Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Het-groepje schreef:
17-12-2018 11:38
Hoe was het met de knapperd afgelopen?
Nooit meer gesproken haha, hij was knap...
Maar was niet echt goed in nederlands :)
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
Ja een date vroeg een keer als eerste zin of ik hem lelijk vond. Ik wist even niks te zeggen. Zo ging het de hele avond door.
Devils_Choir_x schreef:
03-01-2019 15:17
Dit soort topics zijn geniaal hahaha 😂

Heb zelf meerdere dates gehad waarbij ik achteraf dacht "wtf?!"

Ene date : met een jongen wat ouder dan mij smsjes gestuurd, leuke gesprekken en leek me een vlotte babbelaar dus mee afgesproken aan het station.
Zie ik hem staan, niet bepaald mijn type maar bon je weet nooit of er nog een klik komt of niet..
Gaan we dus naar een park dichtbij, die gast zei gewoon bijna niets. Na een uur komt er eindelijk iets uit dus dacht ja dat is al beter. Vraagt hij me ineens doodleuk om mezelf te laten testen op soa's omdat hij me anders niet wil aanraken want via een knuffel kan het volgens hem ook doorgegeven worden??? WTF man.. Boeltje gepakt en terug naar huis.
Hierna heeft hij me nog maanden gestalkt en me proberen omkopen met vanalles en nog wat, uiteindelijk geëindigd met een politiebezoek voor hem 😆

Tweede "rare" date: Ook smsjes zitten sturen en daarna afgesproken, deze keer op een andere plek. Knappe jongen, vlotte babbelaar ook. Had wel hele rare tics zoals een soort stuiptrekking aan zn mond maar ach niet teveel aandacht aan besteed.
Zegt hij tussendoor heel subtiel dat types als ik, maatje meer dus, hem nooit zullen aanstaan en zit hij tips te geven om af te vallen en dan pas zou hij nadenken om met mij iets te beginnen. Want, zei hij, de jongens op de voetbal zouden hem nogal uitlachen met mij. Zie ik hem paar maand later rondlopen met een meid, gewichtscategorie 160kg, oftewel bijna 70kg zwaarder dan ikzelf 😶

Oh nog eentje hahaha: Date gehad met iemand drie jaar ouder, wel een leuke jongen dacht ik, ging in het midden van de date in een steegje effe wat wit poeder snuiven! Bus naar huis stopte dichtbij dus ben snel weggekomen gelukkig.

Of deze: Date had een heel rare obsessie met voeten en vroeg of hij ze mocht likken. Bah! Op naar de volgende hahaha 😂

Dan relatie gehad met de meest narcistische vent op heel de planeet (hoe heb ik dat een jaar volgehouden?) en kort daarna een hele lange en leuke date gehad met mijn ex (geen van bovenstaande om te verduidelijken hahaha)
Ondertussen getrouwd en een kind, plus eentje onderweg en verhuisplannen ❤️
Op ieder potje past een dekseltje dus ☺️

Ok jij wint hahah :lol:
HighOnLife schreef:
04-01-2019 15:26
Ok jij wint hahah :lol:
Maar ik wil hier helemaal niet in winnen hahahahaha ofja uiteindelijk idd wel gewonnen door het beter te treffen dan die sukkels 😂
Devils_Choir_x schreef:
03-01-2019 15:17
Dit soort topics zijn geniaal hahaha 😂

Heb zelf meerdere dates gehad waarbij ik achteraf dacht "wtf?!"

Ene date : met een jongen wat ouder dan mij smsjes gestuurd, leuke gesprekken en leek me een vlotte babbelaar dus mee afgesproken aan het station.
Zie ik hem staan, niet bepaald mijn type maar bon je weet nooit of er nog een klik komt of niet..
Gaan we dus naar een park dichtbij, die gast zei gewoon bijna niets. Na een uur komt er eindelijk iets uit dus dacht ja dat is al beter. Vraagt hij me ineens doodleuk om mezelf te laten testen op soa's omdat hij me anders niet wil aanraken want via een knuffel kan het volgens hem ook doorgegeven worden??? WTF man.. Boeltje gepakt en terug naar huis.
Hierna heeft hij me nog maanden gestalkt en me proberen omkopen met vanalles en nog wat, uiteindelijk geëindigd met een politiebezoek voor hem 😆
Heb ik ook een keer gehad. Aan telefoon heel leuk, snel afgesproken in pizzeria, eenmaal daar zag ze er leuk uit, maar zei niets. Dus ik vragen 'wat ben je stil'. Zegt ze 'ik heb eerst een paar glazen wijn nodig'
.Toen heb ik het afgeblazen, wat ze nog vreemd vond ook.
Devils_Choir_x schreef:
04-01-2019 18:26
Maar ik wil hier helemaal niet in winnen hahahahaha ofja uiteindelijk idd wel gewonnen door het beter te treffen dan die sukkels 😂
Hahah het is wel echt ontzettend erg wat jij hebt meegemaakt :lol: :lol:
Dan valt dat van mij wel mee, maar nu ik weer single ben en weer ga daten komend weekend heb ik dan misschien ook een gek verhaal, hoop het niet haha.. :bye:
creativeguy schreef:
04-01-2019 18:37
Heb ik ook een keer gehad. Aan telefoon heel leuk, snel afgesproken in pizzeria, eenmaal daar zag ze er leuk uit, maar zei niets. Dus ik vragen 'wat ben je stil'. Zegt ze 'ik heb eerst een paar glazen wijn nodig'
Dus tijdens dat telefoongesprek had ze een paar glazen wijn op?
creativeguy schreef:
04-01-2019 18:37
.Toen heb ik het afgeblazen, wat ze nog vreemd vond ook.
er zijn veel mannen die dan net juist dol enthousiast worden denk ik hahaha :-D
Valt natuurlijk te zien wat hun intenties zijn ....
Misschien was ze een vrouwelijke Raj van de Big Bang Theory, dat ze pas met een man kon praten als ze alcohol op had.
Dina80 schreef:
07-01-2019 17:50
Misschien was ze een vrouwelijke Raj van de Big Bang Theory, dat ze pas met een man kon praten als ze alcohol op had.
kanbs is groot , hoeveel introverte mensen heb je wel niet ....alcohol maakt los...
Ja, ik ben zelf ook aan de telefoon spontaan en welbespraakt, maar op een date heb ik meestal wat tijd nodig om te wennen. Niet dat ik nul woorden zeg of eerst alcohol op moet hebben om los te komen, maar ik kom in het echt zeker in het begin veel bedeesder over dan aan een telefoon. Als de ander het om die reden meteen afkapt, is dat wel gelijk een goede schifting. Dus ik weet niet na hoeveel tijd Creativeguy die opmerking maakte?
Eens een date gehad met een vent die, na de strandwandeling mijn voeten ging afvegen met een door hem mee gebrachte handdoek. Want ja, als ik geen mooie voeten had dat zou het nooit wat tussen ons worden. :-o Needless to say dat er geen 2e date is gekomen....

Het was geen date maar in een chat met een man kwam het op huisinrichting, ik heb een opleiding binnenhuisarchitectuur gevolgd en toen zei hij dat ik zijn huis wel mooi zou vinden want hij had alles van Riviera Maison. Toen ik zei dat ik dat juist niet mooi vind blokkeerde hij me gelijk

Ooit een date gehad met een man die 20 cm bij zijn lengte had gelogen, nu was hij een kop kleiner als ik. Tja, als je over je lengte liegt, waar lieg je dan nog meer over?
Dina80 schreef:
07-01-2019 18:19
Ja, ik ben zelf ook aan de telefoon spontaan en welbespraakt, maar op een date heb ik meestal wat tijd nodig om te wennen. Niet dat ik nul woorden zeg of eerst alcohol op moet hebben om los te komen, maar ik kom in het echt zeker in het begin veel bedeesder over dan aan een telefoon. Als de ander het om die reden meteen afkapt, is dat wel gelijk een goede schifting. Dus ik weet niet na hoeveel tijd Creativeguy die opmerking maakte?
Er is een groot verschil tussen niets zeggen en wat bedeesd zijn .
Ik ben een vlotte babbelaar maar als de ander met ja of nee antwoord en zelf niks zegt is het lastig om een gesprek gaande te houden (heb ik op date eigenlijk nog nooit gehad)
Vrouwen die wat onwennig zijn en daardoor minder praten ofzo vind ik helemaal niet erg, integendeel , heeft wel iets , lijkt zo'n beetje stille waters diepe gronden dan en dan kan ik zeker een volgende date willen als het goed zat .
1: een date gehad met een man die op de Tinder foto zo’n 30 kilo lichter was, ik herkende hem niet eens. Was al een stevige man op Tinder maar nu was het echt een papzak met gigantische bierbuik. Hij ging dom zitten lachen toen ik dat subtiel ter sprake probeerde te brengen, dat dat misleidend is, zei hij: jij bent ook niet de dunste (maat 44 idd, maar daar lieg ik nooit over)

2: man die op de eerste date perse uit eten wilde en met de taxi kwam, want “wilde drinken”. Ik zei nog beetje krap te zitten, maar nee we moesten uit eten, hij trakteerde! Opschepper eerste klas, dronk teveel en wilde direct op die eerste date seks. Heb hem weer naar huis gestuurd (wederom met de taxi, wat een geldverspilling, er rijden ook gewoon treinen in onze woonplaatsen) en toen ik geen 2e date wilde, vroeg hij de helft van het etentje en taxi kosten terug. Nooit gedaan trouwens.

3: zag hem al langs komen, maar een date gehad met een man die zo’n 10cm kleiner was dan ik en daar nooit wat over gezegd heeft, ik ben 1.73 dus niet de allergrootste. Irritantste was dat hij op dat terras heel erg de nadruk erop lag dat het niet belangrijk was: “dat is zooooo onbelangrijk, boeiuuuuu” ect. Het zou idd niet uit moeten maken, maar door zijn gedrag maakte het dus toch wel uit. Rare vent.

O zie wat over vrouw-vrouw dates voorbij komen, komt er nog 1 dan:

(Ik was toen ik net gescheiden was ook wel nieuwsgierig en had al eens een paar leuke dates gehad met een vrouw, dat was overigens niet echt wat geworden)

Heb ik leuk contact met een andere vrouw, via internet. Later appen, kreeg wat meer foto’s ook enzo. Ze vond mij wel “een beetje te stevig” zei ze, terwijl toch duidelijk te zien was dat ik echt een stuk minder “dik” was dan haar. Maar ok. Ze vertelde me dat ze nooit zo snel verliefd werd en iedereen wel altijd op haar. Toen is ze eerst niet op komen dagen toen ze me zou ophalen om samen te gaan stappen. “Was me vergeten en zonder mij gaan stappen” ze was duidelijk hoorbaar dronken. Raar. Toen begon ze: “hoe zien jouw schaamlippen eruit? Ik heb gehoord dat bij elke moeder het eruit ziet als rosbief” Wattt???!!! Toen heb ik maar gezegd dat haar ego even groot was als haar reet en een fijne avond gewenst. Wat een mafkut.
:popcorn:

Ik heb iemand gehad die 20 kilo zwaarder was dan op zijn foto's, afknapper.

Iemand die enorm veel zin had in de date, maar mij vlak voor de date blokkeerde, ik probeerde nog te bellen op het tijdstip van de date. Geen gehoor. Ben binnen 5 minuten na de afgesproken tijd weg gegaan!

Iemand die enorm aandrong om uit eten te gaan nadat ik al had aangegeven dat het niks ging worden. Uiteindelijk zat ik daar, haalde hij zo'n vies, hard groen stukje uit z'n oog en stopte het in zijn mond..... :sick:
Daarna bracht hij mij netjes naar huis, wat niet nodig was, maar hij drong aan. Probeerde hij mij nog te zoenen..... :sick:
Tvp :-D
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
07-01-2019 19:03
1: een date gehad met een man die op de Tinder foto zo’n 30 kilo lichter was, ik herkende hem niet eens. Was al een stevige man op Tinder maar nu was het echt een papzak met gigantische bierbuik. Hij ging dom zitten lachen toen ik dat subtiel ter sprake probeerde te brengen, dat dat misleidend is, zei hij: jij bent ook niet de dunste (maat 44 idd, maar daar lieg ik nooit over)

2: man die op de eerste date perse uit eten wilde en met de taxi kwam, want “wilde drinken”. Ik zei nog beetje krap te zitten, maar nee we moesten uit eten, hij trakteerde! Opschepper eerste klas, dronk teveel en wilde direct op die eerste date seks. Heb hem weer naar huis gestuurd (wederom met de taxi, wat een geldverspilling, er rijden ook gewoon treinen in onze woonplaatsen) en toen ik geen 2e date wilde, vroeg hij de helft van het etentje en taxi kosten terug. Nooit gedaan trouwens.

3: zag hem al langs komen, maar een date gehad met een man die zo’n 10cm kleiner was dan ik en daar nooit wat over gezegd heeft, ik ben 1.73 dus niet de allergrootste. Irritantste was dat hij op dat terras heel erg de nadruk erop lag dat het niet belangrijk was: “dat is zooooo onbelangrijk, boeiuuuuu” ect. Het zou idd niet uit moeten maken, maar door zijn gedrag maakte het dus toch wel uit. Rare vent.

O zie wat over vrouw-vrouw dates voorbij komen, komt er nog 1 dan:

(Ik was toen ik net gescheiden was ook wel nieuwsgierig en had al eens een paar leuke dates gehad met een vrouw, dat was overigens niet echt wat geworden)

Heb ik leuk contact met een andere vrouw, via internet. Later appen, kreeg wat meer foto’s ook enzo. Ze vond mij wel “een beetje te stevig” zei ze, terwijl toch duidelijk te zien was dat ik echt een stuk minder “dik” was dan haar. Maar ok. Ze vertelde me dat ze nooit zo snel verliefd werd en iedereen wel altijd op haar. Toen is ze eerst niet op komen dagen toen ze me zou ophalen om samen te gaan stappen. “Was me vergeten en zonder mij gaan stappen” ze was duidelijk hoorbaar dronken. Raar. Toen begon ze: “hoe zien jouw schaamlippen eruit? Ik heb gehoord dat bij elke moeder het eruit ziet als rosbief” Wattt???!!! Toen heb ik maar gezegd dat haar ego even groot was als haar reet en een fijne avond gewenst. Wat een mafkut.
:rofl:
Tvp in de vorm van een bijdrage.

Oooooit een date gehad met iemand die maar bleef hameren op mijn verschrompelende eierstokken, want ik was tenslotte al 24/25 dus moest er maar eens hard aan werken om te werpen, want mijn klokje begon volgens hem al aardig koekoek te roepen :frusty:
Verder was hij die ene avond dat we weg waren continu bot en o zo lollig. Om dan nog tot de conclusie te komen dat de date erg geslaagd was en er wel een vervolg op kon komen terwijl ik bij elke sneer opmerkte dat hij wel erg bot was. Maar zo was hij nu eenmaal.
Die heb ik echt moeten blokkeren, want die was niet af te schudden. Goddank dat hij geen adres van me had en ook niet waar ik werkte.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Jaren geleden afgesproken met een date die ik had leren kennen via Paiq(?). Dat hij een beetje een raar, hoog stemmetje had, daar kon ik nog wel doorheen kijken. Maar na twee uur in de winterse kou door de stad te hebben gesjokt was ik er wel een beetje klaar mee. Hij wilde namelijk nergens naar binnen omdat hij last van smetvrees had.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
HighOnLife schreef:
07-01-2019 13:33
Hahah het is wel echt ontzettend erg wat jij hebt meegemaakt :lol: :lol:
Dan valt dat van mij wel mee, maar nu ik weer single ben en weer ga daten komend weekend heb ik dan misschien ook een gek verhaal, hoop het niet haha.. :bye:
Ach ik trek de specialere types aan denk ik hahaha. Het hoeft niet elke keer slecht te gaan wat daten betreft, heb ook goeie dates gehad hoor 😉
Veel succes alvast met daten!
Wat een idiote kerels bestaan er toch!
...
Anárion schreef:
09-01-2019 04:52
Wat een idiote kerels bestaan er toch!
En vrouwen ;)
koekies zijn lekker
Niet echt een date-blamage, wel een raar verhaal.

Ongeveer anderhalf jaar terug een date gehad met een vrouw, ging op zich best goed, vond ik. Al vond ze mij toch niet echt haar type, of zo. Ik was niet stoer genoeg, of iets dergelijks. Ik vond haar eigenlijk wel leuk (ook gezegd) maar ze wilde wel regelmatig afspreken als vrienden en iig contact blijven houden. Nou, met appen op zich niet zoveel mis, al ga ik niet meer met haar daten natuurlijk.

Nou heeft ze er dus een handje van om mij telkens te appen hoe het gaat.. En als ik dan vraag hoe het met haar gaat komt steevats het antwoord "oh ik had vandaag een date" gevolgd met "zeg, heb jij zin om nog eens af te spreken?" (waarop ik tot nu toe eigenlijk altijd nee zei) en vervolgens gaat ze in geuren en kleuren vertellen over haar date en hoe fantastisch die vrouw wel niet was en hoe verliefd ze wel niet is, om vervolgens een dag later te appen dat het "alweer over is, want de klik was er toch niet" En hoe kut het wel niet is dat niemand haar ziet staan. Toen ik zei dat ik haar in eerste instantie wel leuk vond (nu allang niet meer) maar zij de boot afhield reageerde ze daar een beetje vreemd op.

Laatst sprak ze me weer aan en weer met een "je raad nooit wat ik vandaag had" dus ik heel droog "een date, zoals de afgelopen 20 keer?" toen was ze me toch een partij kwaad o_o maar die had ze dus wel. En weer niks geworden. Snap niet dat ze hier steeds over begint.
Maris_90 schreef:
11-01-2019 16:06
Niet echt een date-blamage, wel een raar verhaal.

Ongeveer anderhalf jaar terug een date gehad met een vrouw, ging op zich best goed, vond ik. Al vond ze mij toch niet echt haar type, of zo. Ik was niet stoer genoeg, of iets dergelijks. Ik vond haar eigenlijk wel leuk (ook gezegd) maar ze wilde wel regelmatig afspreken als vrienden en iig contact blijven houden. Nou, met appen op zich niet zoveel mis, al ga ik niet meer met haar daten natuurlijk.

Nou heeft ze er dus een handje van om mij telkens te appen hoe het gaat.. En als ik dan vraag hoe het met haar gaat komt steevats het antwoord "oh ik had vandaag een date" gevolgd met "zeg, heb jij zin om nog eens af te spreken?" (waarop ik tot nu toe eigenlijk altijd nee zei) en vervolgens gaat ze in geuren en kleuren vertellen over haar date en hoe fantastisch die vrouw wel niet was en hoe verliefd ze wel niet is, om vervolgens een dag later te appen dat het "alweer over is, want de klik was er toch niet" En hoe kut het wel niet is dat niemand haar ziet staan. Toen ik zei dat ik haar in eerste instantie wel leuk vond (nu allang niet meer) maar zij de boot afhield reageerde ze daar een beetje vreemd op.

Laatst sprak ze me weer aan en weer met een "je raad nooit wat ik vandaag had" dus ik heel droog "een date, zoals de afgelopen 20 keer?" toen was ze me toch een partij kwaad o_o maar die had ze dus wel. En weer niks geworden. Snap niet dat ze hier steeds over begint.
Ik snap niet waarom jij nog steeds met haar appt.
minnimouse schreef:
11-01-2019 16:17
Ik snap niet waarom jij nog steeds met haar appt.
Zij appt mij en dan wil ik nog wel eens reageren als ik niks beters te doen heb. Ergens vind ik het wel komisch/bizar dat het steeds zo raar loopt bij haar. App haar niet vanuit mezelf. Sowieso ook al een tijdje niet meer gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven