Zwanger worden na 2 of meerdere miskramen
donderdag 6 december 2018 om 17:37
Hi,
Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
Zwanger
Na 2 miskramen merk ik dat ik heel anders in het proces sta. Ik ben benieuwd of er meerderen zijn die in dit topic willen kletsen over het zwanger worden na herhaalde miskramen. Ik zag al wat topics voorbij komen, maar die zijn al wat ouder vaak.
| Naam | Lfd (v/m) | Kind | Ronde | NOD | Bzh |
|---|---|---|---|---|---|
| Pavo07 | 28/34 | 2e | 7 | 13 feb | mk aug '18 en ma nov '18 |
| xLau | 27/27 | 1e | 3 | 15 jan | vmk aug '18, ma dec '18 |
| Moosforhappiness1988 | 30/33 | 1e | ma april '18 & nov '18 | ||
| BlueWater81 | 38/39 | 1e | 4 | 1 feb | mk sept '17, bbz juli '18 |
| IlseAnne | 33/38 | 2e | 7 | ma juli '18 & okt '18 | |
| Noonootje | 30/31 | 1e | mk juli '17 & dec '18 | ||
| Lacer | 26/29 | 1e | mk sept '18 & dec '18 |
Zwanger
| Naam | Lfd (v/m) | Kind | Ronde | PT | UD | Afsprkn | Bzh |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Koetjesenkalfjes | 28/29 | 1e | 4 | 24 dec | 30-08-2019 | 14 feb termijnecho | mk okt '18 & nov '18 |
| Nioma | 28/29 | 1e | 6 | 31 dec | 10-09-2019 | 15 feb termijnecho | mk aug '18 & nov '18 |
| Monkey123 | 29/33 | 2e | 4 | 9 jan | 19-09-2019 | 7 feb echo | ma juni '16 & aug '16, mk sept '18 |
| Kippetje_s | 30/31 | 1e | 26 | 25 jan | 12 feb echo | mola zwangerschap jan '18, mk okt '18 & dec '18 |
pavo07 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 09:11
81.58% gewijzigd
vrijdag 11 januari 2019 om 05:55
Nioma niet onzeker worden hoor! Ik ben bij mijn voldragen zwangerschap ook nooit kotsmisselijk geweest. Kreeg pas na de 10 weken ofzo alleen een beetje een weeeig gevoel. Dus heb dat nooit gehad. Iedereen is anders!Nioma schreef: ↑10-01-2019 21:30Monkey mooi die rust! Dat is exact wat ik ook had, zo fijn! Vertrouwen erin. Hopelijk lukt het om dat vast te houden. Ik word soms wel weer wat onzekerder omdat ik hoor kwaaltjes te hebben en die heb ik nog maar licht. Maar goed, ik ben ook pas 5.2 weken dus waar heb ik het over. Maar dat kotsmisselijke van koetjesenkalfjes en daar blij om kunnen zijn dat zou ik zo kunnen schrijven: laat maar goed merken dat er een baby’tje aan het groeien is![]()
vrijdag 11 januari 2019 om 06:43
Moos kan me zo voorstellen dat je uitkijkt naar dat slijm, zeker nu de accupuncturist heeft aangegeven dat dit zo belangrijk is! Hopelijk wordt er door de accupunctuur iets goed aangewakkerd daar in jouw lijf!!
Vriend vond laatste test zeker overtuigend, zo’n knalstreep. Hij lijkt er dus wel al iets meer in te geloven.
Monkey Thanks voor jouw verhaal. Ik weet dat het bij iedereen verschilt en misschien ben ik wel de geluksvogel bij wie het meevalt. Ik heb mijn moeder ook nooit gehoord over extreme misselijkheid bij haar zwangerschappen, zou het ook erfelijk bepaald zijn hoe groot de kans is? Ik ga hier gewoon nog maar van genieten denk ik
Hoe voel jij je monkey? Is het nieuws al tot je doorgedrongen?
Vriend vond laatste test zeker overtuigend, zo’n knalstreep. Hij lijkt er dus wel al iets meer in te geloven.
Monkey Thanks voor jouw verhaal. Ik weet dat het bij iedereen verschilt en misschien ben ik wel de geluksvogel bij wie het meevalt. Ik heb mijn moeder ook nooit gehoord over extreme misselijkheid bij haar zwangerschappen, zou het ook erfelijk bepaald zijn hoe groot de kans is? Ik ga hier gewoon nog maar van genieten denk ik
Hoe voel jij je monkey? Is het nieuws al tot je doorgedrongen?
vrijdag 11 januari 2019 om 08:26
Laat je inderdaad niet te veel beïnvloeden door verhalen van vrouwen die zo misselijk zijn Nioma, geen een van mijn vriendinnen was misselijk!
En alles ziet er gewoon prachtig bij je uit!
Ik vind acupuctuur toch wel heel bijzonder hoor, gister enkel nog wat bruinverlies. Gister avond behandeling gehad en vannacht begon het weer te bloeden, blijkbaar zit er toch nog wat
En alles ziet er gewoon prachtig bij je uit!
Ik vind acupuctuur toch wel heel bijzonder hoor, gister enkel nog wat bruinverlies. Gister avond behandeling gehad en vannacht begon het weer te bloeden, blijkbaar zit er toch nog wat
vrijdag 11 januari 2019 om 09:37
Nioma, geen zwangerschap is hetzelfde dus vergelijk jezelf niet! Je had een prachtige knal test, probeer daar vertrouwen uit te halen!
Moos bizar hé wat dat kan doen. Ik had diezelfde ervaring in januari na een behandeling . Zo'n groot stolsel dat ik stond te trillen op mijn benen. Hopelijk ben je snel ervan af nu. Weet je al wat je gaat doen deze ronde?
Xlau hoe was je test vanochtend?
Monkey jij nog een keer getest of ga je niet nog eens testen?
Ik ben zojuist bij huisarts geweest. Was een heel fijn gesprek en ik krijg een verwijzing naar het ziekenhuis. Heel fijn, maar in de auto schrok ik ook. Zonder het te beseffen ga ik misschien een medisch traject in... Vind ik toch wel een dingetje merk ik. Maar misschien alleen maar controles en is het allemaal goed genoeg om de natuur verder haar gang te laten gaan!
Moos bizar hé wat dat kan doen. Ik had diezelfde ervaring in januari na een behandeling . Zo'n groot stolsel dat ik stond te trillen op mijn benen. Hopelijk ben je snel ervan af nu. Weet je al wat je gaat doen deze ronde?
Xlau hoe was je test vanochtend?
Monkey jij nog een keer getest of ga je niet nog eens testen?
Ik ben zojuist bij huisarts geweest. Was een heel fijn gesprek en ik krijg een verwijzing naar het ziekenhuis. Heel fijn, maar in de auto schrok ik ook. Zonder het te beseffen ga ik misschien een medisch traject in... Vind ik toch wel een dingetje merk ik. Maar misschien alleen maar controles en is het allemaal goed genoeg om de natuur verder haar gang te laten gaan!
vrijdag 11 januari 2019 om 10:16
@Monkey: wat knap dat je zo rustig er onder bent! Misschien ook wel het teken dat het goed zit!
@Noonootje: Inderdaad niet van klachten uitgaan. Mijn misselijkheid bij vorige zwangerschap kwam ook echt rond 6 weken pas en verdween met 8,5.. Dat was dus moment dat kindje was overleden. Maar mijn bekkenpijn werd met de dag erger vanaf 8 weken en borsten bleven gevoelig tot na curettage. Totaal geen peil op te trekken.
@IlseAnne: Spannend voor jou. Wanneer ga je testen denk je?
@Moos: Kan mij voorstellen dat dat inderdaad belangrijk is voor de bevruchting dat draderige slijm. Alleen nog nooit van gehoord dat iemand hier voor onder behandeling is. Zouden ze daar iets aan kunnen doen?
@Kippetje: Fijn dat het een goed gesprek was! Zal zeker ook wel schrikken zijn. Vaak komt het besef wat het inhoud pas later. En een medisch traject is niet niks. Maar leidt het wel naar uiteindelijk iets moois <3
Ik heb vanmorgen toch getest, wilde het eigenlijk pas zaterdagochtend doen. Test was lichter dan gister. Ergens baal ik dus wel. Heb ook niet zoveel symptomen, dus denk niet dat het raak is deze ronde. Bij alle 2 de zwangerschappen echt last van maagzuur voor de 4 weken en dat heb ik nu helemaal niet. Alleen beetje gevoelige borsten (af en toe).
@Noonootje: Inderdaad niet van klachten uitgaan. Mijn misselijkheid bij vorige zwangerschap kwam ook echt rond 6 weken pas en verdween met 8,5.. Dat was dus moment dat kindje was overleden. Maar mijn bekkenpijn werd met de dag erger vanaf 8 weken en borsten bleven gevoelig tot na curettage. Totaal geen peil op te trekken.
@IlseAnne: Spannend voor jou. Wanneer ga je testen denk je?
@Moos: Kan mij voorstellen dat dat inderdaad belangrijk is voor de bevruchting dat draderige slijm. Alleen nog nooit van gehoord dat iemand hier voor onder behandeling is. Zouden ze daar iets aan kunnen doen?
@Kippetje: Fijn dat het een goed gesprek was! Zal zeker ook wel schrikken zijn. Vaak komt het besef wat het inhoud pas later. En een medisch traject is niet niks. Maar leidt het wel naar uiteindelijk iets moois <3
Ik heb vanmorgen toch getest, wilde het eigenlijk pas zaterdagochtend doen. Test was lichter dan gister. Ergens baal ik dus wel. Heb ook niet zoveel symptomen, dus denk niet dat het raak is deze ronde. Bij alle 2 de zwangerschappen echt last van maagzuur voor de 4 weken en dat heb ik nu helemaal niet. Alleen beetje gevoelige borsten (af en toe).
vrijdag 11 januari 2019 om 14:10
vrijdag 11 januari 2019 om 16:04
Nioma precies. Probeer jezelf niet druk te maken (zeg ik die zich al snel druk maakt en de hele tijd in m'n tieten zit te prikken). Jaa het nieuws is wel binnen gekomen. Ben blij en rustig. Gelukkig!
Kippetje dat lijkt me ook een dingetje het medisch traject in maar als het je helpt dan is 't alleen maar positief toch. Wellicht krijg je gewoon de standaard onderzoekjes? Ik hoop iig dat het je helpt en snel goed zwanger bent.
Ik heb trouwens niet meer getest. Echt niks voor mij. Voorheen gingen er pakken met testen door. Ik heb er nog eentje. Die doe ik dit weekend denk ik of woensdag (dan ben ik 5 weken). En daarna proberen niet meer te doen.
Xlau hé shit ik snap dat je dan toch stiekem hoopt dat die testen oplopen. Ik duim nog voor je mee dat ze dat alsnog gaan doen!
Ik hoop dat mijn rust een goed teken is. Fingers crossed
Shit wat verdrietig van 't andere forum. Ik geloof ook echt niet in vette pech als 't een paar keer gebeurd. Dat ze de oorzaak niet kunnen vinden dat zou kunnen maar dan moeten ze dat eerlijk zeggen.
Moos wat goed zeg dat het accupunctuur het gewenste effect heeft. Heb je nog testjes gedaan? Wat duurt het allemaal wel lang hé!
Kippetje dat lijkt me ook een dingetje het medisch traject in maar als het je helpt dan is 't alleen maar positief toch. Wellicht krijg je gewoon de standaard onderzoekjes? Ik hoop iig dat het je helpt en snel goed zwanger bent.
Ik heb trouwens niet meer getest. Echt niks voor mij. Voorheen gingen er pakken met testen door. Ik heb er nog eentje. Die doe ik dit weekend denk ik of woensdag (dan ben ik 5 weken). En daarna proberen niet meer te doen.
Xlau hé shit ik snap dat je dan toch stiekem hoopt dat die testen oplopen. Ik duim nog voor je mee dat ze dat alsnog gaan doen!
Ik hoop dat mijn rust een goed teken is. Fingers crossed
Shit wat verdrietig van 't andere forum. Ik geloof ook echt niet in vette pech als 't een paar keer gebeurd. Dat ze de oorzaak niet kunnen vinden dat zou kunnen maar dan moeten ze dat eerlijk zeggen.
Moos wat goed zeg dat het accupunctuur het gewenste effect heeft. Heb je nog testjes gedaan? Wat duurt het allemaal wel lang hé!
vrijdag 11 januari 2019 om 16:12
Jee wat verschrikkelijk zeg. Heel vergelijkbaar met het uitgerekend in juli topic. Daar ging het ook het meest mis bij de meiden die al een miskraam hadden gehad. Konden we gelijk hier aanschuiven.xLau schreef: ↑11-01-2019 14:10Pff ik word een beetje verdrietig van al dat slecht nieuws uit andere topic's. Met name die van de uitgerekend in augustus topic. De een na de ander heeft weer een MA/miskraam. Die gynaecologen kunnen echt barsten met hun 'pech' verhaal.. het gebeurt telkens de dames die het al is overkomen.
Toch bizar hoor ik vind het pech verhaal ook onbegrijpelijk. Hoe kan dat nou bij zoveel meiden dan... 1x pech snap ik maar vaker en dat het bij anderen wel in 1x goed gaat is soms echt onbegrijpelijk! Hoorde vandaag weer een verhaal van iemand die ongewenst zwanger is. Ja en dat is uiteraard wel een plakker. Hoe dan!?
vrijdag 11 januari 2019 om 16:31
Echt he noonootje! Zo verdrietig, die kindjes zijn zo gewenst hier..
echt oneerlijk.
Monkey fijn dat je zo rustig bent schat, ben onwijs blij voor jou.
Wat naar al die miskramen weer in dat andere topic. Zo verdrietig. En al helemaal als er geen oorzaak gevonden wordt want dan kunnen ze er ook niks aan doen om het te voorkomen.. gewoon zwaar shit is dat!
Was vandaag bij de psych, vertelde haar dat ik zwanger ben. Ze raakte er helemaal ontroerd van
Ze zei er ook in te geloven dat vertrouwen en liefde voor wat er in je buik groeit nu al zo belangrijk is! Laat het kindje voelen dat je vertrouwen hebt, ga nu al van het kindje houden, ondanks je angsten. Als je niet van zweverig houdt dan kun je bovenstaande vooral laten hoor maar ik leg mijn hand al best wel vaak op mijn onderbuik en fantaseer al over de liefde die ik te geven heb. En ik probeer daar door de miskramen niet te angstig en terughoudend in te zijn. Dit kindje mag groeien! Dit kindje komt er!
Monkey fijn dat je zo rustig bent schat, ben onwijs blij voor jou.
Wat naar al die miskramen weer in dat andere topic. Zo verdrietig. En al helemaal als er geen oorzaak gevonden wordt want dan kunnen ze er ook niks aan doen om het te voorkomen.. gewoon zwaar shit is dat!
Was vandaag bij de psych, vertelde haar dat ik zwanger ben. Ze raakte er helemaal ontroerd van
Ze zei er ook in te geloven dat vertrouwen en liefde voor wat er in je buik groeit nu al zo belangrijk is! Laat het kindje voelen dat je vertrouwen hebt, ga nu al van het kindje houden, ondanks je angsten. Als je niet van zweverig houdt dan kun je bovenstaande vooral laten hoor maar ik leg mijn hand al best wel vaak op mijn onderbuik en fantaseer al over de liefde die ik te geven heb. En ik probeer daar door de miskramen niet te angstig en terughoudend in te zijn. Dit kindje mag groeien! Dit kindje komt er!
vrijdag 11 januari 2019 om 21:26
Kippetje, wat goed dat je het met de huisarts hebt gedeeld. Snap ook echt dat het dan even emotioneel binnen komt, maar wat je zegt, het kan bij jullie op de natuurlijke manier. Misschien is het alleen al fijn als je even een kijkje binnen nemen en misschien wat controle?
Ik denk dat als het er dinsdag allemaal mooi uitzien we er toch gewoon voor proberen te gaan. Heb net potjes kruiden laten samenstellen door acupucturist, eerste deel en tweede deel cyclus. Ook ondersteunen bij voorkomen van mk (hopelijk doet het zn werk). Maar ook om aan meer energie te werken, hij sprak over bloedleegte (minder energie) klopt ook echt.
Lau, wat jammer van je test. Had zo gehoopt dat die zou oplopen. Maar mocht er idd nog iets van rest zitten dan is het ook goed als dat eerst je lichaam verlaat, maar onduidelijk voor je zo.
Test je nog door of wacht je af?
Nioma, wat lief dat het je psy zo raakte.
En heel mooi dat je nu al zo in contact met je kindje kan staan. Jij gaat alweer na de bijna 6 weken
Monkey,
Ben even echt zo trots op jou! Herken dat als een malle doortesten zo goed!
Maar heel goed dat je daar, net als Nioma wat rust in vindt!
Mijn testjes zijn wit, dus dat is nu fijn!
Mag nu langzaam op zoek naar een eitje.
Ik vind het ontzettend verdrietig dat er nu een aantal meiden wederom ook een mk moeten meemaken.
Ik hoop gewoon zo dat het pech is, maar wat Lau zegt, hoezo dan weer een miskraam? 1 keer was genoeg, niet wederom herhaling
Ik hoop dat ze hier steun en erkenning vinden om misschien mee te schrijven.
Maar ook het vertrouwen van onze zwangere
Ik denk dat als het er dinsdag allemaal mooi uitzien we er toch gewoon voor proberen te gaan. Heb net potjes kruiden laten samenstellen door acupucturist, eerste deel en tweede deel cyclus. Ook ondersteunen bij voorkomen van mk (hopelijk doet het zn werk). Maar ook om aan meer energie te werken, hij sprak over bloedleegte (minder energie) klopt ook echt.
Lau, wat jammer van je test. Had zo gehoopt dat die zou oplopen. Maar mocht er idd nog iets van rest zitten dan is het ook goed als dat eerst je lichaam verlaat, maar onduidelijk voor je zo.
Test je nog door of wacht je af?
Nioma, wat lief dat het je psy zo raakte.
En heel mooi dat je nu al zo in contact met je kindje kan staan. Jij gaat alweer na de bijna 6 weken
Monkey,
Ben even echt zo trots op jou! Herken dat als een malle doortesten zo goed!
Maar heel goed dat je daar, net als Nioma wat rust in vindt!
Mijn testjes zijn wit, dus dat is nu fijn!
Mag nu langzaam op zoek naar een eitje.
Ik vind het ontzettend verdrietig dat er nu een aantal meiden wederom ook een mk moeten meemaken.
Ik hoop gewoon zo dat het pech is, maar wat Lau zegt, hoezo dan weer een miskraam? 1 keer was genoeg, niet wederom herhaling
Ik hoop dat ze hier steun en erkenning vinden om misschien mee te schrijven.
Maar ook het vertrouwen van onze zwangere
vrijdag 11 januari 2019 om 22:07
Lieve meiden,
Ik ben er nog niet aan toe om nu al met jullie mee te schrijven in dit topic.
Uit nieuwsgierigheid kwam ik eventjes spieken en het ontroerd me dat jullie zo met ons mee leven
Misschien dat ik over een tijdje met jullie mee kom schrijven. Voor nu hoop ik voor jullie allemaal op mooie zwangerschappen die eindigen in allemaal gezonde kindjes. Het is jullie gegund na al het verdriet.
Ik ben er nog niet aan toe om nu al met jullie mee te schrijven in dit topic.
Uit nieuwsgierigheid kwam ik eventjes spieken en het ontroerd me dat jullie zo met ons mee leven
Misschien dat ik over een tijdje met jullie mee kom schrijven. Voor nu hoop ik voor jullie allemaal op mooie zwangerschappen die eindigen in allemaal gezonde kindjes. Het is jullie gegund na al het verdriet.
zaterdag 12 januari 2019 om 00:24
@Noonootje; het uitgerekend april topic was ook heel heftig. 11 van de 23 ofzo een miskraam.. echt bizar.
@Nioma: Niks zweverigs aan hoor! Ik ben totaal niet zweverig, maar zat ook regelmatig even met mijn hand op mijn buik en zei altijd in mezelf; kom op kleine! Probeerde ook altijd de honden even aan mijn buik te laten ruiken in de hoop dat ze al wat hormonen ofzo konden ruiken xD
@Moos: Fijn vooruitzicht dat je er dan weer voor probeert te gaan! En een witte test is ook erg positief.
Ik test nog wel even door. Weet alleen niet wanneer.
@Frozen: Je bent altijd welkom. Gun jezelf eerst maar even tijd. Kan mij voorstellen dat het starten met meeschrijven in dit topic ook confronterend kan voelen.
@Nioma: Niks zweverigs aan hoor! Ik ben totaal niet zweverig, maar zat ook regelmatig even met mijn hand op mijn buik en zei altijd in mezelf; kom op kleine! Probeerde ook altijd de honden even aan mijn buik te laten ruiken in de hoop dat ze al wat hormonen ofzo konden ruiken xD
@Moos: Fijn vooruitzicht dat je er dan weer voor probeert te gaan! En een witte test is ook erg positief.
Ik test nog wel even door. Weet alleen niet wanneer.
@Frozen: Je bent altijd welkom. Gun jezelf eerst maar even tijd. Kan mij voorstellen dat het starten met meeschrijven in dit topic ook confronterend kan voelen.
zaterdag 12 januari 2019 om 08:27
Nioma vind het ook niet zweverig maar juist heel mooi. Ik leg m'n hand ook regelmatig op m'n buik om inderdaad een soort hoop uit te putten en het klompje cellen aan te moedigen. Mooi juist.
Moos dat is echt super lief van je! Ik probeer mezelf zo niet helemaal gek te maken. Vanochtend wel een momentje de behoefte gehad om te testen en een onzeker momentje. Maaaar heb niet getest. Probeer 't uit te stellen tot woensdag.
Wat super dat de testjes wit zijn! Laat dat eitje maar komen.
Frozen star..wat ontzettend verdrietig voor je
geef je zelf de tijd om verdrietig te zijn. Je bent altijd welkom hier. Zie het niet als een drempel. Juist ontzettend fijn dat de meiden hier weten wat je doormaakt.
Moos dat is echt super lief van je! Ik probeer mezelf zo niet helemaal gek te maken. Vanochtend wel een momentje de behoefte gehad om te testen en een onzeker momentje. Maaaar heb niet getest. Probeer 't uit te stellen tot woensdag.
Wat super dat de testjes wit zijn! Laat dat eitje maar komen.
Frozen star..wat ontzettend verdrietig voor je
zaterdag 12 januari 2019 om 09:28
Monkey, geloof mij.. je krijgt weer testdrang hoor!! Hihi! Het is de enige manier tot de echo om af en toe te toetsen of het goed gaat daarbinnen. Fijn dat je weer even die bevestiging hebt gehad!
wanneer heb jij ook alweer je eerste echo?
XLau klopt, ik zat ook in het april topic. Niet normaal hoeveel mensen daar een miskraam kregen he? Heel verdrietig! En fijn dat je het herkent, ik probeer veel warmte op mijn buik te houden dus het hondje van mijn vader mag ook altijd lekker tegen mijn buik aanliggen
Lieve frozen, neem je tijd maar weet dat je hier altijd welkom bent! Ik haal veel steun uit deze groep, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje met onze onzekerheid en ervaringen!
Moosie, dinsdag 6 weekjes. Gaat snel en ook weer niet. Kan niet wachten tot de echo, ben zo benieuwd wat er nu in mijn buik gebeurt!!
XLau klopt, ik zat ook in het april topic. Niet normaal hoeveel mensen daar een miskraam kregen he? Heel verdrietig! En fijn dat je het herkent, ik probeer veel warmte op mijn buik te houden dus het hondje van mijn vader mag ook altijd lekker tegen mijn buik aanliggen
Lieve frozen, neem je tijd maar weet dat je hier altijd welkom bent! Ik haal veel steun uit deze groep, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje met onze onzekerheid en ervaringen!
Moosie, dinsdag 6 weekjes. Gaat snel en ook weer niet. Kan niet wachten tot de echo, ben zo benieuwd wat er nu in mijn buik gebeurt!!
zaterdag 12 januari 2019 om 17:02
Haha xlau honden als nieuwe zwangerschapstest
maar serieus onze hond voelde het ook echt en kwam steeds met d'r kop op m'n buik liggen.
Als we toch in zweverige bui zijn. Ik las op dit forum ergens dit gedichtje. Nou pak je zakdoeken maar. Ik ben niet echt gelovig maar de tranen rolden over m'n wangen... Ik vind het wel een hele mooie gedachte.
Am I a mother?
I thought of you and closed my eyes.
And prayed to God today.
I asked what makes a mother and
I know I heard him say,
A mother has a baby.
This we know is true.
But God, can you be a mother
when your baby's not with you?
Yes, you can, He replied
with confidence in His voice.
I give many women babies.
When they leave is not their choice.
Some I send for a lifetime
and others for a day.
And some I send to feel your womb
but there's no need to stay.
I just don't understand this. God,
I want my baby here.
He took a breath and cleared His throat
and then I saw a tear.
I wish I could show you
what your child is doing today.
If you could see your child smile
with other children and say,
"We go to earth to learn our lessons
of life and love and fear.
My Mommy loved me, Oh so much,
I got to come straight here.
I feel so lucky to have a Mom
who had so much love for me,
I learned my lesson very quickly.
My Mommy set me free.
I miss my Mommy, Oh so much, but I visit her each day.
When she goes to sleep,
on her pillow's where I lay.
I stroke her hair and kiss her cheek and whisper in her ear, 'Mommy don't be sad today,
I'm your baby and I'm here.'"
So you see, my dear sweet one, your children are okay.
Your babies are here in MY home and this is where they'll stay.
They'll wait for you with ME until your lesson is through.
And on the day that you come home,
they'll be at the gates for you.
So now you see what makes a Mother—
It's the feeling in your heart.
It's the love you had so much of,
right from the very start.
Though some on earth may not realize you are a Mother,
until their time is done.
They'll be up here with ME one day,
and know you're the best one.
Als we toch in zweverige bui zijn. Ik las op dit forum ergens dit gedichtje. Nou pak je zakdoeken maar. Ik ben niet echt gelovig maar de tranen rolden over m'n wangen... Ik vind het wel een hele mooie gedachte.
Am I a mother?
I thought of you and closed my eyes.
And prayed to God today.
I asked what makes a mother and
I know I heard him say,
A mother has a baby.
This we know is true.
But God, can you be a mother
when your baby's not with you?
Yes, you can, He replied
with confidence in His voice.
I give many women babies.
When they leave is not their choice.
Some I send for a lifetime
and others for a day.
And some I send to feel your womb
but there's no need to stay.
I just don't understand this. God,
I want my baby here.
He took a breath and cleared His throat
and then I saw a tear.
I wish I could show you
what your child is doing today.
If you could see your child smile
with other children and say,
"We go to earth to learn our lessons
of life and love and fear.
My Mommy loved me, Oh so much,
I got to come straight here.
I feel so lucky to have a Mom
who had so much love for me,
I learned my lesson very quickly.
My Mommy set me free.
I miss my Mommy, Oh so much, but I visit her each day.
When she goes to sleep,
on her pillow's where I lay.
I stroke her hair and kiss her cheek and whisper in her ear, 'Mommy don't be sad today,
I'm your baby and I'm here.'"
So you see, my dear sweet one, your children are okay.
Your babies are here in MY home and this is where they'll stay.
They'll wait for you with ME until your lesson is through.
And on the day that you come home,
they'll be at the gates for you.
So now you see what makes a Mother—
It's the feeling in your heart.
It's the love you had so much of,
right from the very start.
Though some on earth may not realize you are a Mother,
until their time is done.
They'll be up here with ME one day,
and know you're the best one.
zaterdag 12 januari 2019 om 19:16
Haha dat denk ik ook nioma. Maar ik ga 't wel proberen. Uit ervaring weet ik dat die dikke testen bij mij ook helemaal niks zeggen. We moeten gewoon geduld hebben
Aaaah wow zo mooi nonootje. Ik moest ook een traantje wegpinken.
Hoe gaat het pavo?? Je nod komt eraan!
En Xlau hoe is 't met jou? Helemaal geen vertrouwen meer in dat het deze ronde raak kan zijn?
Aaaah wow zo mooi nonootje. Ik moest ook een traantje wegpinken.
Hoe gaat het pavo?? Je nod komt eraan!
En Xlau hoe is 't met jou? Helemaal geen vertrouwen meer in dat het deze ronde raak kan zijn?
zaterdag 12 januari 2019 om 20:47
Monkey, ik ben al heel trots op jou dat je niet alle dagen aan het testen was. En mennnn wat een heerlijke knaller, dat voelt toch even heel fijn.
Op naar jullie mooie echo!
Nioma, heb jij nog stiekem een testje gewaagd?
Frozen, sluit aan wanneer dat voor jou goed zou voelen, geldt ook voor andere. Allemaal super welkom lieve meiden.
Kippetje, hoe gaat het lichamelijk met jou? Ben vandaag weer lekker gaan hardlopen, en dochter van vriend ernaast, Thanks voor jullie support! En noonoo zei het toch?
En dat soort gedichten.
Pavo, wat spannend! Wacht je met testen of ga je testje wagen? Duim hard!
Lautje, hoe is het met jou?
Kon je het balen van je wat lichtere test beetje achter je kunnen laten?
Haha wat een goed idee! Ik ga onze hond straks ook als test gebruiken
Op naar jullie mooie echo!
Nioma, heb jij nog stiekem een testje gewaagd?
Frozen, sluit aan wanneer dat voor jou goed zou voelen, geldt ook voor andere. Allemaal super welkom lieve meiden.
Kippetje, hoe gaat het lichamelijk met jou? Ben vandaag weer lekker gaan hardlopen, en dochter van vriend ernaast, Thanks voor jullie support! En noonoo zei het toch?
En dat soort gedichten.
Pavo, wat spannend! Wacht je met testen of ga je testje wagen? Duim hard!
Lautje, hoe is het met jou?
Kon je het balen van je wat lichtere test beetje achter je kunnen laten?
Haha wat een goed idee! Ik ga onze hond straks ook als test gebruiken
zaterdag 12 januari 2019 om 20:51
Monkey ik moet wel een beetje lachen om hoe je om 8.27 een bericht post met dat je niet hebt getest en 27 minuten later een berichtje post van je test haha
Het was goed geprobeerd :p
Een knaltest zegt inderdaad niet altijd dat het goed gaat lopen, maar het is zeker een goed begin! De innesteling is in ieder geval al goed gegaan en van de rest gaan we ook gewoon uit!
@Nioma; de april groep topic was zeker heel heftig.
@Noonootje: 1 van de 2 honden gaf af en toe een likje, maar dat moest ik wel even forceren en het is nogal een lik grage hond.
Poeh ik begon te lezen met het gedichtje en dacht.. naah mij te veel gespitst op het geloof.. aan t einde moest ik toch even snikken. Komt toch binnen.
Monkey ik heb niet zoveel vertrouwen dat het raak is. Dinsdag zou mijn menstruatie zijn. Heel licht streepje op de zwangerschapstest nog. Borsten minimaal gevoelig, heel af en toe maar dat ik wat voel in de baarmoeder en merk dat ik een iets wat kort lontje heb. Beide zwangerschappen voelde ik van alles in mn baarmoeder, steken in zijkant borsten en maagzuur was heel opvallend.
Maar buiten het korte lontje, ook geen symptomen voor een menstruatie. Geen idee wanneer die zouden komen bij mij?
@Moos: vanmorgen was de test weer zo licht als gister. Baal wel natuurlijk.. maar hebben ook maar 1 keer seks gehad rond de eisprong.
Wat voor hond hebben jullie ?:) Ik ben gek op hondjes
Een knaltest zegt inderdaad niet altijd dat het goed gaat lopen, maar het is zeker een goed begin! De innesteling is in ieder geval al goed gegaan en van de rest gaan we ook gewoon uit!
@Nioma; de april groep topic was zeker heel heftig.
@Noonootje: 1 van de 2 honden gaf af en toe een likje, maar dat moest ik wel even forceren en het is nogal een lik grage hond.
Poeh ik begon te lezen met het gedichtje en dacht.. naah mij te veel gespitst op het geloof.. aan t einde moest ik toch even snikken. Komt toch binnen.
Monkey ik heb niet zoveel vertrouwen dat het raak is. Dinsdag zou mijn menstruatie zijn. Heel licht streepje op de zwangerschapstest nog. Borsten minimaal gevoelig, heel af en toe maar dat ik wat voel in de baarmoeder en merk dat ik een iets wat kort lontje heb. Beide zwangerschappen voelde ik van alles in mn baarmoeder, steken in zijkant borsten en maagzuur was heel opvallend.
Maar buiten het korte lontje, ook geen symptomen voor een menstruatie. Geen idee wanneer die zouden komen bij mij?
@Moos: vanmorgen was de test weer zo licht als gister. Baal wel natuurlijk.. maar hebben ook maar 1 keer seks gehad rond de eisprong.
Wat voor hond hebben jullie ?:) Ik ben gek op hondjes
zaterdag 12 januari 2019 om 21:06
Wat super lief moos! Ik vind het ook al een hele overwinning voor mezelf dat ik niet elke dag heb getest.
Ga je deze ronde weer ovulatietesten gebruiken moos? Nu je testen wit zijn!
Hahahaaha snap ik xlau! Ik was 't echt van plan niet te doen maar ja toch te zwak haha.
Daar heb je ook zeker gelijk in. Er is weer een goed begin gemaakt en er is een klompje cellen daar aan het groeien. Hopelijk blijft die lekker groeien!
Spannend voor je dinsdag je nod. Ik duim toch nog voor je mee ondanks dat je geen zwanger gevoel hebt. Je weet maar nooit!
Haha een hond als test gebruiken. Dat zou makkelijk zijn! Wij hebben ook 2 hondjes. Niet de beste speurneuzen!
Ga je deze ronde weer ovulatietesten gebruiken moos? Nu je testen wit zijn!
Hahahaaha snap ik xlau! Ik was 't echt van plan niet te doen maar ja toch te zwak haha.
Daar heb je ook zeker gelijk in. Er is weer een goed begin gemaakt en er is een klompje cellen daar aan het groeien. Hopelijk blijft die lekker groeien!
Spannend voor je dinsdag je nod. Ik duim toch nog voor je mee ondanks dat je geen zwanger gevoel hebt. Je weet maar nooit!
Haha een hond als test gebruiken. Dat zou makkelijk zijn! Wij hebben ook 2 hondjes. Niet de beste speurneuzen!
zaterdag 12 januari 2019 om 22:18
Hahaha ik vond het bericht van Monkey echt fantastisch, met inderdaad “heb mij ingehouden” en daarna die dikke knaltest. Moest lachen en zo herkenbaar!
Toch wel apart dat het streepje er wel blijft staan hè Lau? Heb je alleen action gedaan of ook kruitvat?
Snap zo dat je baalt. Maar het is nog een paar dagen wachten.
Dat eeuwige wachten hè
Wij hebben een Australian Shepherd, en jullie Lau?
Hier al begonnen met ovulatietesten en had een heel licht streepje vanochtend, action test. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die steeds donkerder wordt.
Toch wel apart dat het streepje er wel blijft staan hè Lau? Heb je alleen action gedaan of ook kruitvat?
Snap zo dat je baalt. Maar het is nog een paar dagen wachten.
Dat eeuwige wachten hè
Wij hebben een Australian Shepherd, en jullie Lau?
Hier al begonnen met ovulatietesten en had een heel licht streepje vanochtend, action test. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die steeds donkerder wordt.