-01-2019 21:56
Wat is negatief forummen?
Huh ik heb dit helemaal niet in dit topic geplaatst
Solomio schreef:
04-01-2019 22:20
Ik nam aan dat het bericht van basketbal, met daarin jouw quote, vanaf het modtopic hierheen verplaatst is.
O, dat zou kunnen. Wat een belachelijke actie weer dan :wtf:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Wat is negatief posten?
Vlinder1963 schreef:
04-01-2019 22:24
Wat is negatief posten?

Dat is geheel afhankelijk van de mod en hoe diens pet (of wisknop) op dat moment staat.
the_Wicked_Witch schreef:
04-01-2019 22:26
Dat is geheel afhankelijk van de mod en hoe diens pet (of wisknop) op dat moment staat.
Oke lekker dan.
Hou nou eens op met dat domme verplaatsen naar de napraat. De napraat wordt er onleesbaar door, mensen worden vals beschuldigd van quoten uit een ander topic, kortom het wordt een zooitje.

Doek dan dat hele CM topic op, als je toch alles offtopic vindt. Wat een gezeik zeg.
Vlinder1963 schreef:
04-01-2019 22:22
Huh ik heb dit helemaal niet in dit topic geplaatst
Dan was het offtopic in het modtopic. Dat wordt naar Napraat verplaatst.

David Dunning
Calamitycat schreef:
04-01-2019 22:23
O, dat zou kunnen. Wat een belachelijke actie weer dan :wtf:
Gewoon al die berichten staffen. Dat zal ze leren.

(Als het risico niet bestond dat die arme Basketbal er een ban door zou oplopen omdat die mods toch nooit verder lezen dan hun neus lang is zou ik het nog doen ook)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven