ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

zaterdag 21 maart 2009 om 09:25
quote:zusje78 schreef op 21 maart 2009 @ 09:12:
Ik ben er achter wat er gisteren is bezorgd, de H&M was veel sneller dan verwacht. Nu weet ik alleen niet waar het pakket is, stomme TNT dombo.
Ik weet namelijk dat ze hier vrij ver gaan, maar om nou bij de hele straat aan te gaan bellen... Hoop dat ze hierheen komen, die zullen ook wel denken...Irritant is dat he, ze moeten het maar gewoon proberen af te leveren bij de naaste buren en niet de hele straat afgaan..
Ik ben er achter wat er gisteren is bezorgd, de H&M was veel sneller dan verwacht. Nu weet ik alleen niet waar het pakket is, stomme TNT dombo.
Ik weet namelijk dat ze hier vrij ver gaan, maar om nou bij de hele straat aan te gaan bellen... Hoop dat ze hierheen komen, die zullen ook wel denken...Irritant is dat he, ze moeten het maar gewoon proberen af te leveren bij de naaste buren en niet de hele straat afgaan..
zaterdag 21 maart 2009 om 09:48
Tien?! Geniaal!
Ik hoop dat er vandaag nog pakketjes komen
Maar ik weet het niet precies dus, en ik ben het ook bijster wat ik van wie nog zou krijgen....
Heb overigens een paar schoenen maat 39 toch maar in de aanbieding. Ik had ze gisteren aan en ze zitten gewoon echt niet zo lekker.
Ook nog; de schoenen die ik van Biol gekregen heb, in maat 39/40 voor smalle voetjes. Hele gave enkellaarsjes!
Foto's volgen!
Ik hoop dat er vandaag nog pakketjes komen
Maar ik weet het niet precies dus, en ik ben het ook bijster wat ik van wie nog zou krijgen....
Heb overigens een paar schoenen maat 39 toch maar in de aanbieding. Ik had ze gisteren aan en ze zitten gewoon echt niet zo lekker.
Ook nog; de schoenen die ik van Biol gekregen heb, in maat 39/40 voor smalle voetjes. Hele gave enkellaarsjes!
Foto's volgen!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 21 maart 2009 om 09:56
zaterdag 21 maart 2009 om 10:00
zaterdag 21 maart 2009 om 10:14
zaterdag 21 maart 2009 om 10:44
zo.. half uurtje aan het inpakken geweest, pakketjes voor varisha, noa, miss loppis en TOP gaan vandaag de deur uit, pakje voor marels is al wel verzend klaar hoor dat ik voor sluitingstijd nog kan posten (doe toch maar tnt..)
en just somebody, weet niet meer wat je forumnaam is, ik zou jou een kledingpakket toe sturen? ben nog een goede doos aan het zoeken maar bij de buren liggen 3 pakjes voor me dus uiterlijk gaat ie maandag op de bus.. (hm blousje, s oliver shirt, broeken enz?)
en just somebody, weet niet meer wat je forumnaam is, ik zou jou een kledingpakket toe sturen? ben nog een goede doos aan het zoeken maar bij de buren liggen 3 pakjes voor me dus uiterlijk gaat ie maandag op de bus.. (hm blousje, s oliver shirt, broeken enz?)
zaterdag 21 maart 2009 om 11:12
Ik heb mij shop een update gegeven met tassen die nog wel mooi zijn??? hihi en schoenen Varisha's shop (h)
als je iets ziet wat je leuk vind...mail me dan ff...gaat sneller
viva_varisha@live.nl
als je iets ziet wat je leuk vind...mail me dan ff...gaat sneller
viva_varisha@live.nl

zaterdag 21 maart 2009 om 11:24
Varisha,
Wat een leuke dingen heb je! Stuur je gelijk een mailtje!
Wat een leuke dingen heb je! Stuur je gelijk een mailtje!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?