Meest overrated boek
zaterdag 12 januari 2019 om 13:08
zaterdag 12 januari 2019 om 22:09
De eerlijkheid. Daarnaast, dit zijn juist mannen die vrouwen heel hoog hebben zitten, en nog grappig zijn ook.
zaterdag 12 januari 2019 om 22:11
Dat ze grappig zijn is een mening.Castor1975 schreef: ↑12-01-2019 22:09De eerlijkheid. Daarnaast, dit zijn juist mannen die vrouwen heel hoog hebben zitten, en nog grappig zijn ook.
Ik heb zelf niet de indruk dat Brusselmans vrouwen hoog heeft zitten.
Hoe zit het dan? Je hebt vrouwen hoog zitten dus schrijf je er maar rare expliciete dingen over? Lomp en beledigend?
zaterdag 12 januari 2019 om 22:11
Ja! Ook gewoon echt ingewikkeld met te veel karakters...
Ik heb één keer geprobeerd om een werk van Herman Brusselmans te lezen, maar daar was ook echt niet doorheen te komen. Vooral dat taalgebruik was echt vreselijk.
zaterdag 12 januari 2019 om 22:15
Nou en, ik vind brusselmans niet grappig. Bukowski ben ik nooit aan begonnen.Castor1975 schreef: ↑12-01-2019 22:09De eerlijkheid. Daarnaast, dit zijn juist mannen die vrouwen heel hoog hebben zitten, en nog grappig zijn ook.
Ik pretendeer nergens een literatuurkenner te zijn, maar wat ik niet leuk vind lees ik gewoon niet.
zaterdag 12 januari 2019 om 22:21
De Celestijnse belofte --- Vreselijk
De Welwillenden --- Hoewel het boek me echt aangreep, vond ik het veel te minitieus geschreven.
De jongen in de gestreepte pyjama --- Dit verhaal kon in 1 hoofdstuk worden verteld en bovendien heel voorspelbaar.
De Welwillenden --- Hoewel het boek me echt aangreep, vond ik het veel te minitieus geschreven.
De jongen in de gestreepte pyjama --- Dit verhaal kon in 1 hoofdstuk worden verteld en bovendien heel voorspelbaar.
anoniem_357619 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 22:23
Reden: spelling error
Reden: spelling error
0.40% gewijzigd
zaterdag 12 januari 2019 om 22:22
Haha, ik vind het leuk om op te kunnen merken dat je best wel humor ten toon kan spreiden....COtweepuntnul schreef: ↑12-01-2019 22:11Dat ze grappig zijn is een mening.
Ik heb zelf niet de indruk dat Brusselmans vrouwen hoog heeft zitten.
Hoe zit het dan? Je hebt vrouwen hoog zitten dus schrijf je er maar rare expliciete dingen over? Lomp en beledigend?
zaterdag 12 januari 2019 om 22:24
Moet je ook vooral niet doen....ik lees ook alleen dingen die ik wél leuk of mooi denk te vinden....-Darkside- schreef: ↑12-01-2019 22:15Nou en, ik vind brusselmans niet grappig. Bukowski ben ik nooit aan begonnen.
Ik pretendeer nergens een literatuurkenner te zijn, maar wat ik niet leuk vind lees ik gewoon niet.
zaterdag 12 januari 2019 om 22:27
zaterdag 12 januari 2019 om 22:30
Maar leg es uit dan?Castor1975 schreef: ↑12-01-2019 22:22Haha, ik vind het leuk om op te kunnen merken dat je best wel humor ten toon kan spreiden....
zaterdag 12 januari 2019 om 22:43
Nee joh....als ik jou was gewoon geen Brusselmans lezen, er zijn genoeg andere mooie boeken.....
zaterdag 12 januari 2019 om 23:18
Zout op mijn huid.
Zo´n beetje alles van Konsalik. In één zin een huis in een bos beschrijven en dan een halve bladzijde verder zijn, blegh.
Millennium. Daarin zijn een paar passages die me aanspreken én die meteen het hele verhaal vertellen. Gelukkig kan ik heel snel lezen/filteren, dus ik heb ze wel alledrie gelezen.
De boeken van Tess Gerritsen. Het eerste boek dat ik las was geweldig. Het tweede boek was goed. Vanaf het derde boek kende ik de schrijfstijl en kon al zo´n beetje voorspellen wat er ging gebeuren. Na het vierde boek ben ik ermee gestopt.
Komt een vrouw bij de dokter vond ik dan wel weer aangrijpend. Misschien voornamelijk omdat mijn vader stierf aan kanker, bepaalde stukken waren gewoon heel herkenbaar. De schuingedrukte teksten heb ik overheen gelezen, die vond ik niet interessant voor het verhaal waar het om gaat.
Zo´n beetje alles van Konsalik. In één zin een huis in een bos beschrijven en dan een halve bladzijde verder zijn, blegh.
Millennium. Daarin zijn een paar passages die me aanspreken én die meteen het hele verhaal vertellen. Gelukkig kan ik heel snel lezen/filteren, dus ik heb ze wel alledrie gelezen.
De boeken van Tess Gerritsen. Het eerste boek dat ik las was geweldig. Het tweede boek was goed. Vanaf het derde boek kende ik de schrijfstijl en kon al zo´n beetje voorspellen wat er ging gebeuren. Na het vierde boek ben ik ermee gestopt.
Komt een vrouw bij de dokter vond ik dan wel weer aangrijpend. Misschien voornamelijk omdat mijn vader stierf aan kanker, bepaalde stukken waren gewoon heel herkenbaar. De schuingedrukte teksten heb ik overheen gelezen, die vond ik niet interessant voor het verhaal waar het om gaat.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 12 januari 2019 om 23:53
Heerlijk gelachen om dit topic.
Eens met 50 tinten (1ste boek ging nog wel, maar die 2e..), Harry mulisch, Sonny boy, griet op de beeck,
En ik hou juist van Harry Potter! En Virginia Andrews haha! Gaan vanaf jeugdjaren al in herhaling.
En Willem Frederik Hermans - au pair. Las op zich ok, en toe moest ik verslag van maken en ging internet raadplegen. Leek wel of heel ander boek had gelezen.... zo vreemd! Snap er nog steeds niets van.
Eens met 50 tinten (1ste boek ging nog wel, maar die 2e..), Harry mulisch, Sonny boy, griet op de beeck,
En ik hou juist van Harry Potter! En Virginia Andrews haha! Gaan vanaf jeugdjaren al in herhaling.
En Willem Frederik Hermans - au pair. Las op zich ok, en toe moest ik verslag van maken en ging internet raadplegen. Leek wel of heel ander boek had gelezen.... zo vreemd! Snap er nog steeds niets van.
zondag 13 januari 2019 om 01:36
Het Achterhuis.
Heel triest wat de familie en vele anderen is overkomen, maar ik had als kind na 3/4 van het boek, ja nu weet ik het wel.Later nog eens in begonnen, maar mijn idee was niet veranderd, nog steeds triest maar nog steeds niet door te komen
Heel triest wat de familie en vele anderen is overkomen, maar ik had als kind na 3/4 van het boek, ja nu weet ik het wel.Later nog eens in begonnen, maar mijn idee was niet veranderd, nog steeds triest maar nog steeds niet door te komen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert