Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 7 januari 2019 om 13:44
Ik vind het allebei leuk,en de honden die ik tot nu heb gehad hebben nog nooit gebeten laat staan hun lip opgetrokken, net als onze katten nog nooit gekrabt of geblazen hebben.

maandag 7 januari 2019 om 13:46
Nee. We hebben niet eens een kattenluik. Onze terrors blijven mooi binnen of in eigen achtertuin. Veel te veel ongeholpen katten hier in de buurt en te hard rijdende idioten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 7 januari 2019 om 13:49
DuchessMeganMarkle schreef: ↑07-01-2019 13:48Mijn arme kat ligt nu bij mij op schoot te trillen van de angst. Ik vind het verschrikkelijk. Het is dat ik een badjas aan heb, anders was ik wel ecen naar buiten gegaan en diegene aangesproken.
Waarom is hij zo bang dan?

maandag 7 januari 2019 om 13:56

maandag 7 januari 2019 om 14:22
Government shutdowns bestaan al veel langer dan dat Trump president is.DuchessMeganMarkle schreef: ↑07-01-2019 13:56@Oudebaas, ik had eigenlijk wel verwacht dat je een topic zou openen over de huidige toestand in Amerika. Trump and his wall. Mensen kunnen niet trouwen, luchtvaart personeel legt het werk neer, mensen die bij de overheid werken krijgen niet uitbetaald. #shutdown
maandag 7 januari 2019 om 14:25
Dit is niet de eerste keer idd.redbulletje schreef: ↑07-01-2019 14:22Government shutdowns bestaan al veel langer dan dat Trump president is.
Geen bijzonderheden

maandag 7 januari 2019 om 14:47
Zo. Ook weer lekker aan het blaten? Gezelligheid.
maandag 7 januari 2019 om 15:42
Jij mag dat topic ook openen hoorDuchessMeganMarkle schreef: ↑07-01-2019 13:56@Oudebaas, ik had eigenlijk wel verwacht dat je een topic zou openen over de huidige toestand in Amerika. Trump and his wall. Mensen kunnen niet trouwen, luchtvaart personeel legt het werk neer, mensen die bij de overheid werken krijgen niet uitbetaald. #shutdown

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
maandag 7 januari 2019 om 16:07
Het topic is er al

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

maandag 7 januari 2019 om 19:05
Hou eens op joh met je gezeur. Je stookt onrust en dat mag niet.
maandag 7 januari 2019 om 21:15
Is roken al besproken? Of alcoholgebruik? Pepernoten al gespot? Kachel alweer aan? NOD al gehad? Hoeveel spaargeld heb je? Misschien kan je niet liedje de titel van een liedje komen? Wat heb jij vandaag gegeten?Lady*Voldemort schreef: ↑07-01-2019 19:05Hou eens op joh met je gezeur. Je stookt onrust en dat mag niet.
Gebakken aardappeltjes, salade en rundervink.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 7 januari 2019 om 21:56
Lieve Enn,
Gebakken aardappelen (verkleinwoordjes zijn voor kabouters) zijn slecht voor je. Kooliedraten of gluten of dat laagje vet, ik weet het niet precies. Maar slecht iig.
Salade is zo'n vuilnisbakbegrip. Met dressing? Met liefde en balans of gewoon wat excuusgroenteprut? En hoeveel gram eigenlijk? Heel belangrijk hoor, hoeveel gram?!? Nou?
Rundervink. Breek me de bek niet open. Of snavel. Want wat ís dat nu? Zielig voor één beest of toch stiekem twee? (Of drie, als er ook zo'n laagje varken omheen zit). Verwarring alom. Sowieso is vlees slecht voor de aarde. Weet je wel dat op de wc van het jongerencentrum jaren geleden al stond dat je tien plantaardige eiwitten nodig hebt om één dierlijk eiwit te maken? Dus.
Goed zo?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 7 januari 2019 om 22:00
Nee, ik mis de granen. Je hebt mij niet gewezen op het belang van granen bij mijn maaltijd. Het is zeer kwalijk en een essentieel gemis dat ik die niet toevoeg. Je vergeet ook de linzensoyadingeschijfvleesvervangerT. Véél groener en beter om te eten dan rundvogeltjes.
Pfff dat ik je dit nou nog moet vertellen ook hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 7 januari 2019 om 22:12
O, het was een test?Enn schreef: ↑07-01-2019 22:00Nee, ik mis de granen. Je hebt mij niet gewezen op het belang van granen bij mijn maaltijd. Het is zeer kwalijk en een essentieel gemis dat ik die niet toevoeg. Je vergeet ook de linzensoyadingeschijfvleesvervangerT. Véél groener en beter om te eten dan rundvogeltjes.
En ik ben gezakt?
Pfffff *trackt nuffig neus op*
Ik weet een betere vacature.
https://fid.nl/vacature/wij-zijn-op-zoe ... t-ambitie/
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 7 januari 2019 om 22:17
En de eigenaren/baasjes/hoteleigenaren/meester(essen)/ schootjes zijn dat vaak ook. Veel leuker dan hondenmensen. Zie hier boven ergens.

Bijna altijd dan he? Heel soms ontmoet ik een hondenmens die wel leuk is.
maandag 7 januari 2019 om 22:27
Ik houd van honden en van katten. Vroeger had ik een hond die ook altijd aan de lijn liep. Hij vond het niet fijn om los te lopen. Het is wel eens gebeurd dat zíjn riem losraakte en dan bleef hij net zo lang zitten tot hij weer aan de lijn liep. Wilde graag bij mij zijn denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 7 januari 2019 om 22:32
Dat lijkt me wel wat voor Meds, die vacature.feow schreef: ↑07-01-2019 22:12O, het was een test?
En ik ben gezakt?
Pfffff *trackt nuffig neus op*
Ik weet een betere vacature.
https://fid.nl/vacature/wij-zijn-op-zoe ... t-ambitie/
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)