Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ex mevr. Lacht zich nu vast rot. Hij zal wel een verser exemplaar hebben binnenkort
Hij is pas 51, had m ouder geschat ....die andere man is toch die man vond dat vrouwen en popmuziek niet lekker samengaan?
Ja Ronald Molendijk of zo iets. Ook zo.n kwallebal .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
08-01-2019 12:53
Heftig verontwaardigde Wendy toen Sander vreemd ging destijds.en Erland was ook nog getrouwd toe zij wat met elkaar kregen.maar dat was niet erg voor de andere mevr.Galjaard.?
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen; zelf weten hoeveel pijn het doet als je partner vreemd gaat en het dan zelf ook doen.....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
08-01-2019 15:41
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen; zelf weten hoeveel pijn het doet als je partner vreemd gaat en het dan zelf ook doen.....
Ze zal wel vinden dat dat anders was omdat zij zwanger was en zou gaan trouwen en Erland allang als broer en zus leefde met zijn vrouw...
SweetFirefly schreef:
08-01-2019 15:41
Volgens mij was hij nog niet gescheiden maar al wel weg bij zijn vrouw.
Vlaginvaas schreef:
08-01-2019 12:31
Dank voor de foto Sally :)

Hoeveel schelen ze eigenlijk in leeftijd (niet dat dat wat zegt...)en toen zij wat kregen was hij nog niet bij zn vorige mevrouw weg toch?
Ik dacht altijd dat ze heel veel in leeftijd schelen, maar dat is dus niet zo. Wendy is 57 en hij 53 of zo
mick87 schreef:
08-01-2019 16:22
Ik dacht altijd dat ze heel veel in leeftijd schelen, maar dat is dus niet zo. Wendy is 57 en hij 53 of zo
Wendy is 47
typfoutje
Ik vind het wat treurigs hebben, twee mannen van middelbare leeftijd met gezinnen (1 van hen tenminste) en die dan in het nachtleven DJ staan te zijn.
Ik heb daar een vooroordeel over merk ik.
Baudolino schreef:
08-01-2019 16:55
Ik vind het wat treurigs hebben, twee mannen van middelbare leeftijd met gezinnen (1 van hen tenminste) en die dan in het nachtleven DJ staan te zijn.
😁
Baudolino schreef:
haha, maar die foto geeft toch ook heel duidelijk die treurigheid weer? Ze kunnen wel draaien bij de bingo in het bejaardenhuis, daar zijn ze misschien nog hip en happening....
SallySpectra* schreef:
08-01-2019 16:04
Volgens mij was hij nog niet gescheiden maar al wel weg bij zijn vrouw.
Volgens mij ook.
Vind ik toch iets anders dan wat Xander deed.
huurvrouwtje schreef:
06-01-2019 18:56
Romy monteiro is ook weer single
In liefde losgelaten

Das hip geloof ik
pearle schreef:
08-01-2019 19:30
In liefde losgelaten

Das hip geloof ik
Romy legt uit dat zij en Django de relatie samen beëindigd hebben: “In 2018 hebben Django en ik, met veel liefde voor elkaar, besloten om onze verloving en relatie te beëindigen. We gunnen elkaar al het moois maar gaan ieder ons eigen pad. Alles in goed overleg en uit liefde.”

Ze houden zoooooveel van elkaar, maar gaan toch maar uit elkaar. Dat hoor je constant bij BN'ers. Nooit eens dat hij gewoon een lul is of zij een kenau.
SallySpectra* schreef:
08-01-2019 11:15
Afbeelding
Ja, hier in de buurt had hij ook pas gedraaid.

Gênant twee van die ouwe knakkers bij publiek van rond de 20

Ook hier die foto in de krant plus een foto van die 2 omringd met jonge schaar geklede meiden

Sneu voor Wendy, maar Erland zijn ego is wat te groot
Net vertelde Albert Verlinden dat Wendy een ander heeft.
rascalles schreef:
08-01-2019 19:34
:O

Ik vind vond Wendy altijd zo braafjes
mick87 schreef:
08-01-2019 16:22
57 :proud:
Op sommige foto’s lijkt ze het wel
Always look on the bright side of life
rascalles schreef:
Dat statement is ook onzin. Is gewoon een voorafje, ze gaan scheiden maar kleden het nog even leuk in. Sneu voor alle kinderen.
Always look on the bright side of life
Baudolino schreef:
Tja, maar van de andere kant: Waarom zouden ze daar te oud voor zijn? Ze vinden het leuk blijkbaar. Het past wel meer bij hippe 20'ers, dat geef ik toe.
rascalles schreef:
Man werkloos, dat is nooit zo aantrekkelijk. Ben ook verbaasd hoe ‘jong’ hij nog is. 61 had ik ook geloofd.
MinkeDeWit schreef:
08-01-2019 19:46
Man werkloos, dat is nooit zo aantrekkelijk. Ben ook verbaasd hoe ‘jong’ hij nog is. 61 had ik ook geloofd.
Wat doet zij tegenwoordig nog?
Flowerspowers schreef:
08-01-2019 19:40
Dat statement is ook onzin. Is gewoon een voorafje, ze gaan scheiden maar kleden het nog even leuk in. Sneu voor alle kinderen.
Ja precies dit..
Kan me nog herinneren dat ik ze bij Televizier-gala zag zitten. Dacht dat het vorig jaar was. Ze zaten allebei chagrijnig en verveeld voor zich uit te staren.
mick87 schreef:
08-01-2019 19:43
Tja, maar van de andere kant: Waarom zouden ze daar te oud voor zijn? Ze vinden het leuk blijkbaar. Het past wel meer bij hippe 20'ers, dat geef ik toe.
Misschien om dezelfde reden waarom je je oudoom van 70 niet uitnodigde om DJ te zijn als jij op je 18e met je vrienden een feestje had?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven