Permanent?
zaterdag 12 januari 2019 om 16:53
Toen ik wat jonger was had ik weleens permanent in mijn haren. Doordat ik vrij stug haar heb met al wat slag bleef dit mooi zitten.
Nu zit ik er aan te denken om weer de krul erin te zetten maar is dat nog wat permanent tegenwoordig? Ik ken eigenlijk Niemand die dat meer doet in mijn omgeving.
Zijn er wellicht nog andere alternatieven? Ik wil niet elke dag zelf heel lang bezig zijn
Nu zit ik er aan te denken om weer de krul erin te zetten maar is dat nog wat permanent tegenwoordig? Ik ken eigenlijk Niemand die dat meer doet in mijn omgeving.
Zijn er wellicht nog andere alternatieven? Ik wil niet elke dag zelf heel lang bezig zijn
zaterdag 12 januari 2019 om 17:56
Al heel lang geleden dat ik dat gehad heb, maar tegenwoordig zie je het niet meer in het straatbeeld. Ik zie ze het in de kapsalon waar ik kom ook nooit iemand zitten waar gepermanend wordt. Het zijn tegenwoordig allemaal balayage kleurlingen.
Ook niet elke kapper kan een mooie permanent zetten.Of ze permanenten helemaal niet.
Ook niet elke kapper kan een mooie permanent zetten.Of ze permanenten helemaal niet.
zaterdag 12 januari 2019 om 18:07