Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 januari 2019 om 21:44
O, letterlijk ook. In mijn fantasie geef ik dat soort mannetjes altijd een fantastische stoot voor hun harses als ik er weer eens eentje voor me heb staan.

vrijdag 4 januari 2019 om 21:46

vrijdag 4 januari 2019 om 21:52
Ik vind je wel erg positief met je 20-jaren planCalamitycat schreef: ↑04-01-2019 20:33Beste CommunityManager,
Gisteren plaatste je om 16.45 uur een update over de serverproblemen met daarbij de heugelijke mededeling dat het probleem was gevonden en het nu toch echt opgelost moest zijn. Overigens klopte dit bericht niet helemaal, je schrijft namelijk dat het forum helaas de afgelopen dagen iets minder goed doorstaan heeft, maar dit probleem manifesteert zich nu al bijna anderhalve week. Wat apart dat je hierover niet goed geïnformeerd bent en/of dagelijks op dit forum aanwezig bent zodat je de problemen zelf kan ervaren.
In ieder geval, het probleem is nog steeds niet opgelost. Vanavond wéér traagheid, wéér witte schermen en wéér bad gateways.
En nu? Wordt het niet eens tijd dat de manager van de TD de medewerkers aanspreekt op hun disfunctioneren?
Als dit serverprobleem al niet opgelost kan worden, dan wordt het een 20-jaren plan om de lange buglijst weg te werken. Ik vrees dat tegen die tijd, of om eerlijk te zijn veel eerder dan dat, dit forum al een zachte dood is gestorven. Best jammer, vind je niet?
Dit bericht hoeft niet naar napraat te worden geslingerd, als jullie niet willen antwoorden dan maar meteen de prullenbak in.

vrijdag 4 januari 2019 om 21:54
Alleen hebben ze een plaat voor hun hoofd waar je met geen mogelijkheid doorheen komt. Dat is het enge.
Ik begin er al niet eens meer aan, veel te frustrerend.

vrijdag 4 januari 2019 om 21:59

vrijdag 4 januari 2019 om 22:13
Waarom kopieer jij een bericht van mij uit het modtopic hierheen terwijl ik nadrukkelijk heb aangegeven dat niet te willen?
Mag ik deze actie heel raar vinden?
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
vrijdag 4 januari 2019 om 22:20
Ik nam aan dat het bericht van basketbal, met daarin jouw quote, vanaf het modtopic hierheen verplaatst is.Calamitycat schreef: ↑04-01-2019 22:13Waarom kopieer jij een bericht van mij uit het modtopic hierheen terwijl ik nadrukkelijk heb aangegeven dat niet te willen?
Mag ik deze actie heel raar vinden?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 4 januari 2019 om 22:22
Soms kan ik het niet laten. Maar ik geef het op. Anders word ik echt onaardig. En dan komt het nooit goed met mijn niveau en met mijn examens.

vrijdag 4 januari 2019 om 22:22
Huh ik heb dit helemaal niet in dit topic geplaatst
vrijdag 4 januari 2019 om 22:23

vrijdag 4 januari 2019 om 22:26
Dat is geheel afhankelijk van de mod en hoe diens pet (of wisknop) op dat moment staat.

vrijdag 4 januari 2019 om 22:27
Oke lekker dan.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-01-2019 22:26Dat is geheel afhankelijk van de mod en hoe diens pet (of wisknop) op dat moment staat.

vrijdag 4 januari 2019 om 22:27
vrijdag 4 januari 2019 om 22:29
Dan was het offtopic in het modtopic. Dat wordt naar Napraat verplaatst.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 4 januari 2019 om 22:31
Gewoon al die berichten staffen. Dat zal ze leren.
(Als het risico niet bestond dat die arme Basketbal er een ban door zou oplopen omdat die mods toch nooit verder lezen dan hun neus lang is zou ik het nog doen ook)