Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Romy monteiro is ook weer single
Sophiever schreef:
06-01-2019 18:52
Ah kom, je kunt toch zo zien dat ze ruimte genoeg heeft voor ze daadwerkelijk aan zijn kruis zit.
Laat ik het zo zeggen: van mij zou een dergelijke foto van mij en mijn man niet op internet hoeven... Ze zit ook nogal wanhopig tegen hem aan geplakt, terwijl haar hand... uhhh… ergens zwerft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
06-01-2019 18:57
Laat ik het zo zeggen: van mij zou een dergelijke foto van mij en mijn man niet op internet hoeven... Ze zit ook nogal wanhopig tegen hem aan geplakt, terwijl haar hand... uhhh… ergens zwerft.
Van mij hoeft dat ook niet. Maar Sylvie is bekent en gooit altijd insta foto´s van hoe gelukkig ze is naar buiten.
Sophiever schreef:
06-01-2019 19:01
Van mij hoeft dat ook niet. Maar Sylvie is bekent en gooit altijd insta foto´s van hoe gelukkig ze is naar buiten.
How desperate. Maar dat ze die foto's naar buiten gooit, wil toch nog niet zeggen dat WIJ ernaar moeten kijken? Waarom kies je er dan voor om naar die foto's te kijken, vraag ik me af?
pejeka schreef:
06-01-2019 19:03
How desperate. Maar dat ze die foto's naar buiten gooit, wil toch nog niet zeggen dat WIJ ernaar moeten kijken? Waarom kies je er dan voor om naar die foto's te kijken, vraag ik me af?

Waarom kijk je ernaar Pejeka?
Sophiever schreef:
06-01-2019 19:01

Haar hand zit duidelijk om zijn been. Tenzij z'n balzak zo lang is dat ie hem in z'n broekspijp bewaart, is daar niets vunzigs aan.
Such fun!1
MarindaH schreef:
06-01-2019 19:12
Haar hand zit duidelijk om zijn been. Tenzij z'n balzak zo lang is dat ie hem in z'n broekspijp bewaart, is daar niets vunzigs aan.
Precies. Ze had genoeg ruimte voor het vunzig werd.
Sophiever schreef:
Waarom kijk je ernaar Pejeka?
Ik kijk niet naar die foto's op internet, of in de Story, of welk blad dan ook. Ik kwam dit topic tegen en dus die foto's. Wat me dan zo verbaast is dat er blijkbaar zo veel mensen zijn die een honger hebben naar kennis over het privéleven van al dan niet bekende mensen. En ik vraag me dan af: waarom? Wat kan jou het nou schelen wat die mensen in hun privéleven doen? Je kent ze niet persoonlijk, je gaat ze hoogstwaarschijnlijk ook nooit persoonlijk kennen, het zijn gewoon mensen die door hun beroep af en toe op TV zijn. Dat je hen dan kunt bewonderen vanwege hun uitzonderlijke talent, is tot daar aan toe, maar wat kan jou hun privéleven nou schelen? Ik snap dat echt niet. Ik bewonder mijn slager vanwege de geweldige worsten die hij maakt, maar ik hoef echt niet te weten wat hij na sluitingstijd uitvoert en met wie...
huurvrouwtje schreef:
06-01-2019 18:56
Romy monteiro is ook weer single
Omhooggevallen ego
miedo schreef:
06-01-2019 21:52
Omhooggevallen ego
Hoezo? Zij lijkt mij altijd wel sympathiek?
minnimouse schreef:
05-01-2019 11:21
Ik vind dat zo’n onzin; opnieuw trouwen. En al helemaal compleet met trouwpak en -jurk. Why?????
En hoe lang zijn die twee nou helemaal getrouwd? Hoezo moet zoiets na zo’n korte tijd? Echt, wat een onzin. Moeten ze iets bewijzen ofzo?
Bij dat opnieuw trouwen heb ik altijd het idee dat het nog één laatste wanhoopspoging is voordat de bom definitief barst.
(Net als dat sommige mensen een kind nemen omnog te proberen de relatie te lijmen :facepalm: )
mick87 schreef:
06-01-2019 18:51
Ik vraag me bij heel veel van die instagrammers, onder wie Sylvie, af hoe hun dagelijkse leven eruit ziet. Volgens mij draait hun halve dag om het maken van de perfecte foto. Wij zien iedere keer maar 1 foto. Maar daar gaan tig mislukte en niet insta-waardige foto's aan vooraf.
Dit vraag ik me ook altijd af, en ik denk dat het ook echt zo is dat ze de halve dag bezig zijn met de ‘perfecte’ instagram foto.... best triest.
Bij Silvie vraag ik me ook altijd af wat haar ouders zullen vinden van de constante stroom van mannen :-?
MarindaH schreef:
:HA:
Wendy en Erland liggen ook op randje scheiding
Ja Classic gevalletje midlifecrisis die Erland. Met zn oude kop en oude vriend is ie nu ineens aan het DJ-en. Tuurlijk joh. Nu vind ik beiden weinig sympathiek maar ik vind het heel sneu voor hun dochtertje
Haha ja, die Erland. Een dj :rofl:
Afbeelding
Ze zijn pas 4 jaar getrouwd. Ik vind het rot voor haar, omdat ze eerder ook weinig geluk had
Mhuahahaahahahaha die foto.
Vlaginvaas schreef:
08-01-2019 10:57
Ja Classic gevalletje midlifecrisis die Erland. Met zn oude kop en oude vriend is ie nu ineens aan het DJ-en. Tuurlijk joh. Nu vind ik beiden weinig sympathiek maar ik vind het heel sneu voor hun dochtertje
Ik vond het nooit al een echt leuk stel of zo. En wat betreft dat dochtertje: er zijn zoveel gescheiden ouders tegenwoordig. Daar komt ze wel overheen.
Gut ja, Erland en Wendy. Beiden vind ik niet sympathiek overkomen en als stel vind ik ze ook nogal zoutloos.
Ze hebben huwelijksproblemen en wie weet komt het nog goed. Op haar Instagram pagina ook al lang geen foto meer van haar hubby Erland.
Vorige week waren ze nog als one happy familie op Curacao. Wie weet valt het mee.
Dank voor de foto Sally :)

Hoeveel schelen ze eigenlijk in leeftijd (niet dat dat wat zegt...)en toen zij wat kregen was hij nog niet bij zn vorige mevrouw weg toch?
Heftig verontwaardigde Wendy toen Sander vreemd ging destijds.en Erland was ook nog getrouwd toe zij wat met elkaar kregen.maar dat was niet erg voor de andere mevr.Galjaard.?
Geen leuk stel. veel te veel op t.v ook . vooral zij. Jammer voor de kinderen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven