Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 januari 2019 om 22:34
Echt he, waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig. Ik ga zeker niet staffen, precies om de reden die jij noemt. Straks heeft Basketbal een ban, dat is natuurlijk niet de bedoeling.Lady*Voldemort schreef: ↑04-01-2019 22:31Gewoon al die berichten staffen. Dat zal ze leren.
(Als het risico niet bestond dat die arme Basketbal er een ban door zou oplopen omdat die mods toch nooit verder lezen dan hun neus lang is zou ik het nog doen ook)
Bij deze Basketbal, sorry voor de beschuldiging!

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
vrijdag 4 januari 2019 om 22:34
Ow, die post komt vanzelf hierheen.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-01-2019 22:31Ik heb net in het modtopic gepost terwijl ik dacht dat ik reageerde op de napraat....
Handige service van de mods.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 4 januari 2019 om 22:40
Nou, dit is vast een goed voorbeeld van negatief forummen.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 4 januari 2019 om 22:44
Oh ja, en dan nog es wat. Dan vraagt iemand je expliciet om haar bericht niet te verplaatsen, maar te verwijderen als het je niet aanstaat. En dan verplaats je het lekker toch hahaha hihihi. Wat is het nut daarvan, modereertechnisch? Behalve dan dat je je nu vast ontzettend oppermachtig voelt met je knopjes?

vrijdag 4 januari 2019 om 22:51
Dit!Lady*Voldemort schreef: ↑04-01-2019 22:44Oh ja, en dan nog es wat. Dan vraagt iemand je expliciet om haar bericht niet te verplaatsen, maar te verwijderen als het je niet aanstaat. En dan verplaats je het lekker toch hahaha hihihi. Wat is het nut daarvan, modereertechnisch? Behalve dan dat je je nu vast ontzettend oppermachtig voelt met je knopjes?
Dierproeven.
vrijdag 4 januari 2019 om 23:05
haha, bedankt mensen voor het niet staffen.Calamitycat schreef: ↑04-01-2019 22:34Echt he, waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig. Ik ga zeker niet staffen, precies om de reden die jij noemt. Straks heeft Basketbal een ban, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Bij deze Basketbal, sorry voor de beschuldiging!![]()
vrijdag 4 januari 2019 om 23:14

vrijdag 4 januari 2019 om 23:14
Ja mooi he

vrijdag 4 januari 2019 om 23:29
Dit is toch gewoon medisch advies?
gezondheid/huisartsenpost/list_messages/434645
Waarom mag dit blijven staan, maar de vraag over hoe vaak een Netipot gebruiken niet?
Waarom mag dit blijven staan, maar de vraag over hoe vaak een Netipot gebruiken niet?

vrijdag 4 januari 2019 om 23:31
Dit is toch gewoon keihard medisch advies vragen en geven?

vrijdag 4 januari 2019 om 23:40
Vragen: ja, geven:mwah. Ik snap die TO sowieso niet, na wedstrijden 7 uur dubbel liggen van de pijn lijkt mij toch hèt signaal om uit te zien naar een meer recreatieve tak. Maar oké, ik ben dan ook geen echte topsporter (meer/nooit echt geweest) of ‘pijn is fijn’ adept.Nemaìn’ schreef: ↑04-01-2019 23:31Dit is toch gewoon keihard medisch advies vragen en geven?

vrijdag 4 januari 2019 om 23:41

vrijdag 4 januari 2019 om 23:41
Neeeee serieus?

vrijdag 4 januari 2019 om 23:42
Ze hebben het goedgekeurd bij het toelaten van de berichten van de TO. Ik heb het 2x gestaft en mijn vragen erover worden weggevaagd.lemoos2 schreef: ↑04-01-2019 23:40Vragen: ja, geven:mwah. Ik snap die TO sowieso niet, na wedstrijden 7 uur dubbel liggen van de pijn lijkt mij toch hèt signaal om uit te zien naar een meer recreatieve tak. Maar oké, ik ben dan ook geen echte topsporter (meer/nooit echt geweest) of ‘pijn is fijn’ adept.
vrijdag 4 januari 2019 om 23:42
Vraag dat anders even op het modtopicNemaìn’ schreef: ↑04-01-2019 23:31Dit is toch gewoon keihard medisch advies vragen en geven?

Dierproeven.