Seven Year Switch: blijven of scheiden

maandag 7 januari 2019 om 21:26
Inderdaad .Wintertime16 schreef: ↑07-01-2019 21:22Die bedden hebben 2 losse matrassen, dan leg je er toch 1 op de grond? Desnoods in de woonkamer? Beter dan op de bank slapen.

maandag 7 januari 2019 om 21:37
Het was toch ook niet de bedoeling dat ze bij elkaar zouden slapen? men wilde kijken hoe het opgelost werd / hoe ze problemen oplossen.Lucifer2018 schreef: ↑07-01-2019 21:31Vind het een raar programma. En ik snap waarom deze 2 zo pleuris kwaad zijn.
No way dat ik bij een vreemde ging slapen, Ik was weer naar huis gegaan. ( had al nooit mee gedaan hoor)

maandag 7 januari 2019 om 21:43
Mooi verhaal. Ik ga daar heen met mijn partner. Hoef ik niet met een ander op een kamer, ook niet voor zo'n rare opdacht.
Tuurlijk had ik een matras op de grond kunnen leggen. Duh.

maandag 7 januari 2019 om 21:44
Ja werd direct uitgelegd, zelfs 2 x.
Denk dat Jeroen zo dominant naar z'n vrouw, dat zij zich klein gaat voelen, discussies en 'de les-lees -momenten' wil vermijden en hem daarom laat bepalen. Daardoor denkt hij dat ze het niet zelf kan.
Tegendeel bleek waar toen zij samen met die andere partner het slaapkamer probleem moest oplossen. Ze raakte helemaal niet in paniek, verre van vond ik zelfs. Ze loste het prima en rustig op, samen met de andere man.
Snap eigenlijk niet waarom je als stel hieraan meedoet. Heel Nederland weet straks alle ins en outs van jou en je relatie.
Denk dat Jeroen zo dominant naar z'n vrouw, dat zij zich klein gaat voelen, discussies en 'de les-lees -momenten' wil vermijden en hem daarom laat bepalen. Daardoor denkt hij dat ze het niet zelf kan.
Tegendeel bleek waar toen zij samen met die andere partner het slaapkamer probleem moest oplossen. Ze raakte helemaal niet in paniek, verre van vond ik zelfs. Ze loste het prima en rustig op, samen met de andere man.
Snap eigenlijk niet waarom je als stel hieraan meedoet. Heel Nederland weet straks alle ins en outs van jou en je relatie.
anoniem_637551aa36866 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 21:46
5.52% gewijzigd

maandag 7 januari 2019 om 21:45
De deelnemers weten toch van tevoren dat ze niet met hun eigen partner in een huis komen?Lucifer2018 schreef: ↑07-01-2019 21:43Mooi verhaal. Ik ga daar heen met mijn partner. Hoef ik niet met een ander op een kamer, ook niet voor zo'n rare opdacht.
Tuurlijk had ik een matras op de grond kunnen leggen. Duh.

maandag 7 januari 2019 om 21:46
Wat een arrogante onbeschofte zak zeg. Geen wonder dat hij problemen in zijn huwelijk heeft. Zo belerend tegen die therapeuten lopen kafferen, bah. En dan is hij in de volgende aflevering ineens poeslief en is hij in 1 dag tot inkeer gekomen?
Yeah right.....
Er is gewoon niets leuks of interessants aan die man. Gaat Twitter al los?
Yeah right.....

Er is gewoon niets leuks of interessants aan die man. Gaat Twitter al los?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

maandag 7 januari 2019 om 21:47
Ja hoor, ze wisten dat ze 9 dagen met een andere deelnemer in een huis zouden zitten....Lucifer2018 schreef: ↑07-01-2019 21:45Geen idee, dat haalde ik er niet uit. Maar ik heb de eerste paar minuten gemist.

maandag 7 januari 2019 om 21:47
Dat wisten ze ja, maar niet dat er maar 1 slaapkamer zou zijn.Lucifer2018 schreef: ↑07-01-2019 21:45Geen idee, dat haalde ik er niet uit. Maar ik heb de eerste paar minuten gemist.

maandag 7 januari 2019 om 21:50
Dat blijkt me toch geen onoverkomelijk probleem??
De andere 3 koppels deden er ook niet zo spastisch over.
Gewoon zeggen: we slapen niet samen (logisch) , wie slaapt waar. Klaar!
Die Jeroen laat in de eerste minuten al zien waar z'n vrouw steeds tegenaan loopt bij hem.
Dominant, arrogant voorkomen. Maar waarschijnlijk super onzeker en stiekem misschien wel jaloers.