Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 9 januari 2019 om 21:33
Mannen worden dus sowieso gediscrimineerd in vliegtuigland.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 januari 2019 om 21:38
prada schreef: ↑09-01-2019 20:59Ik zag net op Fok! dat een oud topic omhooggehaald is. Daarin worden wat Viva dames flink afgebrand. (misschien oud nieuws hoor)
https://forum.fok.nl/topic/2407056/1/25
Ik vind het stiekem wel vermakelijk. Als iemand weet dat je op Viva bv Lady Voldemort heet maar in het dagelijks leven bv Greetje en je gaat diegenes forumberichten lezen, kan je zien hoe vaak diegene zichzelf eigenlijk tegenspreekt en anderen afzijkt.
Star
Solomio
MoirenPhae
yasmijn
enn
_enkie_
Ehh wat zijn dit voor namen xD

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 9 januari 2019 om 21:43
De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat is denk ik 30 jaar geleden, dus geen idee eigenlijk.Het-groepje schreef: ↑09-01-2019 21:40Eerlijk gezegd wel. Probeer maar eens gewoon te zitten in die krappe stoeltjes. Lukt mij als kabouter nog net.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 januari 2019 om 22:16
Wat een schande.prada schreef: ↑09-01-2019 20:59Ik zag net op Fok! dat een oud topic omhooggehaald is. Daarin worden wat Viva dames flink afgebrand. (misschien oud nieuws hoor)
Ik vind het stiekem wel vermakelijk. Als iemand weet dat je op Viva bv Lady Voldemort heet maar in het dagelijks leven bv Greetje en je gaat diegenes forumberichten lezen, kan je zien hoe vaak diegene zichzelf eigenlijk tegenspreekt en anderen afzijkt.
Star
Solomio
MoirenPhae
yasmijn
enn
_enkie_
Geen bijzonderheden

woensdag 9 januari 2019 om 22:22
_Enkie_prada schreef: ↑09-01-2019 20:59Ik zag net op Fok! dat een oud topic omhooggehaald is. Daarin worden wat Viva dames flink afgebrand. (misschien oud nieuws hoor)
Star
Solomio
MoirenPhae
yasmijn
enn
_enkie_

woensdag 9 januari 2019 om 22:30
Ik vond jouw samenvatting wel goed genoeg.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 9 januari 2019 om 22:36

(doggies kunnen best leuk zijn)

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 9 januari 2019 om 22:57
Ik oooook! Zat er gisteren ook al over te twijfelen om het hier te melden. Man man man hoe kan iemand nou zo'n nick kiezen. (En nee, met Head heb ik verder geen rare verlezingen of associaties.)

donderdag 10 januari 2019 om 05:39
De nick leest voor mij als een soort vreemde samenstelling van vla en vagina. Wel grappig op zich.

donderdag 10 januari 2019 om 07:29
Gelukkig maar!DuchessMeganMarkle schreef: ↑10-01-2019 07:25‘Giving head’ wordt vooral gebruikt in de ghetto Amerikaanse kringen. Ik heb geen rare associatie met de nick Head.
Overigens is giving head ook gewoon in Engeland gangbaar.

donderdag 10 januari 2019 om 10:01
DuchessMeganMarkle schreef: ↑10-01-2019 07:25‘Giving head’ wordt vooral gebruikt in de ghetto Amerikaanse kringen. Ik heb geen rare associatie met de nick Head.
Heeft geen reet met Amerikaanse ghetto kringen te maken.

donderdag 10 januari 2019 om 11:07

donderdag 10 januari 2019 om 11:31

donderdag 10 januari 2019 om 13:04
https://www.youtube.com/watch?v=bgx0LYzAS9k
Leonard Cohen: Chelsea Hotel.
'I remember you well in the Chelsea Hotel
You were talking so brave and so sweet
Giving me head on the unmade bed'
Leonard Cohen: Chelsea Hotel.
'I remember you well in the Chelsea Hotel
You were talking so brave and so sweet
Giving me head on the unmade bed'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)