Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Whitney is natuurlijk nog steeds de Uberqueen en de allergrootste die ooit geleefd heeft, dus niks ten nadele van Whitney, I worship Whitney, maar zij en Bobby Brown waren natuurlijk ook zo ordinair als de neten. Dus die associatie die snap ik maar al te goed!
Am Yisrael Chai!
Eens met jou over Whitney. Overigens dacht ik altijd (of wilde ik geloven) dat ze door Bobby aan de drugs ging. Maar toen zag ik een docu en daar kwam naar voren dat ze voor hem ook al graag blowde.

Maar dat hij moeite had met dat zij veel grootser was dan hij heeft het allemaal niet beter gemaakt uiteindelijk. Triest verhaal.
dat dacht ik eerst ook Male, maar nee ze was al een flinke drugsgebruiker voor Bobby,

en dan is er nog het verhaal dat Whitney bi-seksueel was of lesbisch en een ''relatie'' had met beste vriendin Robyn dat was ook een extra tol op de relatie want Bobby was daar ook jaloers op
rouge__ wijzigde dit bericht op 05-01-2019 12:38
1.79% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Star² schreef:
04-01-2019 21:47
De vows moesten weer eens gerenewd worden

Afbeelding
Stomme vraag maar wie zijn dit?
Aan het typen...............
Beyoncé en J Zay
mick87 schreef:
30-12-2018 18:14
Josje Huisman (oud K3) is Eerste Kerstdag bevallen van een zoontje: Kamari. Wat een aparte naam.
Klinkt als een exotisch gerecht. Zit je in een restaurant, en dat je dan zegt "Doe mij maar de Curry Kamari, graag extra naan erbij"... Of Pizza Kamari, ofzo. Wie noemt een kind nou zo?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Sophiever schreef:
30-12-2018 19:59
Valt het iemand op dat Josje Huisman naast net bevallen ook opeens Coos heet? Ze is getrouwd! :hello:
Ze is niet getrouwd en heet ook geen Coos.
Op Instagram heet zij al vele jaren Josje Coos. Volgens mij al vanaf het begin dat ze in K3 zat.
Geen idee waar Coos vandaan komt.
fashionvictim schreef:
04-01-2019 23:16
Het is al een half jaar geleden, he?

En die twee gaan niet uit elkaar, die nemen gewoon allebei een andere vleugel in huis en een inwonend liefje ofzo. Anders stort de zaak in.
Ik vind dat zo’n onzin; opnieuw trouwen. En al helemaal compleet met trouwpak en -jurk. Why?????
En hoe lang zijn die twee nou helemaal getrouwd? Hoezo moet zoiets na zo’n korte tijd? Echt, wat een onzin. Moeten ze iets bewijzen ofzo?
minnimouse schreef:
05-01-2019 11:18
Op Instagram heet zij al vele jaren Josje Coos. Volgens mij al vanaf het begin dat ze in K3 zat.
Ze heet voluit Josina Cornelia (Josje) Huisman, dus Coos zal wel een afkorting van Cornelia zijn.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
minnimouse schreef:
05-01-2019 11:21
Ik vind dat zo’n onzin; opnieuw trouwen. En al helemaal compleet met trouwpak en -jurk. Why?????
En hoe lang zijn die twee nou helemaal getrouwd? Hoezo moet zoiets na zo’n korte tijd? Echt, wat een onzin. Moeten ze iets bewijzen ofzo?
eens,
ja dat ze nog heel erg gelukkig zijn :roll: allles voor het perfecte plaatje/verkoop om over 3 jaar toch te gaan scheiden
beeertje schreef:
05-01-2019 07:45
Stomme vraag maar wie zijn dit?
ik zat ook te kijken van : wie zijn dit nou weer, maar toen zag ik in het hoekje dat om Beyonce & Jay-Z ging.. :bonk:
fashionvictim schreef:
04-01-2019 23:16
Het is al een half jaar geleden, he?

En die twee gaan niet uit elkaar, die nemen gewoon allebei een andere vleugel in huis en een inwonend liefje ofzo. Anders stort de zaak in.

Juist. Naar stel.
minnimouse schreef:

Haar tweede naam is Cornelia.
minnimouse schreef:
05-01-2019 11:21
Opnieuw scheiden; dat lijkt me wel leuk!
Everything you see I owe to spaghetti!
Sylvie Meis heeft het nu flink te pakken. Leuk voor haar. Ze plaatst veel foto's van haar nieuwe liefde op haar instagram.

AfbeeldingAfbeelding

Ik vind deze laatste foto wel een tikkeltje ordinair, dat dan weer wel.
Net 2 goudvissen die aan elkaar vastgeplakt zitten.
Oh, beide foto’s vind ik even erg. Zo geposeerd, daar kijk ik niet graag naar.
minnimouse schreef:
Daar gaat mijn nieuwe ontdekking. :proud:
’Kylie Jenner is verloofd’

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... s-verloofd

Travis Scott maakte onlangs al duidelijk dat hij zo snel mogelijk wil trouwen met Kylie Jenner, en hij lijkt nu de daad bij het woord te hebben gevoegd. Volgens fans van Kylie Jenner zijn de twee inmiddels verloofd.

In haar meest recente foto’s op Instagram valt eigenlijk maar één ding op. Hoewel de aandacht makkelijk uit zou kunnen gaan naar haar blauwe haar, witte kleding of blote buik, hebben haar fans maar oog voor één ding: de enorme glinsterende diamant op haar ringvinger.

Zelf zegt Kylie niets over een eventuele verloving, ze heeft enkel een blauw hartje als bijschrift gebruikt. Maar haar volgers zijn overtuigd. Kylie reageert echter vooralsnog op geen enkele vraag over de ring.

Half december liet Travis nog weten dat hij denkt dat Kylie de ware is. „We waren gewoon twee kids die met elkaar aan het klooien waren. De eerste week weet je nog niet of het gewoon een fling is of misschien meer. In de twee week dacht ik: ’Wow, ik praat nog steeds met haar, ze reageert, ik reageer...’ We bleven maar kletsen. En daarna kwam ik op het punt dat ik dacht: ’Ik heb haar nodig, zij is het’. We zullen snel trouwen, zodra ik een knallende manier heb bedacht voor het aanzoek”, vertelde hij toen aan het tijdschrift Rolling Stone.
oh, Sylvie weer een nieuwe liefde..... Alweer.

Ik gun haar alle geluk. Maar op de een of andere manier vind ik haar ook een tikkeltje ordinair overkomen. En dan al die foto's. Wil ze iets bewijzen?
Ben benieuwd hoe lang (of kort) het deze keer weer gaat duren. Met Silvie.
Maar ze zit nooit lang zonder.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Maleficent schreef:
05-01-2019 21:32
Sylvie Meis heeft het nu flink te pakken. Leuk voor haar. Ze plaatst veel foto's van haar nieuwe liefde op haar instagram.

AfbeeldingAfbeelding

Ik vind deze laatste foto wel een tikkeltje ordinair, dat dan weer wel.
Net 2 goudvissen die aan elkaar vastgeplakt zitten.
Ik vind die eerste foto, waarop ze zo'n beetje in zijn kruis zit te grabbelen, nou ook niet direct het toppunt van verfijning...
chrisjoh schreef:
06-01-2019 18:29
Ben benieuwd hoe lang (of kort) het deze keer weer gaat duren. Met Silvie.
Maar ze zit nooit lang zonder.
Elk jaar viert ze kerst met een andere kerel. Wellicht is dit wel de ware voor haar. Zou leuk voor dr zijn.
Ik vraag me bij heel veel van die instagrammers, onder wie Sylvie, af hoe hun dagelijkse leven eruit ziet. Volgens mij draait hun halve dag om het maken van de perfecte foto. Wij zien iedere keer maar 1 foto. Maar daar gaan tig mislukte en niet insta-waardige foto's aan vooraf.
fruityjuice schreef:
06-01-2019 18:48
Elk jaar viert ze kerst met een andere kerel. Wellicht is dit wel de ware voor haar. Zou leuk voor dr zijn.
Het zal me jeuken. Ik ken haar niet en voor mijn part viert ze tot aan haar 80e elk jaar kerst met een andere man. Waarom zouden wij ons daarvoor moeten interesseren?
pejeka schreef:
06-01-2019 18:31
Ik vind die eerste foto, waarop ze zo'n beetje in zijn kruis zit te grabbelen, nou ook niet direct het toppunt van verfijning...
Ah kom, je kunt toch zo zien dat ze ruimte genoeg heeft voor ze daadwerkelijk aan zijn kruis zit.
fruityjuice schreef:
06-01-2019 18:48
ik hoop het voor haar. Ze heeft toch behoorlijk wat pech in de liefde gehad. Een ex die er met haar beste vriendin van door ging, een verloofde die over haar zijn beklag deed in de pers. En kortstondige affaires.
Hopelijk is dit een blijvertje. Maar ik vrees van niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven