Vriend wil dat ik twerk
dinsdag 15 januari 2019 om 11:10
Hi lezers,
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
Laatst was is uit met mijn vriend en er waren vrienden van hem en van mij. Vooral vriendinnen van hem bij hem en vriendinnen van mij bij mij. Tijdens het dansen waren zijn vriendinnen hele tijd bij hem aan het twerken, ik stond echter anders maar doe dat niet.
Dat maakte mij niet uit want ik dacht hij vind mij toch het leukste.
Een paar dagen later vraagt hij mij waarom ik nooit voor hem twerk. Ik vind dit dan heel vervelend omdat ik dan toch het idee heb dat het niet goed genoeg is dat ik dat niet doe, terwijl zijn vriendinnen en andere vrouwen dat wel om hem heen doen. Ik weet dat dit mijn eigen onzekerheid is, maar door dit soort dingen heb ik vaak het idee dat ik niet aan zijn verwachtingen voldoe. Wat moet ik hiermee??
dinsdag 15 januari 2019 om 11:13
Wat bedoel je? Nee in de stadDymphnatam schreef: ↑15-01-2019 11:13Schitterend verhaal in combinatie met de nick. Speelt dit ergens op de Veluwe?
dinsdag 15 januari 2019 om 11:14
Op de Veluwe hebben ze die ook.
dinsdag 15 januari 2019 om 11:15
dinsdag 15 januari 2019 om 11:16
Nee ik vraag me af wat jullie ervan vinden dat hij dat van mij wil en of het terecht is dat ik dit vervelend vind
dinsdag 15 januari 2019 om 11:17
Want je kan zelf niet 'beslissen' of je dat vervelend vind en dus niet gaat doen?Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 11:16Nee ik vraag me af wat jullie ervan vinden dat hij dat van mij wil en of het terecht is dat ik dit vervelend vind
Waarom niet?
dinsdag 15 januari 2019 om 11:17
Als je tien jaar jonger was geweest zou ik hebben geantwoord dat het terecht is dat je dit vervelend vindt.Annewil1234 schreef: ↑15-01-2019 11:16Nee ik vraag me af wat jullie ervan vinden dat hij dat van mij wil en of het terecht is dat ik dit vervelend vind
Op je 21ste zou je volwassen genoeg moeten zijn om zelf het antwoord te weten.
En als je vriend hier serieus in is, vraag jezelf dan eens af of jullie wel bij elkaar passen.
dinsdag 15 januari 2019 om 11:18
Okee bedankt voor de reactielise1985 schreef: ↑15-01-2019 11:17Als je tien jaar jonger was geweest zou ik hebben geantwoord dat het terecht is dat je dit vervelend vindt.
Op je 21ste zou je volwassen genoeg moeten zijn om zelf het antwoord te weten.
En als je vriend hier serieus in is, vraag jezelf dan eens af of jullie wel bij elkaar passen.
dinsdag 15 januari 2019 om 11:20
Je weet niet wat rappen is?