Niet te beschrijven

14-01-2019 15:27 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-01-2019 21:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.66% gewijzigd
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 17:10
Die heeft wat met het IJzer toch?

Ik weet het niet zeker, het is een sloerie hoor.
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 16:39
Dus jullie zijn zulke snobs dat goederen en geld de basis zijn voor een relatie?

Ik denk dat hij ook seks heeft met je moeder. Tenslotte een snellere route naar het geld.
Mijn God hoe oud ben jij? Je snapt toch gewoon wat ze bedoeld of niet soms?
Zoetje2019 schreef:
14-01-2019 17:14
Ik zeg exact wat ik zeg.
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 16:55
Is jouw huis vrijwillig alleenstaand? Of had hij/zij liever een relatie?
Mijn huis heeft meerdere relaties, in elk geval met de huizen van de buren links en rechts. Maar die huizen zijn zelf ook niet monogaam.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 17:03
Nee, absoluut niet.
Het is gewoon fout. Oefen je woordenschat.
Oefen je woordenschat? Zal ik even praten als elke puber van tegenwoordig. Komt ie

Broski wat denk jij, ik ben 17 mijn woordenschat gaat jou geen fuck aan.
devrouwelijkehulk schreef:
14-01-2019 17:18
Oefen je woordenschat? Zal ik even praten als elke puber van tegenwoordig. Komt ie

:rofl:
14-01-2019 15:59
Waarom heeft iedereen problemen met het feit dat mijn ouders 6 dagen in de week hartstikke hard werken voor hun geld en daarom een leuk huisje hebben gekocht? Waarom?
Ik heb uberhaupt geen probleem. Waarom beantwoord je mijn vraag niet WAAROM?!?!
@TO richt je gewoon op de mensen die wel serieuze reacties geven en je willen helpen. Die zijn er genoeg en die negeer je nu voor een groot deel en reageer op alle negatieve reacties. En zelfs die negatieve reacties waren in het begin helpend bedoeld, ook die over je schrijfvaardigheid.
Dat is toch ook helemaal niet hygienisch? Verwachten je ouders dan dat je oordopjes in doet als zij liggen te batsen of zo?
Zoetje2019 schreef:
14-01-2019 17:14

Bedoelt.

Dubbelnicken mag niet.
Zorg ervoor dat jij eens een keer als eerste in bed ligt.

Of de extreme oplossingen:
- Duik zelf met haar vriendje in bed, misschien maakt zijn het dan wel uit met hem.
- Regel zelf een "vriendje". Desnoods een oudere man met een eigen huis en trek daar bij in.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Het handigste lijkt mij gewoon een eigen kamer regelen, ofwel in de chillroom, of in het strijkkamertje, want al blijft hij niet elke dag slapen maar alleen in het weekend, dan nog is het irritant om steeds uit je kamer te worden verbannen.

Dat hij elke dag over de vloer is en dat je moeder veel voor hem doet, dat is uiteindelijk niet aan jou.
Ben je zelf trouwens ook autist?
Ik vind het maar een rare familie. Wel een "chillroom" en een strijkkamer maar geen aparte slaapkamers voor je bijna volwassen dochters? En dan vervolgens wel het vriendje van de ene laten overnachten, en de andere zoekt het maar uit? Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk op kamers gaan en lekker je eigen plan trekken.
14-01-2019 17:18

Het is wel belemmerend. Maar ik zou zeggen, ga lekker in de chillroom liggen mokken.
Aardbei_86 schreef:
14-01-2019 17:23
@TO richt je gewoon op de mensen die wel serieuze reacties geven en je willen helpen. Die zijn er genoeg en die negeer je nu voor een groot deel en reageer op alle negatieve reacties. En zelfs die negatieve reacties waren in het begin helpend bedoeld, ook die over je schrijfvaardigheid.
Iedereen zegt hetzelfde he. Kan niet overal op antwoorden. Maar ik kan niet tegen die mensen die me belachelijk maken.
“Waarom hebben jullie niet meer kamers?” Mijn zus zou het huis al uit zijn op haar 18e dus hadden we er op gerekend dat er dan geen problemen meer waren. Maar alles liep niet volgens plan. En ja voordat iemand het vraagt we wonen hier nog maar 3 jaar.
En dan heb je nog die mensen die vinden dat het probleem bij mij ligt, prima ik doe alles fout ik heb mezelf die kamer uit laten jagen en mijn ouders zijn klootzakken die om niemand geven en niet werken maar hun geld gewoon krijgen door 1 dag in de week op een zaak te verschijnen???????? Ja? Top hebben jullie je plezier ook even. Groetjes
Het baart mij zorgen dat het niet bij je ouders opkomt dat een eigen slaapkamer voor hun jongste dochter misschien iets meer prioriteit heeft dan een strijkhok....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
14-01-2019 18:35
Het baart mij zorgen dat het niet bij je ouders opkomt dat een eigen slaapkamer voor hun jongste dochter misschien iets meer prioriteit heeft dan een strijkhok....
De strijkkamer is 3 bij 4 m. Lees het bericht hierboven daar staat waarom
14-01-2019 18:36
De strijkkamer is 3 bij 4 m. Lees het bericht hierboven daar staat waarom
Ja dus? Een kamer van 3 bij 4 is toch een prima kamer?

En prima dat er geen rekening mee is gehouden dat je zus langer thuis zou wonen, maar dat doet ze nu dus wel, dus tijd om de oorspronkelijke planning onder de loep te nemen en een slaapkamer van die strijkkamer te maken. Want samen op een kamer slapen, dat werkt nu dus gewoon niet, en je zus eruit zetten zal ook geen optie zijn.
Ik ben afgehaakt bij het tweepersoonsbed waar broer en zus samen in slapen...
Susan schreef:
14-01-2019 18:39
Ja dus? Een kamer van 3 bij 4 is toch een prima kamer?

En prima dat er geen rekening mee is gehouden dat je zus langer thuis zou wonen, maar dat doet ze nu dus wel, dus tijd om de oorspronkelijke planning onder de loep te nemen en een slaapkamer van die strijkkamer te maken. Want samen op een kamer slapen, dat werkt nu dus gewoon niet, en je zus eruit zetten zal ook geen optie zijn.
Rond deze tijd komen er veel huisjes vrij dus waarschijnlijk zijn ze zo het huis uit. Ik ben niet zo’n iemand die nu alles gaat overhaasten en heel egoïstisch een kamer voor mezelf nodig heb.
Ik zou demonstratief tussen je ouders in gaan liggen en gaan zeesterren en dat avond na avond volhouden. Weten ze gelijk hoe een “ongenodigde” gast voelt. Misschien snappen ze dan de hint.
14-01-2019 18:41
Rond deze tijd komen er veel huisjes vrij dus waarschijnlijk zijn ze zo het huis uit. Ik ben niet zo’n iemand die nu alles gaat overhaasten en heel egoïstisch een kamer voor mezelf nodig heb.
Dan moet je ook niet zeuren.

Wanneer je ouders zo veel geld hebben dan mag je misschien wel in een hotel slapen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
14-01-2019 18:43
Dan moet je ook niet zeuren.

Wanneer je ouders zo veel geld hebben dan mag je misschien wel in een hotel slapen.
Lees even terug. Ik zeg niet dat mijn ouders rijk zijn. Ik zeg niet dat ze miljonairs zijn. Ik zeg dat we het prima hebben. We gaan bijna nooit op vakantie omdat dat niet kan ivm de zaak. Dus daarom gaan we wat vaker uit eten. Ik zeg dat wij een vrijstaand huis hebben. Geen Vila...
14-01-2019 18:41
Huh, maar wat wil je dan? En wil je zus wel het huis uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven