Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mijn moeder van 76 heeft last van een even oude meneer die haar lastig valt via Facebook en Whatsapp. Ik probeer haar nu via app duidelijk te maken hoe ze hem moet blokkeren.
Kansloos :@@:
the_Wicked_Witch schreef:
11-01-2019 22:08
Wie weet helpt het ;-D
:rofl:
Nemaìn’ schreef:
11-01-2019 23:57
:rofl:
Daar ben je weer! Welkom terug, geen knuffel, dat snap je he? :proud:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
12-01-2019 00:03
Daar ben je weer! Welkom terug, geen knuffel, dat snap je he? :proud:
Bedankt voor het inleven :proud:
Wauw, is die week alweer voorbij?
Das fijn aan het ouder worden hè, lijken de bannen korter.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
12-01-2019 00:10
Wauw, is die week alweer voorbij?
Das fijn aan het ouder worden hè, lijken de bannen korter.
Ik heb me verbazingwekkend goed vermaakt.
Zwaait naar Nemain, haaaai. Heb je zeker veel van geleerd hè, van die ban.
Nemaìn’ schreef:
12-01-2019 00:13
Ik heb me verbazingwekkend goed vermaakt.
Ik ook.
:high5:

David Dunning
the_Wicked_Witch schreef:
12-01-2019 00:15
Zwaait naar Nemain, haaaai. Heb je zeker veel van geleerd hè, van die ban.
Ja!
Dat de mods gewoon een eigen betekenis voor woorden mogen verzinnen en dat die zelfverzonnen betekenis de waarheid is.
Nemaìn’ schreef:
12-01-2019 00:22
Ja!
Dat de mods gewoon een eigen betekenis voor woorden mogen verzinnen en dat die zelfverzonnen betekenis de waarheid is.

Kijk! Dat was een vruchtbare week dus.
ModeratorViva schreef:
12-01-2019 19:04
Het topic "Angst stoornis? Of wat anders?" is verwijderd ivm het vragen naar een medische diagnose.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
TO vroeg niet om een medische diagnose, een angststoornis is namelijk geen medische diagnose. TO was in paniek omdat ze niet kon geloven dat ze niet zwanger was. Fijn dat jullie het de community toestaan een meisje in paniek te helpen
Solo wat een enorm uithoudingsvermogen heb jij. Wat een bizarre anti-Solo-week hier op het forum, pfff....
Marana-- schreef:
12-01-2019 20:50
Solo wat een enorm uithoudingsvermogen heb jij. Wat een bizarre anti-Solo-week hier op het forum, pfff....
Nou inderdaad. Of zou het iemand met meerdere nicks zijn?
Marana-- schreef:
12-01-2019 20:50
Dank je.
Maar ik zoek het natuurlijk ook zelf op hè. ;-)

David Dunning
Wat mij op viel was dat de mods bij een nieuwe in dat topic het toe liet om de omplete openingspost neer te zetten terwijl ze de reactie eerst goed moeten keuren!
Dus ze lezen niet echt goed wat er staat met goed keuren.
S-Meds schreef:
12-01-2019 19:06
TO vroeg niet om een medische diagnose, een angststoornis is namelijk geen medische diagnose. TO was in paniek omdat ze niet kon geloven dat ze niet zwanger was. Fijn dat jullie het de community toestaan een meisje in paniek te helpen

Oh de verplaatsmod heeft dienst vandaag.
Solomio schreef:
12-01-2019 20:58
Dank je.
Maar ik zoek het natuurlijk ook zelf op hè. ;-)

Ja dat klopt wel, jij gaat ook door met er tegenin gaan, maar het is verbazingwekkend hoeveel moraalridders hoog te paard zitten en fel tegen jou zijn, terwijl jij aardig redelijk van toon je punt blijft herhalen. Als je zegt dat iedereen kan afvallen of dat een scheiding altijd fout is, heb je gelijk en mag je massaal van leer trekken tegen mensen die er anders over denken blijkbaar.
Marana-- schreef:
12-01-2019 21:06
Ja dat klopt wel, jij gaat ook door met er tegenin gaan, maar het is verbazingwekkend hoeveel moraalridders hoog te paard zitten en fel tegen jou zijn, terwijl jij aardig redelijk van toon je punt blijft herhalen. Als je zegt dat iedereen kan afvallen of dat een scheiding altijd fout is, heb je gelijk en mag je massaal van leer trekken tegen mensen die er anders over denken blijkbaar.
Volgens mij is dat de grootste ergernis, dat ik redelijk rustig blijf.

Als ik zo'n topictitel zie weet ik al wat voor reacties er gaan komen. En soms heb ik dan enorme behoefte om een tegengeluid te laten horen.
Ik denk dat veel mensen een stuk zouden opknappen als ze zouden leren 'omdenken'.

David Dunning
Vandaag naar de film A star is born gegaan. Toen Lady Gaga op het einde van de film I'll never love again zong moest ik :cry: zo mooi.https://youtu.be/fPgs3qq9CGs
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-01-2019 00:00
Vandaag naar de film A star is born gegaan. Toen Lady Gaga op het einde van de film I'll never love again zong moest ik :cry: zo mooi.https://youtu.be/fPgs3qq9CGs
ik heb vanaf ongeveer halverwege zo hard zitten huilen, aan een stuk, met snot, dat mijn vriend op een gegeven moment vroeg of ik misschien liever weg wilde uit de zaal
Ooh echt zo erg?
Ik wacht wel op Netflix dan :biggrin:
Pipistrello schreef:
13-01-2019 01:10
Ooh echt zo erg?
Ik wacht wel op Netflix dan :biggrin:
in mijn/ons geval een beetje persoonlijk aangrijpend omdat het over verslavingsproblematiek gaat
als dat je niet zo raakt dan blijf je wel enigszins toonbaar denk ik ;)
Het is toch best ongemakkelijk als mensen ruzies uitvechten op een forum.
Betty_Slocombe schreef:
13-01-2019 19:18
Het is toch best ongemakkelijk als mensen ruzies uitvechten op een forum.
Wo denn?
Die dubbelnickert in het scheidentopic?
Beide lid van de Solofanclub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven