Niet te beschrijven

14-01-2019 15:27 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.66% gewijzigd
honingbijtje schreef:
14-01-2019 19:09
Dat noem je een antwoord? Hier wordt je alleen maar precies naar de mond gepraat. Confirmation bias noemen ze dat ook wel.
Bedankt voor je antwoord, maar het probleem is al opgelost. Prettige dag verder!
devrouwelijkehulk schreef:
14-01-2019 18:36
De strijkkamer is 3 bij 4 m. Lees het bericht hierboven daar staat waarom
Ik heb vier studiejaren gestudeerd en geslapen op 3x3 meter. Studentenkot.
honingbijtje schreef:
14-01-2019 19:13
Ik heb vier studiejaren gestudeerd en geslapen op 3x3 meter. Studentenkot.
Bedankt voor je antwoord, maar het probleem is al opgelost. Prettige dag verder!
Ik heb geen gemene reacties gezien trouwens. Een paar grappende, maar geen gemene.
honingbijtje schreef:
14-01-2019 19:23
Ik heb geen gemene reacties gezien trouwens. Een paar grappende, maar geen gemene.
Fijn dat het is opgelost, en dat je weer in een bed slaapt, je zusters vriend alleen nog maar in het weekend komt, ze een verhuisdatum heeft bepaald en je ouders haar niet meer voortrekken.
Graag gedaan.
(Dat was een beetje ironisch bedoeld. Hoop dat ik je standaard antwoord krijg!)
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 14-01-2019 19:27
Reden: Typefoutje
0.18% gewijzigd
Of kan je een automatische reply op dit forum instellen?
Je weet dat je niet verplicht op iedereen hoeft te reageren he.
14-01-2019 19:12
Wil toch nog even reageren en bedankt zeggen... vind het heel jammer dat er zo op gereageerd wordt.
Dit verhaal is ook hoe het bij ons gaat en denk dat ik mijn ouders toch ga vragen of ze er nog eens wat van kunnen zeggen.
Heel erg bedankt :heart:
Goed zo. Succes!
Ik lees dat je probleem al is opgelost maar als het allemaal echt zo is als jij schrijft wil ik nog wel even zeggen dar jouw situatie belachelijk is en dat je ouders moeten ingrijpen.
Hebben ze dan echt zo weinig oog voor jou dat ze niet zien dat jij je kamer uitgebonjourd bent door je zus en haar vriend? En dat je moeder zijn zooi opruimt is te gek voor woorden.
Maar nu hebben je zus en haar vriend dus bonje gemaakt in het huis van je ouders en als zij zich daar dan mee bemoeien/er iets van vinden heeft dat brutale stuk vreten ook nog het lef om tegen je moeder uit te vallen?
Ik vind het echt een bizarre situatie en ik hoop voor jou dat deze ruzie het eind van hun relatie betekent. Zo niet, moeten je ouders stappen ondernemen.
14-01-2019 18:41
Rond deze tijd komen er veel huisjes vrij dus waarschijnlijk zijn ze zo het huis uit. Ik ben niet zo’n iemand die nu alles gaat overhaasten en heel egoïstisch een kamer voor mezelf nodig heb.
had een reactie getypt en zag nadien dat het reeds was opgelost. Ik zal hem daarom verwijderen. Desondanks een :rose:
kleppeboxx wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:51
Reden: geen opgave reden
81.24% gewijzigd
Wat reageer je raar trouwens op alle adviezen. OK, er staan wat flauwe grappen bij en het gaat daarbij behoorlijk off subject, mar er staat ook veel nuttigs in.

Mijn kinderen (veel jonger dan jij) hebben een tijdje na een echtscheiding bij elkaar op een kamer geslapen. Groot huur appartement met maar 2 slaapkamers. Nu klein huis, maar wel ieder zijn eigen kamer.

En no way dat eentje zijn kamer moet inleveren omdat de ander een vriendinnetje fulltime in huis gaat halen. En het strijkhok, ook al is het 'maar 3x4' wordt dan meteen opgeofferd.

(btw: de slaapkamers die ze nu hebben zijn allemaal kleiner dan 3x4)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven