Werk & Studie alle pijlers

Salaris salonmanager kapsalon

13-01-2019 21:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel al enige jaren werkzaam als kapster en zou graag willen doorgroeien naar salon manager. Zeker omdat ik vind dat je als kapster niet onwijs veel verdient.

Nu ben ik benieuwd of er hier salon managers meelezen en mij een salaris indicatie kunnen geven van wat zij per maand verdienen?
Kijk in de cao. Staan loontabellen in.

https://www.anko.nl/wat-we-bieden/downl ... ao-kappers
Meer salaris is niet de meest doeltreffende motivatie. Zijn er nog andere redenen waarom je dit wilt?
Trekt de baan an sich je ook?
.
mandylion schreef:
13-01-2019 22:21
Trekt de baan an sich je ook?
Ja zeker zou graag meer verantwoordelijkheden hebben en vind het ook leuk om collega’s te coachen. Daarom wil ik graag weten of het salaris in verhouding is met de verantwoordelijkheden.
Op indeed etc zoeken naar die vacatures en kijken of er een salarisindicatie bij staat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En ik kan me ook voorstellen dat het in de salons onderling nog flink kan verschillen, afhankelijk van grootte, verantwoordelijkheden en franchise-organisatie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
13-01-2019 22:59
Op indeed etc zoeken naar die vacatures en kijken of er een salarisindicatie bij staat.
Helaas staat er bij indeed nergens een salaris indicatie bij
Een salonmanager verdient wel iets meer, maar daar tegenover staat ook een behoorlijke portie verantwoordelijkheden. De baan bestaat echt maar voor een klein gedeelte uit het coachen van je collega's.
lise1985 schreef:
14-01-2019 15:19
Een salonmanager verdient wel iets meer, maar daar tegenover staat ook een behoorlijke portie verantwoordelijkheden. De baan bestaat echt maar voor een klein gedeelte uit het coachen van je collega's.
Wat doet een salonmanager nog meer? Gewoon uit nieuwsgierigheid, ben niet geinteresseerd ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven