Ik ben momenteel al enige jaren werkzaam als kapster en zou graag willen doorgroeien naar salon manager. Zeker omdat ik vind dat je als kapster niet onwijs veel verdient.
Nu ben ik benieuwd of er hier salon managers meelezen en mij een salaris indicatie kunnen geven van wat zij per maand verdienen?
Ja zeker zou graag meer verantwoordelijkheden hebben en vind het ook leuk om collega’s te coachen. Daarom wil ik graag weten of het salaris in verhouding is met de verantwoordelijkheden.
En ik kan me ook voorstellen dat het in de salons onderling nog flink kan verschillen, afhankelijk van grootte, verantwoordelijkheden en franchise-organisatie.
Op indeed etc zoeken naar die vacatures en kijken of er een salarisindicatie bij staat.
Helaas staat er bij indeed nergens een salaris indicatie bij
Anoniem_364102
maandag 14 januari 2019 om 15:19
Een salonmanager verdient wel iets meer, maar daar tegenover staat ook een behoorlijke portie verantwoordelijkheden. De baan bestaat echt maar voor een klein gedeelte uit het coachen van je collega's.
Een salonmanager verdient wel iets meer, maar daar tegenover staat ook een behoorlijke portie verantwoordelijkheden. De baan bestaat echt maar voor een klein gedeelte uit het coachen van je collega's.
Wat doet een salonmanager nog meer? Gewoon uit nieuwsgierigheid, ben niet geinteresseerd
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.