Entertainment alle pijlers

Seven Year Switch: blijven of scheiden

07-01-2019 21:07 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies wat ik van dit programma moet vinden en of verwachten..

Waarom zou je, je relatie shit op tv plempen begreep dat alle deelnemers kinderen hebben.
Ivy_Signe schreef:
12-02-2019 14:57
In de preview van De Vraag bij elkaar blijven of niet? hebben ze geen zongebruinde gezichten meer dus wie weet is dat veel later opgenomen.
Ja ik dacht dat ze dat ook zeiden aan het eind, hoe ze er terug in Nederland mee doorgegaan zijn en of ze uiteindelijk de relatie nog een kans geven.
Heb de volgende al gekeken op Videoland. Ja, er komt een soort eindgesprek, als ze al een tijdje terug zijn in Nederland.
anoniem_637a4349e7682 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 22:16
8.33% gewijzigd
Marcel en Monique zijn in ieder geval nog bij elkaar zo te zien op haar Facebook pagina.
Noesa schreef:
29-01-2019 00:04
Die Monique zou je toch door je scherm trekken? Wat een ongeleid projectiel. Ze wekt al woede op als je naar d'r kijkt, laat staan als je d'r een relatie mee hebt.
Het lijkt me ook typisch zo'n vrouw die alle andere vrouwen als concurrenten beschouwt. Ziekelijke jaloezie past ook wel in het plaatje.
Snap niet hoe die Marcel het ermee uithoudt.
Ja precies. Bij dat kampvuur Melanie vragen of Marcel niet met haar heeft zitten sjansen... come on! Beetje vertrouwen in je kerel ofnie?
Bedankt voor de info! Ben benieuwd dan naar de afl van volgende week.

Die vraag aan Melanie idd, echt hoe weinig vertrouwen heb je dan in je man.
Of misschien denk ze waar ze "zelf toe in staat zou zijn". Een goede vriendin van me is al jaren bij een partner die haar al vaker bedrogen heeft - ze verdient beter maar komt steeds bij hem terug maar dat terzijde" Zij is zelf absoluut niet jaloers maar hij juist wel! Terwijl hij degene is die keer op keer de scheve schaats rijdt. Als we een avondje op stap zijn krijgt ze nadien n kruisverhoor met wie ze gepraat heeft en waarover en is hij zo achterdochtig als de pest. Zoals de waard is....

Kijk als die marcel diverse keren vreemdgegaan is kan haar gedrag ook verklaard worden. Ik heb zelf de 1e aflevering bij hun thuis niet gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven