Seven Year Switch: blijven of scheiden
woensdag 9 januari 2019 om 17:21
Vond ik niet.
Ik denk dat het juist goed is om de boel meteen op scherp te zetten omdat er anders een vakantiegevoel ontstaat en de switch stellen misschien gelijk in een soort rolpatroon vervallen.
De andere koppels zochten gelijk naar een oplossing die hen beide beviel maar Jeroen kon alleen maar boos worden en nam zijn tijdelijke partner meteen mee in die boosheid.
woensdag 9 januari 2019 om 17:22
Mankeer je iets aan je ogen, ik lachte omdat ik het fout vond, zoals je ook lacht bij cabaretiers. Het is amusement for god sake..YellowLemon schreef: ↑09-01-2019 17:20Zoiets zeg je toch niet over je partner. Welke volwassenen gaat nou een slechte B film zitten SPELEN! Dat is mijn punt. Ik vond er dan ook niks lachwekkends aan op dat moment. Eerder gewoon diep triest dat je zo weinig vertrouwen in je partner hebt dat je twijfelt of iemands reactie oprecht is.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.

woensdag 9 januari 2019 om 17:24
woensdag 9 januari 2019 om 17:25
Dat vakantiegevoel kan ook op een fatsoenlijke manier neergesabeld worden en die tijdelijke partner is helemaal zelf verantwoordelijk voor hoe ze met ermee omging. Te onnozel om twee wildvreemden 1 bed aan te bieden. Jeroen had geen zin in zo'n stom spelletje.granny71 schreef: ↑09-01-2019 17:21Vond ik niet.
Ik denk dat het juist goed is om de boel meteen op scherp te zetten omdat er anders een vakantiegevoel ontstaat en de switch stellen misschien gelijk in een soort rolpatroon vervallen.
De andere koppels zochten gelijk naar een oplossing die hen beide beviel maar Jeroen kon alleen maar boos worden en nam zijn tijdelijke partner meteen mee in die boosheid.
woensdag 9 januari 2019 om 17:25
Heb echt gezocht maar niet gevonden.daenerys79 schreef: ↑09-01-2019 17:24ik kan het niet vinden maar er is al een topic over dit programma!

woensdag 9 januari 2019 om 17:27
En dat is dan een stom spelletje..? Daar geeft hij zich toch juist voor op.

woensdag 9 januari 2019 om 17:29
Jeroen komt niet bepaald sympathiek over, maar het was wel terecht dat hij boos was, vind ik. Dat gedoe met die ene slaapkamer komt erg temptation island achtig over alsof de programmamakers iets willen uitlokken. Alles voor de sensatie en kijkcijfers terwijl die mensen serieus aan hun problemen willen werken. Ik zou dan ook gelijk nul vertrouwen hebben in de integriteit van die therapeuten. Maar goed, ik zou in de eerste plaats al niet meedoen aan zo’n programma.

woensdag 9 januari 2019 om 17:30
Als er geen aparte kamer in dat appartement is, dan is er geen afdoende oplossing. Alleen degene met de slaapkamer heeft 'n privé, de ander die in de woonkamer moet liggen heeft geen privacy want het is de leefruimte dus daar kan de ander zomaar binnen kunnen lopen.granny71 schreef: ↑09-01-2019 17:21Vond ik niet.
woensdag 9 januari 2019 om 17:32
Vandaar zijn excuses de volgende dag bij het ontbijt.YellowLemon schreef: ↑09-01-2019 17:27En dat is dan een stom spelletje..? Daar geeft hij zich toch juist voor op.![]()

woensdag 9 januari 2019 om 17:33
Tja, dat zei de therapeut ook, zogenaamd willen ze zien hoe de stellen met problemen/uitdagingen omgaan. Waren er echt geen andere uitdagingen te bedenken, vraag ik mij dan af.granny71 schreef: ↑09-01-2019 17:21Vond ik niet.
woensdag 9 januari 2019 om 17:35
Hij verloor de controle omdat hij de controle vast wou houden? Hiervoor moet je zeker psychologie gestudeerd hebben.
Hij raakte wel ontzet op het moment dat de dingen niet gingen zoals het normaal gaat, dat zag ik wel.
woensdag 9 januari 2019 om 17:38
woensdag 9 januari 2019 om 17:38
Inderdaad, niemand wil op vakantie op de bank slapen toch? Vreemd ook, heb je een superluxe villa en dan maar 1 slaapkamer?redbulletje schreef: ↑09-01-2019 17:30Als er geen aparte kamer in dat appartement is, dan is er geen afdoende oplossing. Alleen degene met de slaapkamer heeft 'n privé, de ander die in de woonkamer moet liggen heeft geen privacy want het is de leefruimte dus daar kan de ander zomaar binnen kunnen lopen.
woensdag 9 januari 2019 om 17:39
Het is dan ook geen vakantie hè.Turtlerain schreef: ↑09-01-2019 17:38Inderdaad, niemand wil op vakantie op de bank slapen toch? Vreemd ook, heb je een superluxe villa en dan maar 1 slaapkamer?

woensdag 9 januari 2019 om 17:50
In de woonkamer heb je geen afscherming en kan iemand zo binnen lopen. Ik kan dan niet slapen.Madeliefjees schreef: ↑09-01-2019 17:49Gewoon matras naar de woonkamer slepen. Sommige maken ook overal een probleem van.

woensdag 9 januari 2019 om 18:05
entertainment/seven-year-switch-blijven ... ges/434946
Heel gek, hij staat niet in de lijst. Ik heb het nu gevonden via Google.
woensdag 9 januari 2019 om 18:28
Aha! dat is hem!nerdopviva schreef: ↑09-01-2019 18:05entertainment/seven-year-switch-blijven ... ges/434946
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 9 januari 2019 om 18:30
ja idd. verstop dan de sleutel ofzo...Turtlerain schreef: ↑09-01-2019 17:33Tja, dat zei de therapeut ook, zogenaamd willen ze zien hoe de stellen met problemen/uitdagingen omgaan. Waren er echt geen andere uitdagingen te bedenken, vraag ik mij dan af.
Don't cry, buy a bag and move on.
woensdag 9 januari 2019 om 18:40
Gevonden dus hier mag slotje op.nerdopviva schreef: ↑09-01-2019 18:05entertainment/seven-year-switch-blijven ... ges/434946