Meest overrated boek
zaterdag 12 januari 2019 om 13:08
zaterdag 12 januari 2019 om 13:38
Flowerspowers schreef: ↑12-01-2019 13:26Joe Speedboot van Tommy Wieringa vond ik ook niet te doen. Ligt aan mij denk ik want werkelijk iedereen in mijn omgeving was lyrisch over dat boek.
Vond ik ook drie keer niks. Niet eens uitgelezen.
zaterdag 12 januari 2019 om 13:48
Ik zal hier veel vijanden mee maken ben ik bang. De reiziger van Diana gabaldon. Ook wel bekend als Outlander. Soms sloeg ik hele pagina’s over en had ik totaaaaaal niks gemist in het verhaal. Ben inmiddels afgehaakt. Gelukkig had ik ze geleend en niet gekocht.
sue-heck wijzigde dit bericht op 12-01-2019 13:49
3.14% gewijzigd
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
zaterdag 12 januari 2019 om 13:53
De Da Vinci Code van Dan Brown.
Wat een slecht geschreven boek zeg!
Later nog eens wat van hem geprobeerd, nog meer ellende.
Gewoon meer markering dan kwaliteit.
Off topic: De Hobbit en In de ban van de Ring zijn nou net twee van mijn favorieten.
Eerder ben ik ook wel in Nederlandse literatuur begonnen, maar wat een bagger zeg. Geen wonder dat schrijvers als Reve, Hermans etc. niet meer worden gelezen.
Wat een slecht geschreven boek zeg!
Later nog eens wat van hem geprobeerd, nog meer ellende.
Gewoon meer markering dan kwaliteit.
Off topic: De Hobbit en In de ban van de Ring zijn nou net twee van mijn favorieten.
Eerder ben ik ook wel in Nederlandse literatuur begonnen, maar wat een bagger zeg. Geen wonder dat schrijvers als Reve, Hermans etc. niet meer worden gelezen.
When in doubt, the auditor is always right!
zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
Haha De Kleine Vriend is een van lievelingsboeken
Maar ik moet zeggen, ik moest hem wel twee keer lezen. De verborgen geschiedenis vind ik het meest geweldige boek dat ik ooit gelezen had, en de eerste keer heb ik de kleine vriend halverwege weggelegd. Jaren later nog een keer gelezen, en toen vond ik hem echt prachtig gek genoeg.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 12-01-2019 13:58
42.64% gewijzigd
Tjezus, wat vals
zaterdag 12 januari 2019 om 13:56
Mansfield Park van Jane Austen. Misschien komt het door de druk, maar ik krijg er maar geen overzicht op. Het gaat maar door, er gebeurt maar niks, nee, ik begrijp het niet. Vind ik wel jammer, want ik vind eigenlijk de Engelse schrijfsters uit die tijd zeer lezenswaardig. Maar dit, misschien over een paar jaar nog maar eens proberen.
Bonita Avenue van Peter Buwalda. Begreep ik ook niet van. Mijn tekortkoming hoor, want veel mensen waren er lyrisch over. Het was mij een raadsel wat de diepere laag van het verhaal was. Ik vond het een warrige familiegeschiedenis.
Bonita Avenue van Peter Buwalda. Begreep ik ook niet van. Mijn tekortkoming hoor, want veel mensen waren er lyrisch over. Het was mij een raadsel wat de diepere laag van het verhaal was. Ik vond het een warrige familiegeschiedenis.
zaterdag 12 januari 2019 om 14:00
zaterdag 12 januari 2019 om 14:01
MevrouwJack schreef: ↑12-01-2019 13:56Haha De Kleine Vriend is een van lievelingsboeken
Maar ik moet zeggen, ik moest hem wel twee keer lezen. De verborgen geschiedenis vind ik het meest geweldige boek dat ik ooit gelezen had, en de eerste keer heb ik de kleine vriend halverwege weggelegd. Jaren later nog een keer gelezen, en toen vond ik hem echt prachtig gek genoeg.
Ja en daarom viel de kleine vriend zo tegen. Het werd zo gehyped, want jee het duurde wel tien jaar tot er weer een boek van haar kwam dus moest het wel fantastisch zijn. Vond ik dus helaas niet.
zaterdag 12 januari 2019 om 14:02
Ik precies zo, alleen heb ik nooit meer een nieuwe poging gedaan. Zou ik dan toch eens moeten doen?MevrouwJack schreef: ↑12-01-2019 13:56Haha De Kleine Vriend is een van lievelingsboeken
zaterdag 12 januari 2019 om 14:03
Apart, ik vond de kleine vriend van Donna Tart erg goed, het greep me van de eerste bladzij en na 2 dagen had ik hem uit. Eat love and pray heb ik minstens 10 jaar geleden gelezen en vond ik ook erg goed, alhowel op het laatst wat langdradig.
Nicci French las ik vroeger best veel maar na de rode kamer afgehaakt, leek wel of ze dat boek met een dronken kop had geschreven ofzo. Vind tegenwoordig nog maar weinig boeken pakkend, net als de meeste fims. Ben voornemens om de rest van de winter de complete serie van de stam van de holebeer te gaan herlezen. En daarna de serie van Virginia Andrews; Bloemen op zolder enzo. Ben benieuwd of ik ze nog zo goed vond als ooit qua tijdverdrijf.
Nicci French las ik vroeger best veel maar na de rode kamer afgehaakt, leek wel of ze dat boek met een dronken kop had geschreven ofzo. Vind tegenwoordig nog maar weinig boeken pakkend, net als de meeste fims. Ben voornemens om de rest van de winter de complete serie van de stam van de holebeer te gaan herlezen. En daarna de serie van Virginia Andrews; Bloemen op zolder enzo. Ben benieuwd of ik ze nog zo goed vond als ooit qua tijdverdrijf.
zaterdag 12 januari 2019 om 14:04